Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Hehe skytopsa beholder jeg nok selv enda :p

Kan slenge ut fitpics så fort jeg får de på døra, og den windrunnern du linket til Kongkake der var heller ikke så gæren.

Godt jeg får den feite lønninga om noen dager :grin:

Hvor bestilte du dem forresten? Og hva måtte du ut med for Skytop2?

Kjøpte skoene fra pickyourshoes siden, og skytop2(navy/gold) kostet 143.99$.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg kommet hjem fra København, etter et nokså mislykket beskøk hos LAB.

 

Butikken var utrolig liten, men det var mang sko der, spesielt fra Supra. Men de hadde jo bare 2 Skytop 1 modeller. (Leather white og Black Gunny TUF).

 

De hadde også Navy\Gold og Skytop II Black suede. Samt Bandits, Cubans, og Dixons.

Problemet var at utvalget av størrelser var elendig. Hadde planer om å kjøpe Skytop II Black Suede, men det var bare 2 størrelser, og ikke fikk de inn fler heller.

 

Så jeg gikk ut av butikken, ganske så skuffet.

 

Men så kjente jeg smilet komme tilbake igjen, da jeg sto rett foran en gigantisk FootLocker butikk! :D

Butikken var enorm, og utvalget var het vilt. De hadde ikke Supra tough, men alt av Nike, Hummel, Adidas, osv.

 

Vil si at FootLocker er alle sneakerheads's mekka! Så ble 2 par sneakers fra Hummel og Adidas.

Lenke til kommentar

Og hva vil summerized bety?

 

At jakka er enda mer egnet for sommeren, det følger f. eks med en liten pose man kan pakke sammen jakka i slik at man bare kan putte den i sekken/bagen/vesken uten at den tar noe plass, den er mer luftig osv.

 

Vil si at FootLocker er alle sneakerheads's mekka! Så ble 2 par sneakers fra Hummel og Adidas.

 

Og bildene? :p

Lenke til kommentar

Ville heller kallt det et sneakerheads ikea. På tross av at både utvalget og butikkene ofte er store er det derimot begrenset av et litt for dårlig utvalg merker. De får også inn særdeles lite, om noen limited editions eller collabs.

+1

Footlocker har dårlig utvalg. Ihvertfall i Europa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...