Vertical^ Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Liker den. Er ikke så fan av DC-logoen, men for en gang skyld er ikke logoen over hele brystet. Den skjorta sammen med disse skoene er jo en kul kombo Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Ser man bort fra logo-flash klæra, så synes jeg DC har en del stilig faktisk. Hadde vært en fet kombo med de skoa ja Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) De har nok en del kult, ja. Har aldri sjekket ut DC så mye. Det er nok fordi at de er veldig flinke til å sette logoen sin på alt. Og som oftest er ikke den logoen liten heller. Men den skjorta var kul. Må vel sjekke ut DC litt mer Btw; Har ikke du kjøpt deg Thunder Blue's, Sir Andy? Endret 20. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Vil gjerne se fit-pics viss du vil poste opp noen. Denne tråden trenger mer bilder! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Kan ikke love noe, men skal se hva jeg får til! Tror jeg må vaske dem litt først. Blitt fulle av støv og skitt allerede Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Har det samme problemet med mine sko. Er mye støv i lufta, og skoa blir fort møkkete. Gjørme er det værste jeg vet! Den hvite sålen blir veldig fort møkkete, og får den stygge brun fargen. De fortjener vel en vask Endret 20. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Mamma kom hjem fra København i dag, og hadde kjøpt med seg en Windbreaker jakke til meg. Kan sikkert slenge opp et bilde litt senere. Prisen på den skjorta, btw? Endret 20. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Tror skjorta kosta rundt 7-900 til vanlig, husker ikke helt. Men jeg fant den på tilbud til 4-600 SEK i sverige, så var litt billigere Tror jeg betalte rundt 4-500 et sted i NOK. Endret 20. april 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Mamma kom hjem fra København i dag, og hadde kjøpt med seg en Windbreaker jakke til meg. Kan sikkert slenge opp et bilde litt senere. Prisen på den skjorta, btw? Hvilken fargekombo? Btw, vil ha fit-pic. Og i dag fikk jeg gladmeldingen om at tante hadde sendt Windrunneren min til meg, så da er den vel her i løpet av uka. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Den er blå,grå, og svart. Vet ikke helt hva jeg synes om jakka. I tillegg er den fra Volcom, men for engangs skyld var ikke logoen lagt ut over hele jakka, men bare en liten logo på høyre side. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Den er blå,grå, og svart. Vet ikke helt hva jeg synes om jakka. I tillegg er den fra Volcom, men for engangs skyld var ikke logoen lagt ut over hele jakka, men bare en liten logo på høyre side. Tar en råsjangs på at det er denne? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Den var ganske fresh! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Ikke heeeelt fan, men bedre enn mye annet som er ute og går. Endret 20. april 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Digger den ikke helt selv, men er ganske så fornøyd med den. Funker veldig bra som en sommerjakke. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Ingen dum jakke, spesielt med tanke på hvem som kjøpte den. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Synes det var ganske fresh i forhold til tilsvarende jakker som kan bli litt mørke/ensfargede og kjedelige. Veit ikke om jeg ville gått og kjøpt den selv, men den var jo ikke stygg heller. Hadde ikke hatt noe i mot å bruke den om jeg fikk den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå