Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Vel, 32 tommer varierer fra merke til merke og modell til modell. :p Har noen jeans fra H&M i 32 som er litt for store, og de fra CM som var altfor store. De har heldigvis krympet litt etter en del vask, men jeg vil jo unngå å vaske bukser i rådenim for mye ... Også har jeg da prøvd bukser på H&M som nesten er for små i 32. Virker ikke som om produsentene klarer å følge standarder en gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg klarer ikke å bestemme helt hva jeg skal gå med på nasjonaldagen.

 

Hva tenker dere å gå med? :)

 

Har alt diskutert det i m&v cafèen, men kan jo like godt si det her. Men blir pensko, dress, skjorte, PS & slips. Kongkake, plimms? Blir ikke det litt vel uformelt til nasjonaldagen :tease: ?

Lenke til kommentar

Er enten det eller noe stygge, sorte "pensko" fra konfirmasjonen. Har ikke fått fikset meg noe bedre enda ...

 

Uansett, til neste år må jeg mest sannsynlig ha på meg marineuniform på 17. mai, så det veier opp for de noe uformelle skoene i år. :p

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Btw;

Rep codes funker ikke hos Karmaloop viss du skal handle noe fra Supra.

Hva er forskjellen på rep-codes og gift/promotion codes egentlig? Brukte KINGCAKE og da fikk jeg 20% rabatt. På Supra altså.

Er ikke helt sikker. Fikk e-mail fra Karmaloop for en god stund siden at Supra ville slutte med rep code systemet til Karmaloop. De har vel tatt det tilbake igjen.

Lenke til kommentar

Jeg kjøper Supra Skytop II Navy/Gold NÅ!

Hehe. Det gjorde jeg og for noen timer siden. :thumbup: Håper jeg får dem i løpet av et par uker ihvertfall.

 

Hvor bestilte du dem?

Uffda! Ser ut til at ordren min ikke kom igjennom.

Jeg skulle bestille de hos Karmaloop.

Nå kan jeg ikke kjøpe de fordi andre utgifter har kommet opp :(

 

Stipend= 1700-, Ny harddisk= 500-, Gjenstående= Ikke nok til skoa!

 

 

FAEN!

 

Lenke til kommentar

Plimms er da ALT for uformelt på 17. Mai! Lån, stjel, lag, kjøp, gjør ihvertfall noe. Butikkene er åpne i morgen også. Hva slags chinos forresten? :)

 

Bor på landet, så mulighetene mine for å komme seg til byen på en lørdag er små. :p

 

Men er chinos fra These Glory Days, sjekk bildetråden. :)

Lenke til kommentar

Skal ha meg noen nye, cleane sneakers, så hva syntes folket jeg skal gå for, Adidas Superstar 80s eller Adidas Superstar 2.0? Linker til begge under.

 

http://www.shopadidas.com/product/index.jsp?productId=3209188&cp=3748179.3748449.3765924.2019613&cid=913165&shopGroup=R

 

http://www.shopadidas.com/product/index.jsp?productId=3721202&cp=3748179.3748449.3765924.2019613&cid=G17070&shopGroup=R

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...