KKake Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Ingen dum jakke, spesielt med tanke på hvem som kjøpte den. Akkurat på det punktet der er jeg enig. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Savner egenproduserte bilder i denne tråden. Alle dere som har fått sko, windbreakers osv. i det siste: Det er VELDIG positivt med noen fitpics Endret 20. april 2010 av Analogue Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Jeg lover fit-pics når jeg får Windrunneren min, og når jeg får tvunget mamma til å sponse sommerkicks for meg. Fikk en skinnjakke av en kompis på søndag, men er usikker på hva jeg synes om den selv, så tør ikke å poste bilder her av den. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Må si jeg er fornøyd ang. mamma sitt kjøp. Spurte henne hva annet hun hadde sett på i København, og det var en annen jakke. Hu visste ikke navnet på merket, men det var en stor logo på hele ryggen, og en stor på brystet. Må si jeg ble letta av at hun hadde valgte Volcom jakken! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Når vi er inne på skinnjakker.. Hva synes dere om denne fra Nixon? Jeg synes den er sykt kul. Har lyst til å kjøpe meg en slik kanskje. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Tja, var ikke helt fan av kragen. Synes skinnjakker bør ha en litt kraftigere krage. Lenke til kommentar
iam Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Sømmene på brystet og opp er bitte litt for mye for meg, men ellers er den coool. Ekte skinn? Lenke til kommentar
iam Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Tja, var ikke helt fan av kragen. Synes skinnjakker bør ha en litt kraftigere krage. Varsity-stil. Få har en slik skinnjakke, digger det! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Varsity-jakker er kult det, men en skinnjakke bør få være en skinnjakke. Lenke til kommentar
iam Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Ja, det er nok sant, men det er så mange som går med skinnjakke fortida. Kan være greit å skille seg litt ut også Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Tjoda. Hadde ikke sagt neitakk til den jakken der oppe så. For den var ganske kul sett bort i fra den litt kjipe kragen. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Sømmene på brystet og opp er bitte litt for mye for meg, men ellers er den coool. Ekte skinn? Ja, det skal være gåseskinn. Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Når vi er inne på skinnjakker.. Hva synes dere om denne fra Nixon? Jeg synes den er sykt kul. Har lyst til å kjøpe meg en slik kanskje. I like! Noen som har peil hvor man kan få kjøpt den? Edit: Etter bildene jeg har funnet på diverse nettbutikker så ser det ut som en jakke det kan være greit å prøve først. Eks:http://www.actionvillage.com/166-127-0001 Så ikke like fet ut der. Endret 20. april 2010 av WallStreet Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Veit ikke helt hvor man får kjøpt den nå. Tror du må ut på nettet. Så den en gang på et lagersalg Nixon hadde utenfor Drammen. Prøvde den også. Jeg synes den var omtrent like fet som på bildet jeg posta. Var 1-2 år siden nå da. Angrer på at jeg ikke kjøpte den der og da Var litt dårlig kvalitet på bildet på linken du posta! Endret 20. april 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Tja, var ikke helt fan av kragen. Synes skinnjakker bør ha en litt kraftigere krage. Varsity-stil. Få har en slik skinnjakke, digger det! Varsity-jakker er kult det, men en skinnjakke bør få være en skinnjakke. Altså, Varsity jakker har jo tradisjonelt sett alltid vært av skinn, hvertfall med skinnermer, så det å si at det er uvanlig med skinn på en varsity jakke blir nok litt feil Endret 20. april 2010 av Analogue Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Greit, greit, det visste jeg faktisk ikke så. Men man lærer jo noe nytt hver dag. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Please don't mind the mess in the background Endret 21. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Mye bedre enn det meste annet fra Volcom, men jeg er fortsatt ikke helt fan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Er på vei i posten. Vi får håpe flytrafikken går som normalt snart Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Mye ga du for de? Fete, men hadde gruet meg til all den skitten som setter seg på den skoen. De holder seg nok ikke pene så veldig lenge, men de var kule! Endret 21. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå