Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prisen kom på 1699NOK, helt ok pris :)

 

Jeg skal ikke si du har gjort noe dumt her, men jeg er rimelig sikker på at du lett kunne klart å skaffe deg de kicksa for under tusenlappen hvis du hadde valgt en annen butikk. Det er ganske stor forskjell på 2350 og 720 kroner mener jeg :ermm:

 

Hmm hvor da?? Shoosa var drit coole

Lenke til kommentar

Sikker på at Caliroots ikke legger til toll i prisen du får oppgitt der da? I og med at om du bestiller til Norge så skal du jo betale i NOK, mens bestiller du f. eks til Sverige så skal du betale den samme summen i SEK, noe som er betraktelig billigere omregnet til NOK.

Lenke til kommentar

Sikker på at Caliroots ikke legger til toll i prisen du får oppgitt der da? I og med at om du bestiller til Norge så skal du jo betale i NOK, mens bestiller du f. eks til Sverige så skal du betale den samme summen i SEK, noe som er betraktelig billigere omregnet til NOK.

Butikker tar seg ikke av tollbehandling.

 

Sko er forresten tollfrie så beregningen min på forrige side var ikke 100% korrekt. Det er bare moms på 25% som må legges til. Altså blir prisen 2123.

 

Noen som vet hvor mye fraktomkostningene til Karmaloop er på?

Lenke til kommentar

Busenitz

 

Vad tycks?

 

EDIT:

 

Butikker tar seg ikke av tollbehandling.

 

Sko er forresten tollfrie så beregningen min på forrige side var ikke 100% korrekt. Det er bare moms på 25% som må legges til. Altså blir prisen 2123.

 

Noen som vet hvor mye fraktomkostningene til Karmaloop er på?

 

Greit ... Daså. Jaja, er så heldig at jeg har familie i Sverige jeg så. :p

 

Men angående frakt fra Karmaloop, så ligger den vel på en 30 - 50 dollar avhengig av hva du skal ha, hvis jeg ikke husker feil.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Alright, så da må jeg iværste fall ut med 1245 for Skytop2 Navy/Gold hvis jeg bestiller fra Karmaloop. Er ikke så altfor ille det. :hmm:

 

Akkurat nå er det ingen par på eBay i min størrelse, men hvis det hadde vært det kunne jeg sikkert fått de hjem for under 1000 tenker jeg. :) Blir vel å vente til det dukker opp noen par i min størrelse på eBay da... :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...