Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke TK, men jeg syns de er kulest når borrelåsen er løse. Kanskje derfor skinnet flasset av :whistle: .

 

Jeg har lissene hengende ut av lissehullene. Jeg gjør så at de ikke henger så langt nede. Har også brede føtter så lissene blir mer brukt på en måte :p . Noen sko så knyter jeg lissa så det syns(skatestyle)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes også det er fetest når borrelåsene er løse. Til og med Terry Kennedy (altså TK duden) går med dem løse, så borrelåsene blir sjeldent brukt til å holde skoene på beina.

 

@ iam

 

Er litt usikker på begge parene egentlig. Synes assault har en rar form. Veldig spisse på en måte, men er veldig usikker.

Faller nok på Thunder Low.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Thunder Low! Har lyst på dem selv. :)

 

Angående strapsa, så skjønner jeg ikke helt hvordan folk takler å gå med dem uten straps i det hele tatt. Ja, det ser fetest ut, men det er som å gå med slippers og å be om heeldrag. :p

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Det var akuratt det jeg tenkte på da jeg sammenlignet dem side om side. Assult har "feminin" form eller no :p

 

Ja, fuck island! :tease:

 

Thunder Low! Har lyst på dem selv. :)

 

Angående strapsa, så skjønner jeg ikke helt hvordan folk takler å gå med dem uten straps i det hele tatt. Ja, det ser fetest ut, men det er som å gå med slippers og å be om heeldrag. :p

 

Det er jo lisser på de :p

Lenke til kommentar

Kan jo være det ja. :p

 

Vertical, TK's?

 

Tablespoon:

 

Ser jo greie ut, men får håpe de for din del funker bedre enn Vans Era til å skate i. Hadde et par med dem i fjor, og de ble jeg stygge og mistet gummi etter 1 ollie. :p

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Kanskje for små føtter :p

 

Likte Tk'sa dine vertical! Neonfarger er kule, men jeg passer ikke til det :(

Desverre er de ikke mine, men takk! :p

 

Passer ikke til TK's jeg heller. Har for korte bein. Fargen er vel heller ikke noe som passer meg.

 

KongKake;

Ser greia. Man må jo nesten kjøpe for små sko, så de sitter godt på føttene uten at du trenger å bruke borrelås. De fleste bruker lisser i hvert fall.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

*Anti-Island-humør*

 

Haha, glad jeg ikke venter på noe som skal fraktes med fly. :p Eller, har endelig fått tante i Sverige til å sende meg Windrunneren min, men tviler på de gidder å sende noe med fly fra Vest-Sverige til Øst-Norge. Er liksom en 3-4 timers togtur fra Oslo, så er du der dem bor. Så da bør det gå fort nok langs veien.

 

 

Kanskje for små føtter :p

 

Likte Tk'sa dine vertical! Neonfarger er kule, men jeg passer ikke til det :(

Passer ikke til TK's jeg heller. Har for korte bein. Fargen er vel heller ikke noe som passer meg.

 

Dama mobber meg når jeg bruker TK'sa. :p De er jo ganske høye, og jeg er ikke stort mer enn 175 - 176, så hun mener det ser ut som om jeg ikke har bein. :( Men alle kompisene mine digger dem. :wee:

Lenke til kommentar

Haha, glad jeg ikke venter på noe som skal fraktes med fly. :p Eller, har endelig fått tante i Sverige til å sende meg Windrunneren min, men tviler på de gidder å sende noe med fly fra Vest-Sverige til Øst-Norge. Er liksom en 3-4 timers togtur fra Oslo, så er du der dem bor. Så da bør det gå fort nok langs veien.

 

Kjekt med tog nå ja.. Endelig rota meg til noen nye sko (flere uker siden sist) og dagen før de skulle kommer føkker Island opp alt..

 

Hvilke jakke har du bestilt?

Endret av Homme
Lenke til kommentar

Blir nok det samme på meg også, og jeg er vel så vidt 170. Har lang overkropp, men korte bein, så tror ikke TK's er noe som hadde passet meg. Digger dine Burgundy TK's, KongKake :D

 

Er også samme greia med min kompiser. Har bare fått skryt for TUF'sa mine. De spør hvilke skomerke det er. Jeg svarer:

"Det er Supra :)"

Kompiser; :huh:

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...