Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ Jottnegen

Er mye flott i Køben, ja! :D

Men er utorlig skuffet over utvalget hos LAB, men anbefaler så absolutt FootLocker butikken i Strøget! Utorlig mye fett der, og til greie priser :)

 

Anbefaler deg også en titt innom Illum-senteret. Et gigantisk senter med utrolig mye kult og pent.

 

Er ikke så mye streetwear der, men noe litt mer "elegant". Cardigans osv. Jeans er også og finne der, spesiellt jeans fra Cheap Monday.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Hælene som er i suede?

Tenker jeg kanskje går for to par; i tilfelle Creative Recreation -og Supra-ene :)

 

En ting til, var det sånn at Pickyourshoes.com var villige til å merke pakken som gave eller lav verdi om jeg spør?

Endret av Noburu
Lenke til kommentar

Kongkake: Skal du ha båtsko ville jeg godt i skotråden og spurt eller sett på noe fra sebago og liknende. Syntes at når man først skal ha slike sko bør man gå til et merke som har litt mer tradisjoner, adidas er for sneakers.

 

Neh, jeg liker båtskoene fra Adidas, men er bare i "vurderingsfasen" foreløpig. Sebago begynner å bli oppbrukt også. :p Men Sperry har noen fine seilersko. Men holder fortsatt en knapp på Adidas sine ...

 

Absolutt Alife Everybody`sa.

 

 

Enig der. Gå for Alife-kicksa Noburu

Lenke til kommentar

Angående den jakka, så kunne den kanskje funket på vinteren, men nå er den alt for stor og postete. Om du absolutt skal ha den Skrujernet, så håper jeg det er til vinterbruk.

Selv foretrekker jeg litt penere klær på vinteren, som peacoat etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...