Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EDIT: Kunne tenkt meg noen TK's eller Skyptop i Red Carpet -serien faktisk. :)

 

Må nesten rette på deg: Tk's er society skoene som er designet av Terry Kennedy. Supra hadde Society fra før og societyene du ser i red carpet serien er ikke designet av Terry Kennedy ;)

 

Sikker? Hva er i såfall forskjellen på TK Society og "vanlig" Society? Synes alle de "vanlige" Society-ene jeg finner har TK på skrevet baksiden jeg.

Lenke til kommentar

Vet hvertfall at supra omtaler mange sko kun som Society, og ikke TK Society.

 

Joda, men det står fortsatt TK bak på dem og de er klin like TK Society, så derfor velger å tro at de rett og slett bare er late, og dropper å skrive "TK" når de omtaler skoene.

Lenke til kommentar

Takktakk :D

 

Jepp, det er billig! Her vart det bestilt 2x skjorter, 1x longsleeve, 3x bukser, 3x T-skjorter, 2x shorts og 1x solbriller. Summen vart rundt 3200,- + toll og mva som då blir ca 4500,-. Hadde det vert i Norge hadde vel ei bukse for seg sjøl kosta rundt tusen-lappen. :)

Lenke til kommentar

Jeg har lyst på nye kicks nå. Noen midtops i patent, midtops i suede elns og lowtops. :( Fæen at jeg ikke har penger i det hele tatt.

 

EDIT:

 

Digge:

 

g16175zoom1.jpg

 

Hvis dere skal handle på Karmaloop i nær fremtid anbefaler jeg rep-koden KINGCAKE. Den gir dere 20% rabatt på første kjøp, og 10% på neste, i tilegg til at jeg får Karmaloop-poeng. :D

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...