KKake Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Aha, ja, det var de du bestilte her om dagen det ja. Tøffe kicks, men liker ikke mønsteret helt. Meen ser fremt til noen pics. ;D Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Joda, de ser ut, er bare mønsteret som er grusomt. Tror på Homme at de kan bli vanskelige å pulle off. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Nike Sportswear x undercover x fragment design Match Classic HF Tycks? Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Jeg synes slike luftehull ser harry ut. Men det er bare min mening da. Hvordan blir det om man bestiller fra pickyourshoes og ønsker den sendt som gave? Endret 23. april 2010 av Watchmen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 http://www.youtube.com/watch?v=2GE2V1qyYFE Noen som ser hva slags sko han bruker? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Liker ikke helt Fragment skoene, skulle gjerne sett dem i et annet stoff. Var selfølgelig ikke skoene mine som lå på postkontoret (kun noe annet stæsj).. Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Da var nye sko og ny caps nettopp bestilt fra karmaloop Håper ikke asken tar alt for lang tid Adidas Adi-Rise Gray Supra, The Corp Snapback Cap Gray Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 God match på fargene, og har faktisk sett på samme capsen selv bare i en annen farge Ikke helt sikker på om jeg liker strappen og hælen på skoene Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Var litt usikker på det også, men fant ut at jeg syns de var kule uansett Og prisen kan jeg jo ikke klage på heller Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Da var nye sko og ny caps nettopp bestilt fra karmaloop Håper ikke asken tar alt for lang tid Adidas Adi-Rise Gray *Snip* Supra, The Corp Snapback Cap Gray *Snip* Spør du meg, så ser det ut som aska allereie har lagt seg over skoa og capsen:) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Likte det, sjokolademousse. Vurderer en snapback caps jeg også, ettersom jeg passer dårlig nok med caps fra før av, så ville det vært greit å kunne stramme capsen etter ønske. Endret 23. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Og prisen kan jeg jo ikke klage på heller Bortsett fra grusom fraktkostnad, moms og toll Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Greie kicks og grei caps. Fet kombo da. Frister: Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Takk for tilbakemeldinger Likte det, sjokolademousse. Vurderer en snapback caps jeg også, ettersom jeg passer dårlig nok med caps fra før av, så ville det vært greit å kunne stramme capsen etter ønske. Tenkte jeg måtte kjøpe en snapback jeg også, siden jeg føler størrelsene er så forskjellige fra caps til caps Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) New era capser er vel helt standariserte Forresten syk samling på denne fyren her: Sjekk flere av filmene på chanelen hans Endret 24. april 2010 av Analogue Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Blir visst ikke Radii 420 på meg likevel. Fikk mail om at de ikke hadde størrelsen inne. Blæ. Jaja, penger spart. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 New era capser er vel helt standariserte Ja, de går jo etter tommemål så. Men andre merker kan det nok være litt verre med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå