Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På bildene til Karmaloop ser den litt vel brun ut, men på et par andre bilder jeg har sett ser den rødere ut. Fant ut at jeg kunne få 8 dollar mindre i frakt hos Karmaloop ved å bruke koden i ene banneren på siden deres. Så rundt 850,- er ikke så værst for noen TK's. :) I tillegg så kan man jo få Karmaloop til å merke pakken som gave, og da slipper man jo toll og tull, eller?

 

Btw, fant en side som selger Skytops II: http://www.pickyourshoes.com/items.asp?pid=1186 :D

Lenke til kommentar

Kom på at jeg har fire par. Et par Vox Vamp, et par Converse Chuck-Taylor Metal-Edition 2008, et par Nike Blazer Premium SB og et par med Equal 5 vintersneakers. Convers'a bruker jeg faktisk som gymsko da jeg enda ikke har fått tak i Nike Free.

 

Verken Vox Vamp'sa (kjøpt for langt over et år siden) og Convers'a er noe å skryte av. Kan trygt si at smaken min har endret seg til det positive siden de ble kjøpt. :p Equal 5 -skoa er helt greie, anonyme og holder varmen greit nå på vinteren.

 

Slenger ut bilder av Vox'a, Converse'a og Blazerene (bildet er fra da jeg kjøpte dem, og ikke nå, for nå er de møkkete og fulle av indigo etter jeg brukte dem sammen med en rådenim-bukse :p).

 

Har tenkt meg ut hvilken sneakers jeg skal kjøpe i løpet av våren, og foreløpig ligger jeg på Supra TK Society i bergunderrødt, Nike Blazer Mid i sort og Nike Blazer Premium Low i hvit/rødt. Mulig jeg også går for H&M sine sorte eller røde sneakers bare fordi de ser greie ut og koster 400,-. :)

 

Er det rart dama reagerer på at jeg har fått sneakersdilla? :p

 

Har faktisk ikke så mange par. Tre par tror jeg. Men elsker sneakers likevel, og skal skaffe meg flere par med tiden. :p

Ah. :p Trodde du kjøpte inn sneakers som en galmann jeg. ;p

 

Skulle ønske jeg kunne. :wee:

post-103196-1264021563_thumb.png

post-103196-1264021574_thumb.jpg

post-103196-1264021737_thumb.jpg

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

_Digger_ blazerene, ikke så mye positivt å si om de andre...

 

Har et par Nike dunk low, et par nike rt1, et desverre utslitt par nike dunk high jeg ikke finner bilde av, et par fra reebok og 3 par vans slipons eller noe..

 

Dunk lowsa er ikke helt som på bildet, de er nesten hel grå med oransje swoosh, såle og lisser ;)

Endret av Analogue
Lenke til kommentar
Blazersene er fete, men de to andre var forferdelige.. Hvordan kan du bruke dem som gymsko btw? Er det ikke forferdelig for knærne?

Ja, enig der, de to andre parene er forferdelige. Synes det funker greit å bruke Conversene som gymsko, hvertfall inntil jeg får meg Nike Free. Har så korte gymtimer at jeg ikke merker noe til kneplager. :p Men mulig jeg får bestilt meg noen Free siden jeg endelig har funnet ut at jeg kan bruke Electron-kortet mitt på sider som krever Visa. :)

 

Analogue: Liker både RT1-ene og Dunksa. Fete farger på RT1-ene. :D

 

Sånn appropos:

Blazerene er kanskje den beste invisteringa jeg har gjort når det angår sko og klær. De ser digge ut, er digge å bruke og har god kvalitet. Har knapt merket noe slitasje på dem. Gleder meg til å prøve dem som skatesko til våren. :wee:

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...