Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Tja.. Er ikke så mange som har hørt om Supra her jeg bor heller. Men så kan det jo nevnes at de jeg har i klassen er Jack&Jones stilen tvers igjennom. Vi har en i klassen som jobber i en Jack&Jones butikk, og derfor er alt han har på seg fra J&J. Til og med sko.

 

Var to gutter i klassen min som diskuterte om klesmerker, og da plutselig kom det fra han ene:

"Moods of Norway har sykt mye fett! Alt dem har er jo drit kult!"

 

Men nå baserer jeg heller ikke et vennskap på klesstil.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, glad jeg ikke venter på noe som skal fraktes med fly. :p Eller, har endelig fått tante i Sverige til å sende meg Windrunneren min, men tviler på de gidder å sende noe med fly fra Vest-Sverige til Øst-Norge. Er liksom en 3-4 timers togtur fra Oslo, så er du der dem bor. Så da bør det gå fort nok langs veien.

 

Kjekt med tog nå ja.. Endelig rota meg til noen nye sko (flere uker siden sist) og dagen før de skulle kommer føkker Island opp alt..

 

Hvilke jakke har du bestilt?

 

Blame it on Island.

 

Bestilte en sort/hvit Windrunner. Siden Caliroots er en svensk side, så bestilte jeg hjem til tanta mi i Sverige, og planen var at fetteren min skulle komme med den hit i påsken, men så hadde han plutselig ikke råd. Men tante lovte å sende den nå til mandagen, så da får jeg den vel i løpet av uka igjen. :wee:

 

Vertical^:

Digger dem selv jeg. :D Baserer heller ikke vennskap på klesstil, heldigvis. :p Ingen av kompisene mine kler seg spesielt bra, men heldigvis er de fleste av dem i mot de verste tingene som onepiece og EdHardy osv.

 

iam:

Ser ikke slik ut. Men JetCarrier er jo alltids en løsning?

 

EDIT: Fjernet noen smilies, ble litt mange.

 

EDIT2:

 

Okei, jeg er blitt forelsket. :love:

 

Nike Air Royal Mid VT

 

Gi meg 3000,- så jeg kan bestille et par i rødt, et i hvitt og et i sort!

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Fantasisk aktivitet her i kveld, og på tross av overdreven snakk om supra liker jeg å ha flere sider å lese gjennom etter bare å ha vært vekk i noen timer, herlig! :)

Helt enig. :D Digger når "barnet mitt" er i aktivitet. :love:

 

Helt greie, men hadde vært greiere uten symbolene.

 

Enig, enig, de hadde sett mye bedre ut uten det cocktalglasset og den traktoren. Da kunne jeg vurdert å kjøpe dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...