AnewZ Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 I tilleg får vel du også noe poeng Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 i tilegg til at jeg får Karmaloop-poeng. Så ja, jeg får poeng, som jeg sa. Så da gjør jeg dere en tjeneste og dere meg en tjeneste med å bruke den koden. Win-win. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 De fleste lager jo slike rep-codes til sin egen fortjeneste da. Men er jo ingen som tvinger deg til å bruke dem heller. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Nei, akkurat. Hvis noen har problemer med at jeg tjener på at man bruker slike rep-codes, la være å bruke dem. Men hvis dere vil ha rabatter og samtidig gjøre meg en tjeneste, bruk KINGCAKE som rep-code! Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Er det noen som vet om noen halvveis skinny lyse acid washed jeans? Tenker på en farge som denne, men litt smalere: Endret 28. april 2010 av sjokolademousse Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Skytop Heartbreakers in tha house Dere vet den pakkeseddelen man må fylle ut når man sender ting til utlandet; under "detailed description of contents" på pakkeseddelen til pakka med Heartbreakerne hadde avsenderen skrevet: "The madest kicks evah!". Haha. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Haha :!: Bilder og fit-pics! Endret 29. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Få opp fitpics av heartbreakers'a! Nytt fra Supreme: Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Har akkurat bestilt meg nytt kamera, så jeg skal legge opp bilder så fort jeg får det. Orker ikke ta bilder med rottent mobil-kamera. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Nice! Fikk endelig Windrunneren i dag. Er glad for at jeg bestilte medium, for det var jo såvidt den passet tjukke meg. Også har jeg fått mormor til å legge opp et par chinos jeg revna kneet på i fjor. Endret 29. april 2010 av KongKake Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Skoa og capsen min skulle egentlig komme i dag. Jeg var hjemme hele formidagen for å vente på at noen skulle ringe på. Så går jeg ut en tur og ser DHL-lappen på døra, om at de har prøvd å levere Men ingen ringte på Irriterende .. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Til å vanligvis ikke like streetwear likte jeg den overraskende godt, KongKake Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Windrunner-en du tenker på? Ja, den er fet, men bildet lyver litt da. Overdelen ser nesten sølvfarget ut der, men i virkeligheten er den kritthvit. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Windrunneren, ja. Kunne dog hatt en annen farge på strikken nederst og de andre grå detaljene. Shortsen ser for så vidt også bra ut, kommer litt an på hvordan stoffet er om den ser bra ut som shorts eller ikke Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Er enig angående de grå detaljene, trodde de skulle være lysere. Men alt i alt så ser den jo bra ut da. Shortsen er i chinosstoff, bare for å gi deg en liten pekepinn. Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hvor ble det av de postene om college jakkene? Noen som kan gi link til hvor de selger slike til en rettferdig pris? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Den windrunneren var fet! Fikk lyst på en selv Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Hehe, takk. Finner den her. Litt stiv pris, men jeg bestilte den hjem til familie i Sverige og fikk den for 799SEK (altså ca. 650NOK). Lenke til kommentar
August. Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jaktet på en ny windbreaker i det siste og har tittet litt på denne: Hva syns folka? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Liker den! Merke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå