Vertical^ Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Lurer på hva Supra har tenkt da lagde "Acid Wash" designet... Lenke til kommentar
Vigdis Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Her er det mange kule sko: http://boardshop.no/produktsok/results/field_brand%253a25239?utm_source=VegardK&utm_medium=master_vegar%40hotmail.com&utm_campaign=sabre Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Du reklamerer for Boardshop.no eller? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Watchmen: Styggeste skomodellen Supra har designet, med den styggeste fargekomboen de har også. Vigdis: Finner bare solbriller jeg? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Argh, jeg hater å vente på sko! Kan de ikke bare komme med en gang! Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Argh, jeg hater å vente på sko! Kan de ikke bare komme med en gang! Enig! Tar vel ekstra lang tid også nå pga vulkan-shit. Leste at flytrafikk innenlands er helt åpnet, men flygninger med post fra statene er det sikkert værre med Endret 20. april 2010 av DJCrapBag Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Sier meg enig i det deres meninger, fæle sko:P Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Argh, jeg hater å vente på sko! Kan de ikke bare komme med en gang! Haha, ja, kjipt å ha bestilt noe utenlands nå i disse vulkantider. Sier meg enig i det deres meninger, fæle sko:P Du tok til vettet ja? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) ^ :!: Noen som har fit-pic bilder av forskjellige sneakers eller? Endret 20. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Hehe! Jeg sa vel aldri at jeg likte de, bare lurte på meningene deres Men! Synest dere seriøst at Supra Trinity NS er bedre? Må ærlig si at jeg ville foretrukket de andre en Trinity ass. Uff! Endret 20. april 2010 av Watchmen Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Synes Trinity's og Strapped's er forferdelige! Liker ikke designet i det hele tatt. Endret 20. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Heller Strapped 2 enn Trinity sier jeg! Men, ingen av de helst, må jo være de styggeste skoa jeg noen gang har sett Endret 20. april 2010 av Watchmen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Synes Trinity's og Strapped's er forferdelige! Liker ikke designet i det hele tatt. +1 Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 KongKake, vis meg de styggeste kicksa du noen gang har sett. Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg trenger nye shortser til varmen kommer for fullt. Hva slags type shortser liker dere? Kan dere vise bilder av noen fete modeller også? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) KongKake, vis meg de styggeste kicksa du noen gang har sett. Haha, vrient. Er så mye stygt ute å gå. Men blant annet er jo Strapped og Trinity fra Supra veldig stygge, men spesielt Reebook har mye stygt synes jeg. Eller så ha jo f. eks DC Shoes (ikke DC Life, som har noe brukbart) en del jævlig: Men hva som er de styggeste kicksa vet jeg ikke, er mye å velge mellom. Jeg trenger nye shortser til varmen kommer for fullt. Hva slags type shortser liker dere? Kan dere vise bilder av noen fete modeller også? Liker helt plaine shortser eller med enkelt motiv jeg. Motiver og masse farger er jeg ikke fan av. Lengden kan varriere fra under kneet til over kneet. Har litt sansen for Sweet Skateboards chino-shorts. Endret 20. april 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Godt eksempel KongKake har der, for det var jævlig! Endret 20. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Noen formening om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå