Vertical^ Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Selv har jeg vel nå 4 eller 5 par sko som byttes på etter hva jeg har på meg, eller føler for å bruke. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Hvorfor i svarte skulle jeg ville betale for hele skytop samlinga de når jeg spør deg om hva du skal med så mange shoes ? Jeg har kun to sko maks, trenger bare et par jeg. Og problemet ditt er? Har spurte deg om du ville kjøpe samlingen fordi DU spurte om han ville selge deg noen kicks ... Forøvrig har jeg vel en 5-6-7 par sko selv. Skulle ønske jeg hadde flere. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hei! Jeg vurderer noen Supra Skytop, og jeg hører de er stor i størelsen (?) Så jeg lurte på hvilken størelse jeg burde velge når jeg bruker str. 40-41 til vanlig? -Takk .Salbu! Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Synes ikke de er store i størrelsen. Jeg bruker 43 blant de fleste merker og 43 passer meg også bra i Skytops. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 For n'te gang spør jeg her: Noen tips om lave, sommerslige kicks? Vurderer sterkt Adidas Busenitz eller Nike SB Stefan Janoski, men finner ingen til en grei pris som samtidig har den fargen jeg vil ha i Norge ... Lenke til kommentar
Toad Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Har hatt Busenitzene noen uker nå, jeg er iallefall strålende fornøyd Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hei! Jeg vurderer noen Supra Skytop, og jeg hører de er stor i størelsen (?) Så jeg lurte på hvilken størelse jeg burde velge når jeg bruker str. 40-41 til vanlig? -Takk .Salbu! Det sies at en Supra Skytop er en halv størrelse større en andre sko. Selv merker jeg ikke forskjell. Så kjøp 41. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Har hatt Busenitzene noen uker nå, jeg er iallefall strålende fornøyd Du har ikke noen fit-pics? Og fra hvor kjøpte du dem? Endret 9. mai 2010 av KongKake Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Noen som har handlet fra DrJays.com før? De har et sykt utvalg og vanvittig gode priser om dagen. Opptil 75% rabatt på mange varer. Og, et sprøsmål til; Noen som vet hva slags kicks Jason DeRülo har på seg under denne opptredenen? http://www.youtube.com/watch?v=R9GnyagOH4I Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Wow! De kicksa Jason brukte der var da utrolig spesielle! Vet i hvert fall at han er stor Supra fan, men det der er absolutt ikke Supra. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hei! Jeg vurderer noen Supra Skytop, og jeg hører de er stor i størelsen (?) Så jeg lurte på hvilken størelse jeg burde velge når jeg bruker str. 40-41 til vanlig? -Takk .Salbu! Når jeg så etter så jeg at jeg hadde str. 40 i begge mine fritidssko jeg bruker nå, så da ble jeg usikker igjen. .Salbu! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Viss føttene dine fortsatt vokser ville jeg da tatt 41. Gjør vel ingenting om de er litt store? Mål føttene dine! La til et størrelses kart en side tilbake. Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Når jeg så etter så jeg at jeg hadde str. 40 i begge mine fritidssko jeg bruker nå, så da ble jeg usikker igjen. .Salbu! Enig med Vertical^. En størrelse opp skader sjelden/aldri mens en størrelse for lite kan du komme til å angre veldig på. Wow! De kicksa Jason brukte der var da utrolig spesielle! Vet i hvert fall at han er stor Supra fan, men det der er absolutt ikke Supra. Ja, han bruker mye RadII og Supra, men er ganske sikker på at det ikke er noen av de. De ligner egentlig veldig på RadII Straight Jacket, men jeg finner ingen med den farge-komboen i RadII's kolleksjon. Mulig det er en spesial versjon ikke tilgjengelig for "folk flest" edit: Etter å ha tatt en nærmere titt på opptredenen i HD er det veldig tydelig at det ikke er RadII. Dessverre ser det ikke ut til å være noen former for logo eller annen indikasjon på hva slags merke det er på skoene, så da er det ikke så lett å finne ut. Endret 9. mai 2010 av DJCrapBag Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Haha, kom over: http://www.side2.no/underholdning/article2900731.ece Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Kongkake: Jeg ser hvertfall på nike bruin som alternative lowtops til sommeren, kanskje et alternativ? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Takk for tipset. Har sett litt på dem, men i min prisklasse er det kun colourways jeg ikke liker så godt ... Lenke til kommentar
V3gas Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Siden jeg hadde dårlig tid og lite penger, endte jeg opp med disse (Hummel Slimmer Stadil Grey eller noe). Bare at det er 2010-versjon. Skal se om jeg kan fikse noen fitpics. Tipper jeg kjøper et par seinere, muligens de jeg så på tidligere, men venter til etter jeg har fått (i hvert fall en) lønning for sommerjobb til sommeren. Men takk for all hjelp. Kommer til å lese det emnet her fast, mye kult her! Endret 10. mai 2010 av V3gas Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Er ikke helt fan av Hummel, men high-top-versjonen av de der er fete. Fit-pics ja takk. Vakkert!. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå