FarAway Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Yeye, gjort er gjort. Sko blir det hvertfall uansett Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Tollen skal ha +25 %, så blir nok over 1699 som DJCrapBag sa Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Prisen kom på 1699NOK, helt ok pris Jeg skal ikke si du har gjort noe dumt her, men jeg er rimelig sikker på at du lett kunne klart å skaffe deg de kicksa for under tusenlappen hvis du hadde valgt en annen butikk. Det er ganske stor forskjell på 2350 og 720 kroner mener jeg Hmm hvor da?? Shoosa var drit coole Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Skoene\kicks(a) heter det De selges jo da bare på Caliroots og Factory413. Factory 413 er absolutt ikke billige på frakt, men eBay er et billig alternativ. Endret 5. mai 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 ^^ hahaha Hva da ? Selges de bare to steder ? Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Til dere som lurer på toll og hva det vil koste. Så sjekk denne http://toll.no/templates_TAD/Subject.aspx?id=66240&epslanguage=no Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jepp, så det lå minst 2 par på eBay i forrige uke til 119.99$, og på eBay er nesten alle selgere villige til å merke pakka som gave. I tilegg har du jo Factory413 som nevnt over. http://factory413.com/shop/footwear/413-edition/vaider/s28027wood/ Du burde kunne ha dem hjem i postkassa for under 1200 fra Factory413 og for under 950 hvis du finner en god selger på eBay. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Sikker på at Caliroots ikke legger til toll i prisen du får oppgitt der da? I og med at om du bestiller til Norge så skal du jo betale i NOK, mens bestiller du f. eks til Sverige så skal du betale den samme summen i SEK, noe som er betraktelig billigere omregnet til NOK. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 ^^ hahaha Hva da ? Selges de bare to steder ? Yes Det er Exclusives, så de selger bare på Factory413.com og Caliroots. Finner dem sikkert på eBay også. Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Sikker på at Caliroots ikke legger til toll i prisen du får oppgitt der da? I og med at om du bestiller til Norge så skal du jo betale i NOK, mens bestiller du f. eks til Sverige så skal du betale den samme summen i SEK, noe som er betraktelig billigere omregnet til NOK. Butikker tar seg ikke av tollbehandling. Sko er forresten tollfrie så beregningen min på forrige side var ikke 100% korrekt. Det er bare moms på 25% som må legges til. Altså blir prisen 2123. Noen som vet hvor mye fraktomkostningene til Karmaloop er på? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Busenitz Vad tycks? EDIT: Butikker tar seg ikke av tollbehandling. Sko er forresten tollfrie så beregningen min på forrige side var ikke 100% korrekt. Det er bare moms på 25% som må legges til. Altså blir prisen 2123. Noen som vet hvor mye fraktomkostningene til Karmaloop er på? Greit ... Daså. Jaja, er så heldig at jeg har familie i Sverige jeg så. Men angående frakt fra Karmaloop, så ligger den vel på en 30 - 50 dollar avhengig av hva du skal ha, hvis jeg ikke husker feil. Endret 5. mai 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Tror det var 48 eller 49 dollar, DJCrapBag. Når jeg prøvde med et par Supra sko var det den prisen jeg fikk. Endret 5. mai 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Alright, så da må jeg iværste fall ut med 1245 for Skytop2 Navy/Gold hvis jeg bestiller fra Karmaloop. Er ikke så altfor ille det. Akkurat nå er det ingen par på eBay i min størrelse, men hvis det hadde vært det kunne jeg sikkert fått de hjem for under 1000 tenker jeg. Blir vel å vente til det dukker opp noen par i min størrelse på eBay da... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Tar nok ikke så lang tid før det dukker opp fler. Skoene er jo ganske nye. De er utrolig fete da. En av de få Vaiders'ene jeg kunne tenkt meg selv. Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Var å kjøpte en ny genser og skjorte på et lagersalg i stad. En enkel grå Zoo York hettegenser, og en DrDenim skjorte for bare 400 kr! Hva synes dere? Lenke til kommentar
Porto Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Skjorten var fin! Zoo York genseren liker jeg ikke helt. For meg er det mest en genser jeg ville brukt hjemme, mens ikke ute blant folk. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Genseren var: Men skjorta var: EDIT: Hvor er lagersalget btw? Endret 5. mai 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Porto Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Er ihvertfall et lagersalg i Tønsberg nå, KongKake på andre siden av bygget hvor McDonald ligger osv. Kan jo være der, og det er jo ikke så langt unna deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå