Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Siden jeg hadde dårlig tid og lite penger, endte jeg opp med disse (Hummel Slimmer Stadil Grey eller noe). Bare at det er 2010-versjon. Skal se om jeg kan fikse noen fitpics.

 

Tipper jeg kjøper et par seinere, muligens de jeg så på tidligere, men venter til etter jeg har fått (i hvert fall en) lønning for sommerjobb til sommeren.

 

Men takk for all hjelp. Kommer til å lese det emnet her fast, mye kult her!

Samme sko som jeg har, bare at jeg har Hi Top versjonen. Veldig gode sko! :)

 

Liker de, KongKake!

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slenger opp noen bilder i morgen. Mulig de blir bedre når jeg har gått dem til litt men nå når de er nye lager de ihvertfall veldig mye lyd når jeg går med dem - knirke lyder. Dessuten er ikke finishen og komforten på langt nær så god som supra sine modeller.

 

Hadde egentlig tenkt til å kjøpe meg et par RadII Straigh Jackets også, men akkurat nå er jeg litt i tvil om jeg ønsker å bruke mer penger på RadII gitt.

 

Noen andre som erfaringer med RadII?

Lenke til kommentar

Faen og vanskelig det skal være å få kjøpt seg noen sommerkicks.:hrm:

 

Men nå har jeg bestemt meg for enten Nike SB sin Stefan Janoski -modell, eller Adidas sin Busenitz -modell, evt. Adidas Double Play. Så bestiller vel i løpet av kvelden/morgendagen. Noen som har noen andre forslag eller innspill? :)

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Adidas DoublePlay var fetere en busenitz! Så jeg hadde valgt mellom Nike SBJ eller double play skoa ;)

 

Ja, fikk virkelige sansen for Double Play, men synes de ser litt vel varme ut til å kunne bruke på sommeren. :hm:

 

Btw, går jeg for Janoski blir det i denne colorwayen:

217242010222317936224146_L.jpg

 

Går rundt i ferske Air Max 90 for tida.

Som å gå på luft. cool.gif

 

Ikke akkurat så vakre sko da. :p Hvilken fargekombo er det snakk om da? :)

Lenke til kommentar

Har jo plims atm, og seilere blir det om jeg får råd. :p Så har jo egentlig sko til varme dager som du sier. Likevel er jeg litt usikker på kicks-valget. :hm: Er noe med Janoski-ene jeg digger, men er litt usikker på fargen ...

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Nå SKAL jeg bestille meg et av de parene, og siden jeg ikke klarer å bestemme meg så skal jeg la Random.org bestemme.

 

Janoski-ene får tallet 1, mens Double Play-sa får da tallet 2, så da lar jeg Random.org bestemme. inv_biggrin.gif

 

Så hva sier Random?

 

 

 

True Random Number Generator Min:1 Max:2 Result: 2

 

 

 

Så da ble det Double play! :)

Lenke til kommentar

Noen bilder av RadII Top 420 Top Black Patent og Nike Cortez Basic Leather White/Red

 

SAM_0088.JPG

SAM_0089.JPG

SAM_0090.JPG

SAM_0091.JPG

 

SAM_0078.JPG

SAM_0079.JPG

SAM_0080.JPG

SAM_0083.JPG

SAM_0084.JPG

 

SAM_0096.JPG

SAM_0097.JPG

SAM_0098.JPG

SAM_0100.JPG

SAM_0094.JPG

 

Intrykket mitt av RadII'ene har blitt bedre siden jeg pakket dem opp, men jeg kommer dessverre til å selge dem uansett siden de ikke har helt riktig størrelse. :( De er bittelitt for små. Det samme gjelder Nike Cortez'ene. Var vel på tide jeg gikk på en smell ved å handle sko over nettet uten å ha prøvd dem jeg og - til nå har alle sko jeg har kjøpt over nettet uten å ha prøvd passet perfekt, men begge disse er litt for små. Surt altså :ermm: Hvis noen er interessert i dem er det ihvertfall bare å sende en PM. De er størrelse 43.

 

edit: Sorry for dobbelpost.

Endret av DJCrapBag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...