Vertical^ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Siden jeg hadde dårlig tid og lite penger, endte jeg opp med disse (Hummel Slimmer Stadil Grey eller noe). Bare at det er 2010-versjon. Skal se om jeg kan fikse noen fitpics. Tipper jeg kjøper et par seinere, muligens de jeg så på tidligere, men venter til etter jeg har fått (i hvert fall en) lønning for sommerjobb til sommeren. Men takk for all hjelp. Kommer til å lese det emnet her fast, mye kult her! Samme sko som jeg har, bare at jeg har Hi Top versjonen. Veldig gode sko! Liker de, KongKake! Endret 10. mai 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Da var RadII 420 Top Black Patent på plass. Litt skuffet over de sålangt dessverre. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Det er surt Sleng opp et par bilder da Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Å, hvorfor er de skuffende? Og hvor blir det av bildene? Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Slenger opp noen bilder i morgen. Mulig de blir bedre når jeg har gått dem til litt men nå når de er nye lager de ihvertfall veldig mye lyd når jeg går med dem - knirke lyder. Dessuten er ikke finishen og komforten på langt nær så god som supra sine modeller. Hadde egentlig tenkt til å kjøpe meg et par RadII Straigh Jackets også, men akkurat nå er jeg litt i tvil om jeg ønsker å bruke mer penger på RadII gitt. Noen andre som erfaringer med RadII? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Faen og vanskelig det skal være å få kjøpt seg noen sommerkicks. Men nå har jeg bestemt meg for enten Nike SB sin Stefan Janoski -modell, eller Adidas sin Busenitz -modell, evt. Adidas Double Play. Så bestiller vel i løpet av kvelden/morgendagen. Noen som har noen andre forslag eller innspill? Endret 11. mai 2010 av KongKake Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Adidas DoublePlay var fetere en busenitz! Så jeg hadde valgt mellom Nike SBJ eller double play skoa Lenke til kommentar
Enok5000 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Går rundt i ferske Air Max 90 for tida. Som å gå på luft. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Adidas DoublePlay var fetere en busenitz! Så jeg hadde valgt mellom Nike SBJ eller double play skoa Ja, fikk virkelige sansen for Double Play, men synes de ser litt vel varme ut til å kunne bruke på sommeren. Btw, går jeg for Janoski blir det i denne colorwayen: Går rundt i ferske Air Max 90 for tida. Som å gå på luft. Ikke akkurat så vakre sko da. Hvilken fargekombo er det snakk om da? Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Air Max 90 er jo fete da. Jeg digger de. Lenke til kommentar
Enok5000 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Jeg digger dem også. Som alle med god estetisk sans. De er hvite med noe grått. Litt kjedelige farger, ser jeg i ettertid. Men da er det bare å kjøpe et par i rødt også. Endret 11. mai 2010 av Enok3000 Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 @KongKake: Jeg stemmer også på DoublePlay. Men kan som du sier kanskje bli litt varme i sommersola ja. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Ja, på akkurat det punktet tror jeg at Janoski-ene er bedre. Vanskelig å velge. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Men du har jo planer om seilere og plimms også til sommeren? De funker jo til de varmere dagene da! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Har jo plims atm, og seilere blir det om jeg får råd. Så har jo egentlig sko til varme dager som du sier. Likevel er jeg litt usikker på kicks-valget. Er noe med Janoski-ene jeg digger, men er litt usikker på fargen ... Endret 11. mai 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 KK: Ingen fan av Janoskiene, liker ikke området mellom tuppen og lissene, ser ikke det fantastiske med dem. Ville heller gått for Busenitz eller Double Play, heller der mot Busenitz. Enok: Air Max er utrolig behagelig, og ser heller slettes ikke så værst ut i den riktige fargekomboen Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Janoskiene har vokst ordentlig på meg, nå digger jeg de mye mer enn før og synes du bør gå for dem, KK. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Nå SKAL jeg bestille meg et av de parene, og siden jeg ikke klarer å bestemme meg så skal jeg la Random.org bestemme. Janoski-ene får tallet 1, mens Double Play-sa får da tallet 2, så da lar jeg Random.org bestemme. Så hva sier Random? True Random Number Generator Min:1 Max:2 Result: 2 Så da ble det Double play! Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Haha. That's the spirit KongKake. Det riktige valget i mine øyne Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Noen bilder av RadII Top 420 Top Black Patent og Nike Cortez Basic Leather White/Red Intrykket mitt av RadII'ene har blitt bedre siden jeg pakket dem opp, men jeg kommer dessverre til å selge dem uansett siden de ikke har helt riktig størrelse. De er bittelitt for små. Det samme gjelder Nike Cortez'ene. Var vel på tide jeg gikk på en smell ved å handle sko over nettet uten å ha prøvd dem jeg og - til nå har alle sko jeg har kjøpt over nettet uten å ha prøvd passet perfekt, men begge disse er litt for små. Surt altså Hvis noen er interessert i dem er det ihvertfall bare å sende en PM. De er størrelse 43. edit: Sorry for dobbelpost. Endret 12. mai 2010 av DJCrapBag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå