Vertical^ Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Tja.. Er ikke så mange som har hørt om Supra her jeg bor heller. Men så kan det jo nevnes at de jeg har i klassen er Jack&Jones stilen tvers igjennom. Vi har en i klassen som jobber i en Jack&Jones butikk, og derfor er alt han har på seg fra J&J. Til og med sko. Var to gutter i klassen min som diskuterte om klesmerker, og da plutselig kom det fra han ene: "Moods of Norway har sykt mye fett! Alt dem har er jo drit kult!" Men nå baserer jeg heller ikke et vennskap på klesstil. Endret 16. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Ah, så glad jeg er for at de fleste av kameratene mine, uavhengig av stil ikke liker Moods og Ed Hardy. Lenke til kommentar
iam Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Dritt merker og så dyrt da! BTW, sender gilt man til norge? Endret 16. april 2010 av iam Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Haha, glad jeg ikke venter på noe som skal fraktes med fly. Eller, har endelig fått tante i Sverige til å sende meg Windrunneren min, men tviler på de gidder å sende noe med fly fra Vest-Sverige til Øst-Norge. Er liksom en 3-4 timers togtur fra Oslo, så er du der dem bor. Så da bør det gå fort nok langs veien. Kjekt med tog nå ja.. Endelig rota meg til noen nye sko (flere uker siden sist) og dagen før de skulle kommer føkker Island opp alt.. Hvilke jakke har du bestilt? Blame it on Island. Bestilte en sort/hvit Windrunner. Siden Caliroots er en svensk side, så bestilte jeg hjem til tanta mi i Sverige, og planen var at fetteren min skulle komme med den hit i påsken, men så hadde han plutselig ikke råd. Men tante lovte å sende den nå til mandagen, så da får jeg den vel i løpet av uka igjen. Vertical^: Digger dem selv jeg. Baserer heller ikke vennskap på klesstil, heldigvis. Ingen av kompisene mine kler seg spesielt bra, men heldigvis er de fleste av dem i mot de verste tingene som onepiece og EdHardy osv. iam: Ser ikke slik ut. Men JetCarrier er jo alltids en løsning? EDIT: Fjernet noen smilies, ble litt mange. EDIT2: Okei, jeg er blitt forelsket. Nike Air Royal Mid VT Gi meg 3000,- så jeg kan bestille et par i rødt, et i hvitt og et i sort! Endret 16. april 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Moods kan jo ha fete ting de også, bare de ikke overpynter med mase drit Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Enkelte ting. Men jeg ser sjelden noe. Det verste jeg har sett er dressene MoN har. Mønstrene er forferdelige, og samme med fargen. Lenke til kommentar
iam Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Føler ikke moods. Noe rart med stilen Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Word, iam. Synes de også får Norge til å se litt harry ut, egentlig. Men nå må vi holde oss til topic! Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 http://www.steez.no/Sko/Bandit_mid1.html . syns folket om de supra skoene her? er litt keen på brune sko Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 imo. Likte de ikke. Må da finnes mye finere sko enn de der? Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 nej er ikke de fineste noen som vet om noen fine brune sko da? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Er ikke helt for de. Liker ikke formen eller designet på dem, samtidig som de ser veldig varme ut. Steez har jo også en brun Supra Skytop, viss det kan falle i smak, Hannihagen. Endret 16. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Fantasisk aktivitet her i kveld, og på tross av overdreven snakk om supra liker jeg å ha flere sider å lese gjennom etter bare å ha vært vekk i noen timer, herlig! Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Moods kan jo ha fete ting de også, bare de ikke overpynter med mase drit Kunne ikke vert mer enig! De har mye fett, men VEELDIG mye overpyntet og harry... Kjøpte faktisk sko fra Moods i dag som skal brukes til fest! Hva syntes dere? .Salbu! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Helt greie, men hadde vært greiere uten symbolene. Lenke til kommentar
iam Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Skjønte ikke helt tuppen på de og ser ut som en jentesko. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Jeg har sikla på et par høye adidas sko de har på DNA i en stund nå. Jeg synes de ser dritfete ut hver gang jeg går forbi, men her om dagen prøvde jeg de, og da likte jeg de ikke i det hele tatt. Sucks to be me! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Fantasisk aktivitet her i kveld, og på tross av overdreven snakk om supra liker jeg å ha flere sider å lese gjennom etter bare å ha vært vekk i noen timer, herlig! Helt enig. Digger når "barnet mitt" er i aktivitet. Helt greie, men hadde vært greiere uten symbolene. Enig, enig, de hadde sett mye bedre ut uten det cocktalglasset og den traktoren. Da kunne jeg vurdert å kjøpe dem. Lenke til kommentar
iam Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Det er bøyen i midten av sålen som gjør at den ser jentete ut Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Hva mener dere om 5 panel capser? Jeg syntest de er grisefete. Liker disse: Så raskt som den jævla asken forsvinner har jeg lyst å booke jetcarrier å kjøpe meg noen Supreme ting. Er meget glad i supreme. Endret 17. april 2010 av Tablespoon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå