Vertical^ Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Er vel en FootLocker i Göteborg viss jeg ikke tar feil. Ellers må det være det store senteret ved havna. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hva syns dere om denne skjorta? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hmm.. Har litt delte meninger om den, egentlig Synes det blir litt for mange nyanser. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Skjorta ble veldig rotete. Det er for mye som "skjer". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Enig med de to over. Det finnes mange alternativ som er mye bedre. Tuppene på håret til modellen ser forresten ut som hundelort Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Syns skjorta var fet jeg Tror jeg kjøper den i løpet av morgendagen Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Fin tråd. Satt og kikket litt på karmaloop, siden den er listet som en sikker side i førsteposten. Kom over et par skopar. Hva synes dere om de? http://www.karmaloop.com/products.aspx?ProductID=86971&VendorCode=PKD http://www.karmaloop.com/products.aspx?ProductID=86964&VendorCode=PKD Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Enkle og greie sneakers de første, men litt mer usikker på de andre. Var heller ikke så glad i de to strekene på sålen på noen av dem, men fortsatt helt kurante Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Fin tråd. Satt og kikket litt på karmaloop, siden den er listet som en sikker side i førsteposten. Kom over et par skopar. Hva synes dere om de? http://www.karmaloop.com/products.aspx?ProductID=86971&VendorCode=PKD http://www.karmaloop.com/products.aspx?ProductID=86964&VendorCode=PKD Hva er greia med disse "loafersene" dere stadig poster? De ser helt for jævlige ut. Hadde det ikke vært for at annenhver bruker her inne (som dere tydeligvis anser for å ha en "riktig" klesstil) hadde postet dem ville jeg trodd det var en spøk. Hva er greia med disse "sneakersene" dere stadig poster? De ser helt for jævlige ut. Hadde det ikke vært for at annenhver bruker her inne (som dere tydeligvis anser for å ha en "riktig" klesstil) hadde postet dem ville jeg trodd det var en spøk. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Som karen over sa, de første var ok. Minnet meg litt om noen fra Boss Orange denne sesongen (andre farger), men helt kurante. Men liker bedre alife everybody, nike sb, adidas double play(?) osv som er ca "like".De andre likte jeg ikke så godt, men var langt i fra de værste skoene jeg har sett. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Hva er greia med disse "sneakersene" dere stadig poster? De ser helt for jævlige ut. Hadde det ikke vært for at annenhver bruker her inne (som dere tydeligvis anser for å ha en "riktig" klesstil) hadde postet dem ville jeg trodd det var en spøk. Var det et tragisk forsøk på å være morsom? Det var så dårlig at jeg ler av deg som bruker. Skaff deg et liv, mann. Til dere andre som var behjelpelige og seriøse; har dere tips til sko i samme bås? Er dårlig på å lete opp klær og sko på nett, så link hadde vært fint. Endret 19. mai 2010 av aunmar Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Bra jobba! BOOM! In our face.. ouch. Den svei.. Endret 19. mai 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Fin tråd. Satt og kikket litt på karmaloop, siden den er listet som en sikker side i førsteposten. Kom over et par skopar. Hva synes dere om de? http://www.karmaloop.com/products.aspx?ProductID=86971&VendorCode=PKD http://www.karmaloop.com/products.aspx?ProductID=86964&VendorCode=PKD Synes de første ser best ut, men er ingen stor fan må jeg bare være ærlig å innrømme. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Fkm, det er en grunn til at vi opprettet denne tråden, dritten din kan du ta med deg et annet sted Aunmar: disse, disse, disse eller spesiellt disse kanskje? Endret 19. mai 2010 av Analogue Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Syre salg hos PLNDR de neste 60 timene, hadde jeg bare hatt penger hadde det nok vært to tre nye supra sko på vei i posten! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hva er greia med disse "sneakersene" dere stadig poster? De ser helt for jævlige ut. Hadde det ikke vært for at annenhver bruker her inne (som dere tydeligvis anser for å ha en "riktig" klesstil) hadde postet dem ville jeg trodd det var en spøk. Var det et tragisk forsøk på å være morsom? Det var så dårlig at jeg ler av deg som bruker. Skaff deg et liv, mann. Jeg prøvde på ingen måte å være morsom nei. Du sa hva du mener om loafers på den måten, da kan du da for ffs ikke ta deg nær av at jeg sier hva jeg mener om skoene du poster på akkurat samme måte. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Dette er sneakertråden, her diskuteres og postes bilder og linker til sneakers. Ingen har spurt etter din mening fkm, og vi opprettet tråden nettopp for å slippe syting fra sånne som deg. Er du lei av at folk klager på at det er mye bilder av loafers i skotråden, så kan du lage en loafertråd hvis du ikke orker mer av det. Endret 19. mai 2010 av Analogue Lenke til kommentar
iam Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Greit, fkm har en riktig klesstil. Gratulerer! Endret 19. mai 2010 av iam Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Greit, fkm mener selv han har riktig klesstil. Gratulerer! Endret litt Endret 19. mai 2010 av Analogue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå