DJCrapBag Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Jeg lovte bilder av "Heartbreakerene" så her kommer en liten update med bilder av alle Skytopsa mine. Supra Skytop HeartBreakers Limited Edition Supra Skytop TUF White Supra Skytop TUF Black Supra Skytop Black Duct Tape Limited (en god stund siden siste rengjøring dessverre) Skytop gruppebilde Hva mener dere? Klarer jeg å "pulle off" heartbreakerene? (Hvorfor i pokker har vi ikke et norsk uttrykk for "to pull off"?) Endret 7. mai 2010 av DJCrapBag Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Til han som mente Caliroots sendte fra Norge: Tror nok ikke han gjorde det, for jeg er nesten 100 prosent sikker på at de kun har lager i Sverige. At det gikk fort er jo bra det, men ingen indikasjon på at de ble sendt fra Norge. Har flere ganger fått varer fra USA på like kort tid DJCrapBag: Fantastisk samling, fantastiske bilder! Tror det å "pulle of" heartbreakersene går fint Endret 7. mai 2010 av Analogue Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Nydelige bilder av noen utrolig fete sko! Veldig gode fit-pics også. Synes du klarer å dra Heartbreakers veldig godt, spesiellt med svart bukse. Får nok mange gode komplimenter for de der! Blir like overrasket hvor gode Black TUF ser ut når de er nye Endret 7. mai 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
FarAway Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hvordan knytter dere supra skoene ? Første gang jeg har sko som går over ankelen og er litt i tvil om hvordan jeg skal ha lissene. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg har mine veldig likt som DJCrapBag har sine. Søk på youtbe Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Stapp lissene ned i skoene, eller knyt bak tunga om det er mulig Hva slags bukse er det forresten på bildene Crapbag? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Noen som vet størrelse ca på denne jakka? fra karmaloop ? Er 183 og ganske skinny, så lurer på size, vil ikke ha den spesielt baggy ... Den var RÅ! Syns jeg da Edit: Hva blir totalt, mtp toll og frakt ca ? Endret 7. mai 2010 av Ght0 Ret4rd Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 CrapBag: Skytop fan? Ser bra ut hvertfall! Likte Heartbreaksa. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 @Ght0 Fraktprisen er lett å finne ut selv. Du må betale +25% i toll. Eks: Vare: 700 kr Frakt: Ca. 440 norske kroner. 700 + 440 = 1140 1140 + 25% = 1425 Fraktselskapet kommer også til å sende deg et gebyr. (UPS, FedEx, osv). Det havner nok på rundt 300 kroner. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 DJCrapBag hva skal du med så mye shoes a ? Selg til meg billig da ? Jeg kjøper gjerne hvis du vil selge. Trenger shoes nå. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Vil vel tro han som mange andre liker å rullere. Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) CrapBag: Skytop fan? Må vel innrømme det ja, hehe. DJCrapBag hva skal du med så mye shoes a ? Selg til meg billig da ? Jeg kjøper gjerne hvis du vil selge. Trenger shoes nå. Så mye? 4 par? 50-100 par er mye. Du vet, man skal ikke velge outfit etter hva slags sko man har på seg, man skal velge sko etter hva slags øvrig outfit man har på, og da må man jo ha noe å velge mellom Du kan få Skytop-samlinga mi for 4-5000 hvis du er interessert? Begge TUF'ene er nye/ubrukt, og Heartbreakerene er bare såvidt brukt (fikk dem for bare et par dager siden). Endret 8. mai 2010 av DJCrapBag Lenke til kommentar
iam Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Noen som vet størrelse ca på denne jakka? fra karmaloop ? Er 183 og ganske skinny, så lurer på size, vil ikke ha den spesielt baggy ... Den var RÅ! Syns jeg da Edit: Hva blir totalt, mtp toll og frakt ca ? Jeg har den, ikke kjøp! Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Det burde du gjerne begrunne? Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 CrapBag: Skytop fan? Må vel innrømme det ja, hehe. DJCrapBag hva skal du med så mye shoes a ? Selg til meg billig da ? Jeg kjøper gjerne hvis du vil selge. Trenger shoes nå. Så mye? 4 par? 50-100 par er mye. Du vet, man skal ikke velge outfit etter hva slags sko man har på seg, man skal velge sko etter hva slags øvrig outfit man har på, og da må man jo ha noe å velge mellom Du kan få Skytop-samlinga mi for 4-5000 hvis du er interessert? Begge TUF'ene er nye/ubrukt, og Heartbreakerene er bare såvidt brukt (fikk dem for bare et par dager siden). Hvorfor i svarte skulle jeg ville betale for hele skytop samlinga de når jeg spør deg om hva du skal med så mange shoes ? Jeg har kun to sko maks, trenger bare et par jeg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Noen som vet størrelse ca på denne jakka? fra karmaloop ? Er 183 og ganske skinny, så lurer på size, vil ikke ha den spesielt baggy ... Den var RÅ! Syns jeg da Edit: Hva blir totalt, mtp toll og frakt ca ? Jeg har den, ikke kjøp! Det var en forferdelig dårlig grunn til at han ikke skal kjøpe den HUF jakka.. @Charlo Er det ikke lov til å ha god samling med sko? Kan jo godt hende han har bruk for flere par sko enn det du har. @DJCB Du selger vel ikke Heartbreakers'ene dine allerede? :O Endret 8. mai 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) @DJCB Du selger vel ikke Heartbreakers'ene dine allerede? :O I utgangspunktet ikke, men hvis noen tilbyr seg å betale nok for dem er alt mulig I tilegg til at de er råkule er de jo også veldig vanskelig å komme over så er jo litt morro å ha dem pga det også. Tror ikke jeg tar veldig feil ved å påstå at det er maks 3-5 Heartbreakeres i hele Norge. Kanskje færre tilogmed... Kanskje jeg har de eneste? Endret 8. mai 2010 av DJCrapBag Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Kanskje jeg har de eneste? Nope Og når ble 4par sko mye? Tror jeg skal telle over skoene mine i dag, viss jeg finner alt.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg har 14 par sko her på hybelen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Sist jeg telte var det litt over 30 par, men så har jeg gått til innkjøp av noen loafers, pensko, plims og seilere, så er vell rundt 40-50. Synd at halvparten ikke brukes engang :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå