Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Jeg lovte bilder av "Heartbreakerene" så her kommer en liten update med bilder av alle Skytopsa mine.

 

Supra Skytop HeartBreakers Limited Edition

SAM_0010.JPG

SAM_0011.JPG

SAM_0012.JPG

SAM_0013.JPG

SAM_0014.JPG

SAM_0015.JPG

 

Supra Skytop TUF White

SAM_0018.JPG

SAM_0019.JPG

SAM_0020.JPG

 

Supra Skytop TUF Black

SAM_0024.JPG

SAM_0025.JPG

SAM_0028.JPG

SAM_0030.JPG

 

Supra Skytop Black Duct Tape Limited (en god stund siden siste rengjøring dessverre)

SAM_0031.JPG

SAM_0033.JPG

 

Skytop gruppebilde

SAM_0038.JPG

 

 

SAM_0039.JPG

SAM_0044.JPG

SAM_0045.JPG

SAM_0046.JPG

SAM_0048.JPG

 

Hva mener dere? Klarer jeg å "pulle off" heartbreakerene? (Hvorfor i pokker har vi ikke et norsk uttrykk for "to pull off"?)

Endret av DJCrapBag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til han som mente Caliroots sendte fra Norge: Tror nok ikke han gjorde det, for jeg er nesten 100 prosent sikker på at de kun har lager i Sverige. At det gikk fort er jo bra det, men ingen indikasjon på at de ble sendt fra Norge. Har flere ganger fått varer fra USA på like kort tid ;)

 

DJCrapBag: Fantastisk samling, fantastiske bilder! Tror det å "pulle of" heartbreakersene går fint :)

Endret av Analogue
Lenke til kommentar

Nydelige bilder av noen utrolig fete sko! Veldig gode fit-pics også. Synes du klarer å dra Heartbreakers veldig godt, spesiellt med svart bukse. Får nok mange gode komplimenter for de der! :thumbup:

 

Blir like overrasket hvor gode Black TUF ser ut når de er nye :ohmy:

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

CrapBag: Skytop fan? :p

Må vel innrømme det ja, hehe.

 

DJCrapBag

 

hva skal du med så mye shoes a ? Selg til meg billig da ? Jeg kjøper gjerne hvis du vil selge. Trenger shoes nå.

Så mye? 4 par? 50-100 par er mye.

 

Du vet, man skal ikke velge outfit etter hva slags sko man har på seg, man skal velge sko etter hva slags øvrig outfit man har på, og da må man jo ha noe å velge mellom :thumbup:

 

Du kan få Skytop-samlinga mi for 4-5000 hvis du er interessert? Begge TUF'ene er nye/ubrukt, og Heartbreakerene er bare såvidt brukt (fikk dem for bare et par dager siden).

Endret av DJCrapBag
Lenke til kommentar

CrapBag: Skytop fan? :p

Må vel innrømme det ja, hehe.

 

DJCrapBag

 

hva skal du med så mye shoes a ? Selg til meg billig da ? Jeg kjøper gjerne hvis du vil selge. Trenger shoes nå.

Så mye? 4 par? 50-100 par er mye.

 

Du vet, man skal ikke velge outfit etter hva slags sko man har på seg, man skal velge sko etter hva slags øvrig outfit man har på, og da må man jo ha noe å velge mellom :thumbup:

 

Du kan få Skytop-samlinga mi for 4-5000 hvis du er interessert? Begge TUF'ene er nye/ubrukt, og Heartbreakerene er bare såvidt brukt (fikk dem for bare et par dager siden).

 

 

Hvorfor i svarte skulle jeg ville betale for hele skytop samlinga de når jeg spør deg om hva du skal med så mange shoes ? Jeg har kun to sko maks, trenger bare et par jeg.

Lenke til kommentar

Noen som vet størrelse ca på denne jakka? fra karmaloop ?

Er 183 og ganske skinny, så lurer på size, vil ikke ha den spesielt baggy ...

 

 

Den var RÅ! Syns jeg da :p

 

Edit: Hva blir totalt, mtp toll og frakt ca ?

Jeg har den, ikke kjøp!

Det var en forferdelig dårlig grunn til at han ikke skal kjøpe den HUF jakka..

 

@Charlo

Er det ikke lov til å ha god samling med sko? Kan jo godt hende han har bruk for flere par sko enn det du har.

 

@DJCB

Du selger vel ikke Heartbreakers'ene dine allerede? :O

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

@DJCB

Du selger vel ikke Heartbreakers'ene dine allerede? :O

I utgangspunktet ikke, men hvis noen tilbyr seg å betale nok for dem er alt mulig :cool: I tilegg til at de er råkule er de jo også veldig vanskelig å komme over så er jo litt morro å ha dem pga det også. Tror ikke jeg tar veldig feil ved å påstå at det er maks 3-5 Heartbreakeres i hele Norge. Kanskje færre tilogmed... :ermm: Kanskje jeg har de eneste? :ohmy::p

Endret av DJCrapBag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...