Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du finner dem neppe i en fysisk butikk. Det ble bare laget 1000 par og alle ble utsolgt på i underkant av en og en halv time den dagen de hadde release. Så eneste mulighet for å finne et par i dag er å kjøpe fra privatpersoner via eBay eller lignende "markeder".

 

Når det er sagt skal jeg innrømme at jeg var litt skeptisk til å kjøpe "Heartbreakers" grunnet at fargen muligens har litt feil nyanse for min smak, så hvis jeg finner ut at jeg ikke liker fargen kommer jeg til å selge mine. De jeg har bestilt passer størrelse 43/44. Hvis jeg ender opp med å selge dem skal jeg si ifra her i tilfelle noen av dere er interessert.

 

:)

Lenke til kommentar

Jepp, TUF er et sterkere mer holdbart og utholdene materiale. I følge hva jeg har lest kommer TUF fra navnet på steinarten TUFF. Så da betyr det vel at de skal være sterke som stein :dribble::tease:

 

NS (non-skate) har gjerne tynnere såle og er ikke like holdbare som TUF-modellene.

 

RC (red carpet) er litt mer "jålete". Gjerne laget i litt mer glossy ekskusiv finish og koster ofte en liten slant mer enn de andre utgavene (med unntak at Limited Editon utgaver).

Lenke til kommentar

TUF - Sterkere materiale. Det er også vanntett

 

Red carpet series - Den nye linjen til Supra. Alle skoene har en rød såle. Det er vel bare helt svarte sko som har det ennå. Blant annet Satin Black TUF. Litt dyrere materialer

 

NS - No skate.

 

Btw; Tror Heartbreakers har en ganske god rødfarge.

post-128368-1272226864,677_thumb.jpg

Vil tro denne fargen er ganske riktig.

 

Ganske lik han her kanskje?

:realmad:

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...