Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Enig med de to over. Det finnes mange alternativ som er mye bedre. Tuppene på håret til modellen ser forresten ut som hundelort :ermm:

Lenke til kommentar

Fin tråd. :)

 

Satt og kikket litt på karmaloop, siden den er listet som en sikker side i førsteposten. Kom over et par skopar. Hva synes dere om de?

 

http://www.karmaloop.com/products.aspx?ProductID=86971&VendorCode=PKD

http://www.karmaloop.com/products.aspx?ProductID=86964&VendorCode=PKD

 

Hva er greia med disse "loafersene" dere stadig poster? De ser helt for jævlige ut. Hadde det ikke vært for at annenhver bruker her inne (som dere tydeligvis anser for å ha en "riktig" klesstil) hadde postet dem ville jeg trodd det var en spøk.

 

Hva er greia med disse "sneakersene" dere stadig poster? De ser helt for jævlige ut. Hadde det ikke vært for at annenhver bruker her inne (som dere tydeligvis anser for å ha en "riktig" klesstil) hadde postet dem ville jeg trodd det var en spøk.

Lenke til kommentar

Som karen over sa, de første var ok. Minnet meg litt om noen fra Boss Orange denne sesongen (andre farger), men helt kurante. Men liker bedre alife everybody, nike sb, adidas double play(?) osv som er ca "like".De andre likte jeg ikke så godt, men var langt i fra de værste skoene jeg har sett.

Lenke til kommentar

 

Hva er greia med disse "sneakersene" dere stadig poster? De ser helt for jævlige ut. Hadde det ikke vært for at annenhver bruker her inne (som dere tydeligvis anser for å ha en "riktig" klesstil) hadde postet dem ville jeg trodd det var en spøk.

 

Var det et tragisk forsøk på å være morsom? Det var så dårlig at jeg ler av deg som bruker. Skaff deg et liv, mann.

 

Til dere andre som var behjelpelige og seriøse; har dere tips til sko i samme bås? Er dårlig på å lete opp klær og sko på nett, så link hadde vært fint.

Endret av aunmar
Lenke til kommentar

 

Hva er greia med disse "sneakersene" dere stadig poster? De ser helt for jævlige ut. Hadde det ikke vært for at annenhver bruker her inne (som dere tydeligvis anser for å ha en "riktig" klesstil) hadde postet dem ville jeg trodd det var en spøk.

 

Var det et tragisk forsøk på å være morsom? Det var så dårlig at jeg ler av deg som bruker. Skaff deg et liv, mann.

 

Jeg prøvde på ingen måte å være morsom nei. Du sa hva du mener om loafers på den måten, da kan du da for ffs ikke ta deg nær av at jeg sier hva jeg mener om skoene du poster på akkurat samme måte.

Lenke til kommentar

Dette er sneakertråden, her diskuteres og postes bilder og linker til sneakers. Ingen har spurt etter din mening fkm, og vi opprettet tråden nettopp for å slippe syting fra sånne som deg. Er du lei av at folk klager på at det er mye bilder av loafers i skotråden, så kan du lage en loafertråd hvis du ikke orker mer av det.

Endret av Analogue
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...