Vertical^ Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Slik har jeg mine akkurat nå. Prøver mange forskjellige knuter, er ikke så fornøyd med de jeg har nå. Sorry for dårlig kvalitet. Endret 18. januar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hva mener du? Altså poppe tunga og vise ryggen? Jeg mener det er slik man skal bruke high tops, noe annet er jalla. No offence, men slik skal man ikke bruke high tops. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14659809 Til mitt forsvar så popper jeg tunga når jeg bruker de Hadde ikke prøvd å poppe tunga engang når jeg tok bildet, så det ble bare slik. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Om en ikke popper tungen på hightops er poenget med å nettopp hightops litt borte for min del... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Bruker mine fortsatt sånn som da jeg la ut bilde da jeg fikk dem. Synes det ser best ut. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Det ser fett ut da Vertical. Får lyst til å bruke mine røde Nike Blazers i morgen jeg, men hvor bra vil nå det funke med en peacoat? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Får lyst til å bruke mine røde Nike Blazers i morgen jeg, men hvor bra vil nå det funke med en peacoat? Ikke noe særlig Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Er det jeg regnet med. Skal innrømme at jeg bruker sneakers til peacoat nå, men det er noen sorte, anonyme noen som jeg må bruke da jeg ikke har råd til noe bedre. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Om du ikke har noe annet enn sorte sneakers er det mest safe du kan bruke i alle fall. Det stjeler på langt nær så mye oppmerksomhet som et par røde feks. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Jepp. Synes det funker greit. Hadde helst sett at jeg hadde noen boots, men det har jeg rett og slett ikke råd til. Får heller ta det igjen neste vinter når jeg tjener penger. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Syntes det blir grusomt ukomfortabelt med en knute mot vrista bak tunga, og er de ikke knytt i det hele tatt føles det for løst. Pleier å knyte en liten knute på hver ende av lissene rett på innsiden av det innerste hullet; skoene sitter, det er komfortabelt og det ser bra ut Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jepp. Synes det funker greit. Hadde helst sett at jeg hadde noen boots, men det har jeg rett og slett ikke råd til. Får heller ta det igjen neste vinter når jeg tjener penger. Sjekk evt. ut Endless.com! Du må bruke JetCarrier, men det er biiiillig der. Så på et par Sebago Docksides som koster omtrent 1400,- i Norge, de ligger på rundt $80 der. Altså ca. 450,-! Det er Amazon som eier denne siden så den skal være nokså safe! Dermed kan du nok spare store penger Si til mamma eller pappa at joggesko ikke er helt konge på vinteren. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Takk for linken Kavinsky. Men synes det er dårlig gjort av deg å kalle sneakers for joggesko (selv om de stammer fra det). Hva synes forresten folket om Converse sin Chuck Taylors? Synes selv de kan være fete, og liker den versjonen med borrelåser på topen ganske godt. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Det er lettere å bruke "joggesko" enn "sneakers" til de gode gamle Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Gode gamle? Endret 19. januar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Må du gjøre alt så vanskelig U know what i ment! Right? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Right? Nei, henger ikke helt med jeg. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Du nevnte at jeg kalte sneakers for joggesko. I og med at jeg foreslo at du kunne overtale din mor og far (de gode gamle) til å kanskje spytte inn litt i et vintersko, da de som ansvarlige voksne nok er enige i at joggesko(som de sikkert ville kalt det) ikke er de beste vinterskoene. Med mindre du har overbevist de om at Blazers kan brukes året rundt med null problem Nå da? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Heartbreak Skytops Navy\Gold Skytop 002 Black Suede Skytop 002 Endret 19. januar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Du nevnte at jeg kalte sneakers for joggesko. I og med at jeg foreslo at du kunne overtale din mor og far (de gode gamle) til å kanskje spytte inn litt i et vintersko, da de som ansvarlige voksne nok er enige i at joggesko(som de sikkert ville kalt det) ikke er de beste vinterskoene. Med mindre du har overbevist de om at Blazers kan brukes året rundt med null problem Nå da? Aha, nå er jeg med. Nei, Blazersa bruker jeg kun når det er varmt nok. Bruker som sagt noen sorte sneakers nå som er litt fora. Altså er de som regel varme nok, selv om det ikke ser helt bra ut til peacoat. Vertical: Nice farge på Heartbreak Skytopsa da. Og Navy/gold Skytops II er awesum. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Bildeserie for Skytop 002 fans Endret 19. januar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå