Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EDIT: Er det noen som vet om asken vil forsinke bestillingen min fra karmaloop? :)

Alle internasjonale ruter skal gå som normalt igjen nå tror jeg, så det bør ikke være noe problem. Venter selv på 3 par sko fra utlandet så håper virkelig ikke asken vil sørge for ytterligere ventetid.

Lenke til kommentar

Bestill varene du skal ha til hans adresse. Karmaloop er da en god mulighet fordi de har veldig gode fraktkostnader innenfor usa og god pris generelt. Det han må gjøre er å sende varene til deg. Når det gjelder carriers er jeg kanskje ikke den beste å spørre, men personlig har jeg gode erfaringer når det gjelder usps, hvertfall når det gjelder pris. Dette tilsvarer posten i Norge. Andre private fraktselskaper som Fedex eller DHL er ofte raskere, men også en god del dyrere. Så med mindre det er noe hast hadde hvertfall jeg brukt usps.

 

Be han merke esken som gift før han sender varene til deg. Da slipper du moms og toll. Husk at maksgrensen for verdien på "gavene" er 1000 kroner.

Endret av Analogue
Lenke til kommentar

Masse butikker som selger streetwear generelt. Du har kjeder som Urban outfitters som finnes mange steder i byen og selger merker som: Stussy, Obey, Nike, Levis, Cheap Monday, Adidas, Nudie, Franklin & Marshall, Lee, Dr Denim og Reebok av de jeg kommer på. Ellers vil jeg anbefalle streetwearavdelingen på Selfridges legendariske kjøpesenter i Oxford street der de selger de fleste av de forige merkene jeg nevnte, i tillegg til Supra.

 

Det er butikker overalt, og uansett finner du noe du liker. Selv kjøpte jeg sneakers på Footlocker og urban outfitters, tee's på niketown, urban outfitters og en Famous stars and straps butikk jeg ikke husker navnet på. Kjøpte også en jakke på fenchurch concept store og mye mer når jeg var der.

 

Du skal virkelig ikke lete lenge for å finne noe du liker :)

Endret av Analogue
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...