Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg likte reebok bellington veldig godt. I skinn og greier ;)

http://bnycblog.com/2009/10/reebok-bellington-2010-april-release/

http://www.brandos.no/reebok/bellington-mid-j12486-blkwht/a13675

http://www.brandos.no/reebok/bellington-mid-j12485-british-ta/a13674

Hadde både den svarte og den brune eller den burgundy/(?) kostet 1000 - 1200 til sammen, skulle jeg ha kjøpt begge to...

 

Men nå koster de jo 1100 stk.

Tar det litt tid før de er på ebay.com eller noe? siden de ble til salgs i april?

Finner ikke noen som har de skoene til OK pris. Får man de til 100$ stk, blir det vel moms (og frakt) i tillegg? :/ Budsjettet er ganske stramt for tiden...

 

Er ikke noen andre sko som ligner? Det er noe spesielt med skinn, men ikke MUST...

 

Likte også Supra Skytop Sneaker i svart farge, men blir for dyrt:

http://www.karmaloop.com/products.aspx?ProductID=89997&VendorCode=SUP

og

http://www.karmaloop.com/products.aspx?ProductID=88728&VendorCode=SUP&mybuyscid=10544481766

 

Hvordan har brandos.no brun farge når den ene artikkelen sier at det bare kmmer to farger:

The new April release of Hi profile Reebok Bellington will come out in two amazing colorways. The first one, Burgundy/White/Black presented on the large scale image above is

a dark deep burgundy mostly shoe with clean white midsole and gum outsole.

 

Eneste som jeg kunne ha tenkt meg, som jeg har råd til....etter rabatt er denne:

http://www.karmaloop.com/products.aspx?ProductID=89857&VendorCode=SUP&mybuyscid=10544481766

 

Noen formeninger?

Lenke til kommentar

De selger jo faktisk nike jakken din på urban da laugh.gif men, Urban har en del klær med bare en logo på, men har også mye bra i mine øyne. Skal få postet et bilde så fort jeg kan, så vi kan se hva du syntes smile.gif var faktisk mamma som kom hjem med den, så var et bra kjøp av henne i mine øyne!

Lenke til kommentar

Watchmen:

 

For å hjelpe deg litt på vei, så fikset jeg et bilde for deg her. Synes de ligner på Nike Blazer Mid, men får det ikke helt til å stemme da jeg ikke finner noen Swoosh, og sålen ser grå ut.

 

Singh tha king:

 

Hmm, den brune versjonen kan være fra en tidligere kolleksjon. Creds til deg for å ha funnet kicks fra Reebook som ser bra ut.

 

Porto:

 

Hmm? Har ikke sett den der. :p Har kun funnet en ziphoodie-utgave av Windrunner og ikke den Windrunner-utgaven jeg har der. Men for all del, er jo godt mulig jakken din ser bra ut. Du får komme med pics! :)

Lenke til kommentar

Ja, synes sålen og formen minner om Nike, men den usynlige Swooshen setter meg ut. Og at sålen ser grå ut, for så vidt jeg vet finnes det innen Blazer-ere med grå såle. Det kan dog ha noe med lyset i studio å gjøre da.

 

Så Watchmen: Prøv å lete litt rundt etter Nike Blazer Mid i sort, med sort Swoosh og se om du finner det. ;)

Lenke til kommentar

Til dere som har kjøpt fra Karma Loop:

Hvor mye bør jeg regne med å betale i frakt og evt. toll? Jeg har størrelse 45-46, er det da safe å kjøpe størrelse 12?

Mamma (heh, ja) er litt skeptisk til å kjøpe helt fra USA, hun er bekymra for at skoa ikke passer og sånn, og om kvaliteten er bra osv.

Hvis det har noe å si, skoene jeg tenkte å kjøpe (disse) koster 64$. Er ikke sikker på om jeg skal ha akkurat de, da, men prisen blir nok rundt der.

Og gjelder fortsatt den rabattkoden CRAZYDEALS?

 

EDIT: Jeg har litt uvanlige føtter; de er brede og høye over vrista, men ikke så lange. Noe i meg sier at det er risky å kjøpe over nett pga. det (at de ikke vil passe, altså), men det er ingen butikker i området som selger noe jeg vil ha (bor ved Gjøvik), i hvert fall ikke til en ok pris.

Endret av V3gas
Lenke til kommentar

Skoene til Supra er ganske så brede, så de passer deg nok. Du burde måle føttene dine. Helt fra helen til tuppen på tåen din. Kvaliteten er god, spesiellt på de skoene du vurderer. Har prøvd dem selv.

 

Her et size chartet til Factory413, som er Supra's hovedselger (veldig dyre i frakt, så anbefaler Karmaloop.com)

 

post-128368-1273044864,7751_thumb.gif

 

Og koden CRAZYDEALS gjelder ennå, ja :)

Lenke til kommentar

Anbefaler koden *fjernet*. Samme som CRAZYDEALS, bare at jeg får Karamloop-points også. wink.gif

 

Ellers så kan jeg forøvrig anbefale Karmaloop. Tror jeg betalte 40 -50 dollar i frakt og 320NOK i mva og tollgebyr. Skoene kostet da i utganspunktet 110 dollar eller noe. smile.gif

Endret av hernil
Fjernet referral-kode
Lenke til kommentar
Skoene til Supra er ganske så brede, så de passer deg nok. Du burde måle føttene dine. Helt fra helen til tuppen på tåen din. Kvaliteten er god, spesiellt på de skoene du vurderer. Har prøvd dem selv.Her et size chartet til Factory413, som er Supra's hovedselger (veldig dyre i frakt, så anbefaler Karmaloop.com)post-128368-1273044864,7751_thumb.gifOg koden CRAZYDEALS gjelder ennå, ja :)

Takker! Det skal jeg gjøre.

 

Anbefaler koden KINGCAKE. Samme som CRAZYDEALS, bare at jeg får Karamloop-points også. wink.gif

 

Ellers så kan jeg forøvrig anbefale Karmaloop. Tror jeg betalte 40 -50 dollar i frakt og 320NOK i mva og tollgebyr. Skoene kostet da i utganspunktet 110 dollar eller noe. smile.gif

Will do!

Åja, da ble de plutselig litt dyrere :x Velvel, får regne litt på det. Hvis de er god kvalitet, bør det jo være verdt det, så lenge de passer.

 

Da er vi kanskje naboer :thumbup::tease:

 

Hvis du ser noen på CC som rocker Supra "Heartbreakers" så kan du være 100% sikker på at det er meg :p

Haha, egentlig bor jeg et stykke unna, men går på vdg der. Kanskje jeg har sett deg der?

Lenke til kommentar

Prisen kom på 1699NOK, helt ok pris :)

Vel, Caliroots er vel ikke noen norsk butikk så da må du jo betale toll når pakken kommer til norge.

 

1699 x 1,07 = 1880 (tollavgift)

1880 x 1,25 = 2350 (norsk moms)

 

Du vet at retail-prisen på de der er 120$ ikke sant? Med andre ord cirka 720 norske kroner.

 

Jeg skal ikke si du har gjort noe dumt her, men jeg er rimelig sikker på at du lett kunne klart å skaffe deg de kicksa for under tusenlappen hvis du hadde valgt en annen butikk. Det er ganske stor forskjell på 2350 og 720 kroner mener jeg :ermm:

Endret av DJCrapBag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...