sjokolademousse Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Radii 420, og hvilke to andre? Supra Skytop Heartbreakers Limited Edition RadII 420 Top Black Patent Nike Cortez Basic White De 3 jeg venter på. Heartbreakers er fete Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Yes, they are! Enkle, men utrolig fete. Og canvas stoffet virker utrolig bra. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Ser frem til fitpics av 420'ene jeg. Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Skal nok få kastet opp noen bilder av Heartbreakers og 420 Top når jeg får dem Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Lurer litt på å kjøpe Heartbreakers selv. Mulig jeg skal til London på fredag, så om jeg finner de der blir det kjøp Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Du finner dem neppe i en fysisk butikk. Det ble bare laget 1000 par og alle ble utsolgt på i underkant av en og en halv time den dagen de hadde release. Så eneste mulighet for å finne et par i dag er å kjøpe fra privatpersoner via eBay eller lignende "markeder". Når det er sagt skal jeg innrømme at jeg var litt skeptisk til å kjøpe "Heartbreakers" grunnet at fargen muligens har litt feil nyanse for min smak, så hvis jeg finner ut at jeg ikke liker fargen kommer jeg til å selge mine. De jeg har bestilt passer størrelse 43/44. Hvis jeg ender opp med å selge dem skal jeg si ifra her i tilfelle noen av dere er interessert. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Oi! Da finner jeg de nok ikke i butikk, nei Er ikke klar over hvilke modeller det er produsert få av. Burde visst følge litt mer med på Suprafronten Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Hva betyr: TUF, Red Carpet og NS? Vil tro NS står for No(n) skate? EDIT: Skrev "." i stedet for "?" Endret 25. april 2010 av Watchmen Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Tuf er vel at de er laget av et litt "tøffere" materiale tror jeg, og at de tåler litt mer? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jo egentlig, de er liksom skateskoene som er laget for å tåle mer Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Aha Takker! Hva synes vi om Supra Vaider? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Red Carpet er på en måte en helsvart versjon i TUF av skoene Vaider, Society, Thunder Low og Vaider. Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Flott! Takk for forklaringen Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jepp, TUF er et sterkere mer holdbart og utholdene materiale. I følge hva jeg har lest kommer TUF fra navnet på steinarten TUFF. Så da betyr det vel at de skal være sterke som stein NS (non-skate) har gjerne tynnere såle og er ikke like holdbare som TUF-modellene. RC (red carpet) er litt mer "jålete". Gjerne laget i litt mer glossy ekskusiv finish og koster ofte en liten slant mer enn de andre utgavene (med unntak at Limited Editon utgaver). Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 The Red Carpet Series sees four classic models dressed up in black satin-finish TUF leather Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) TUF - Sterkere materiale. Det er også vanntett Red carpet series - Den nye linjen til Supra. Alle skoene har en rød såle. Det er vel bare helt svarte sko som har det ennå. Blant annet Satin Black TUF. Litt dyrere materialer NS - No skate. Btw; Tror Heartbreakers har en ganske god rødfarge. Vil tro denne fargen er ganske riktig. Ganske lik han her kanskje? Endret 25. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 (endret) I tilegg er Red Carpet -modellene gjenkjennelig med sin røde undersåle. EDIT: Meg, Vertical kom meg i forkjøpet. EDIT: Kunne tenkt meg noen TK's eller Skyptop i Red Carpet -serien faktisk. Endret 25. april 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) That's correct! Synes Skytops er penere en Vaiders. Har den følelsen av at Vaiders er så klumpete, men finner det vel ut da jeg skal til København på Fredag. Har litt lyst på Vaider Red Canvas. Endret 25. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå