Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjer med USPS er så jævlig treige? Bestilte jo supra skoene mine fra pickyourshoes 5. mai og siste update på trackingen er:

International Dispatch, May 07, 2010, 6:02 pm, ISC LOS ANGELES CA (USPS)

Tar vanligvis 1-2 uker fra "international dispatch" til "arrived at destination country". Sist jeg brukte USPS tok det 24 dager totalt fra forsendelse til ankomst. Så du kan nok bare smøre deg med tålmodighet :p

Lenke til kommentar

Skjer med USPS er så jævlig treige? Bestilte jo supra skoene mine fra pickyourshoes 5. mai og siste update på trackingen er:

International Dispatch, May 07, 2010, 6:02 pm, ISC LOS ANGELES CA (USPS)

Tar vanligvis 1-2 uker fra "international dispatch" til "arrived at destination country". Sist jeg brukte USPS tok det 24 dager totalt fra forsendelse til ankomst. Så du kan nok bare smøre deg med tålmodighet :p

Bah! Fedex er jo 10x bedre enn USPS hvertfall

Lenke til kommentar

Skjer med USPS er så jævlig treige? Bestilte jo supra skoene mine fra pickyourshoes 5. mai og siste update på trackingen er:

International Dispatch, May 07, 2010, 6:02 pm, ISC LOS ANGELES CA (USPS)

Tar vanligvis 1-2 uker fra "international dispatch" til "arrived at destination country". Sist jeg brukte USPS tok det 24 dager totalt fra forsendelse til ankomst. Så du kan nok bare smøre deg med tålmodighet :p

Bah! Fedex er jo 10x bedre enn USPS hvertfall

 

Definér bedre, for min erfaring er at USPS er både billig og rimelig raskt, hvertfall MYE billigere enn fedex. Sålenge det ikke er noen hast med å få varene velger jeg USPS any day. Stoppes det i tollen tar det jo såklart tid ;)

Lenke til kommentar

@DJCrapBag

Nike cortez er en av nike sine styggeste sko, desverre :p .

Synes det er en av de fineste jeg. Er generelt ikke veldig begeistrert for Nike da. Siden jeg skal selge dem må du gjerne foreslå alternativer som jeg kan kjøpe istedefor. Jeg liker stilrene sko (ikke massevis av farger) også må de være hvite som hovedfarge (altså at skoen er hvit men med kanskje en annen farge som kontrast).

Lenke til kommentar

hmm de svarte der er satan sko og de hvite/røde er da jente sko.

 

Hva for noe supra sko er det du selger igjen ?

 

"Satan sko"? "Jente sko?" Ser ikke hva som er så satanistisk med RadII-ene eller hva som er så feminint med Cortez-ene. :roll:

 

Men CrapBag; RadII-ene var fete! :thumbup: Hva skal du ha for dem? :) Cortez-ene var helt ok.

Lenke til kommentar

Siden de ikke passer meg vil jeg egentlig bare ha dem solgt fortest mulig. Betalte cirka 900 totalt inkludert frakt og moms, men du kan sikkert få dem for tja...6-700 kanskje. Er rimelig prutbar siden de ikke har noen nytte stående å støve ned her. Har bare hatt dem på meg en gang for å ta de bildene + har original eske. Så de fremstår som flunka nye.

Lenke til kommentar

Enig i at de er fetere enn Cortez-ene. Vurderte dem en stund selv, men siden jeg allerede har Blazer SBs så gikk jeg heller for Adidas Double Play som low-tops. :) Eneste jeg ikke helt liker med Blazerene er den ruglete sålen, har gått litt lei av den. Vurderer dog å kjøpe Nike Blazer SB i lilla neste gang jeg er i Sverige, vet om en butikk der som ganske sikkert har dem til den flotte prisen av 450SEK (outlet).

Lenke til kommentar

Aha. Strl. 43 burde jo passe meg så, og siden de er rimelig fete, så frister det jo litt å slå til. Men har litt lite med penger nå. :hm: Men faen, det frister ...

Er bare å komme med bud. 6-700 som jeg sa er ingen fasit, hehe.

 

Den her for eksempel. Nesten den samme colorwayen som dine cortez, bare myyye fetere!

Synes lett Cortez'ene gruser de der - For det første, hva er greia med den hullete "plata" på siden der Nike-logoen starter :ohmy: Second, blå/sorte lisser på hvite sko = no go. Det kunne funket hvis logoen på siden også var blå/sort, men generelt mener jeg hvite sko bør ha hvite lisser. Third, synes baksiden blir ødelagt av den blåe delen på toppen. Ellers er de veldig greie. Sålen på Blazer Low SB'ene ser bedre ut enn Cortez sine fra siden. Men synes som sagt Cortez'ene ser best ut - mer stilrene og gir et bedre helhetsintrykk.

 

Kom gjerne med flere forslag, det settes stor pris på.

Endret av DJCrapBag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...