August. Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Nike 6.0 Angle breaker heter jakka. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Nike 6.0 EDIT: Fæen, lønner seg å sjekke neste side før jeg poster. Tipper Angle Breaker er noe ala Windrunner, bare i litt røffere stoff? Endret 30. april 2010 av KongKake Lenke til kommentar
August. Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Nike 6.0 EDIT: Fæen, lønner seg å sjekke neste side før jeg poster. Tipper Angle Breaker er noe ala Windrunner, bare i litt røffere stoff? Ja, ganske lik windrunner jakka, men som du sa. røffere stoff. Argh, nike 6.0 shipper ikke til norge Får bruke jetcarrier da. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Eller se om du finner den noen andre steder. Ja, kan være en fordel med røffere stoff om du skal bruke den aktivt. Er redd for Windrunneren min, det kjennes ut som om stoffet tåler lite. Lenke til kommentar
iam Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Noen her som bestilte noe fra utlandet rett før vulkanshieten brøt ut? Bestilte en jakke fra usa, men den har ikke kommer enda På posten.no står det at pakka er sendt fra avsenderland siden 13.04 Endret 30. april 2010 av iam Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Trenger en sommerjakke. Liker ikke så godt slike amerikanske baseball/basket jakker Noen her som bestilte noe fra utlandet rett før vulkanshieten brøt ut? Bestilte en jakke fra usa, men den har ikke kommer enda På posten.no står det at pakka er sendt fra avsenderland siden 13.04 Bestilte et par supra sko rett før/under vulkan tingen. Husker ikke riktig. Kom raskt over dammen Lenke til kommentar
iam Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Fader! Håper ikke den har blitt stjælt! Betalt med paypal og sendt med sporingsnummer. Får vell penger tilbake da? Syns denne jakken er kul, kanskje den passer deg? Endret 1. mai 2010 av iam Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Var litt småfet den der ja. Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Sånn da ble det noen nye sko på meg; Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Send gjerne Skytop 002 -ene til meg. Eller gi oss i det minste fitpics. Skulle drøyd litt til med å bestille Windrunneren min, så kunne jeg fått en helsort "summerized" -versjon. Link ... Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Good choice WallStreet. Gratz. Send gjerne Skytop 002 -ene til meg. Du kan gjerne sende dem til meg også Har selv veldig lyst på Skytop2, men er usikker på hvilken modell jeg skulle valgt. Både Navy/Gold og Black/Gold er jo snasne. Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hehe skytopsa beholder jeg nok selv enda Kan slenge ut fitpics så fort jeg får de på døra, og den windrunnern du linket til Kongkake der var heller ikke så gæren. Godt jeg får den feite lønninga om noen dager Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hehe skytopsa beholder jeg nok selv enda Kan slenge ut fitpics så fort jeg får de på døra, og den windrunnern du linket til Kongkake der var heller ikke så gæren. Godt jeg får den feite lønninga om noen dager Hvor bestilte du dem forresten? Og hva måtte du ut med for Skytop2? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Gleder meg til fitpics. Hvor bestilte du fra? Angrer som sagt på at jeg ikke ventet litt til med å bestille jakke. Joda, den hvite og sorte Windrunneren min er fet, men den sorte ser like bra ut, og ser ikke skitten ut like lett. Samtidig så er den jo "summerized", så sikkert enda greiere å ha på sommerkveldene. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Og hva vil summerized bety? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Fader! Håper ikke den har blitt stjælt! Betalt med paypal og sendt med sporingsnummer. Får vell penger tilbake da? Syns denne jakken er kul, kanskje den passer deg? kåndu kom mt i butik på nett? kanskje norsk`? Endret 2. mai 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 hva syns dere om http://www.karmaloop.com/products.aspx?ProductID=91165&VendorCode=TWB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå