Skrujernet Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Får ikke lagt opp fit pics da stasjonæren ikke har bluetoth, og har har mistet kabelen Men om jeg finner bærbaren så legger jeg opp Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Har litt sansen for Thriller. Enig. Synes de nye straigh-jacket'ene også er mad. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Fete nok de også ja. Radii hadde visst mye kult. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Creds to me! Jeg må begynne å leite etter noen lave sko, noe som passer å bruke til shorts til sommeren. Har nesten bare høye sko nå. Tips? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Nike Sweet Classic, Nike SB Blazer Low, Nike SB Stefan Janoski, Adidas Busenitz, Supra Cuban. De low-topsa jeg kommer på akkurat nå. EDIT: Og enda noen flere: Alife Everybody Low, Nike Pepper Low, Puma Clyde, Converse Chuck Taylor, Converse Jack Purcell, diverse CLAE osv. Endret 16. april 2010 av KongKake Lenke til kommentar
iam Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Skal bestille supra assault i hvit. Fine sommersko;) Endret 16. april 2010 av iam Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Liker Supra Cuban, men har hittil ikke funnet de i størrelse Huge. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Skal bestille supra assault i hvit. Fine sommersko;) Ja. Minner meg om plims. Kule sko, men blir dyrt med frakt, toll, osv. for så enkle sko. Hadde da heller kjøpt meg noen billigere plimms i en skobutikk. Lenke til kommentar
iam Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Blir omtrent 600 med frakt fra pickyourshoes. Og det fantasiske er at de setter det som lav verdi Liker ikke sko fra billigbutikker slik som eurosko osv. Mye etterligninger(fake i mine øyner) og dårlig kvalitet. Endret 16. april 2010 av iam Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Skal bestille supra assault i hvit. Fine sommersko;) Ja. Minner meg om plims. Kule sko, men blir dyrt med frakt, toll, osv. for så enkle sko. Hadde da heller kjøpt meg noen billigere plimms i en skobutikk. +1 Slike sko blir ofte lett ødelagt, og da er 600,- sure penger. Lenke til kommentar
iam Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Supra er jo kvalitetsko, men siden assaulta er supra NS(non skate), kanskje den ikke tåler like mye. Men men, liker de og 600 er ikke så mye Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 NS-serien er forsterket noe mer enn de vanlige Supra skoene. De har den samme myke sålen. Det er bare stoffet som gjør dem til NS-serien som oftest. Tie Dye og Canvas stoffet f.eks Supra har kvalitetssko, men den myke sålen drar veldig ned. Heeldrag er vanskelig å unngå. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Ble nå litt skuffet over kvaliteten på TK'sa mine jeg, fargen begynte å "flasse" midt på tunga etter tre dager. Men skylder på at det er fordi jeg ikke satt dem inn med noe før jeg begynte å bruke dem. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Det er jo ikke noe særlig. Du har vel ikke brukt dem så mye heller? Lenke til kommentar
iam Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Kjipern! Spørs jo hvilken stoff det er og hvordan du bruker de også da? Hvilken har du? Blir litt dritt å bestille fra utlandet nå, blir sikkelig forsinket på grunn av vulkanrøyken! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Brukte dem relativt normalt i tre dager før det skjedde. Tror det kan ha noe med at jeg strammet borrelåsen litt for godt. Er fjordårets TK modell i burgunderrødt lær btw. Heldigvis flasset det av bak den nederste borrelåsen, så det synes ikke slik jeg bruker skoene, med begge låsene lukket, eller den nederste lukket. EDIT: Clae er på Gilt Man nå, bare synd jeg ikke har penger. Så mange fete modeller jeg gjerne skulle kjøpt. Om noen har lyst på billige kicks fra Clae, men ikke er medlem på Gilt, si fra her så sender jeg en PM hvis jeg er på utover kvelden. Endret 16. april 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hvordan går du med TK'sa dine egentlig? Strammer du borrelåsen igjen eller ikke? Kan vel i samme slengen ta et spørsmål til de andre her også; Lissa bak tunga på skoen (at lissa ikke synes), eller "vanlig"? Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) EDIT: Clae er på Gilt Man nå, bare synd jeg ikke har penger. Så mange fete modeller jeg gjerne skulle kjøpt. Om noen har lyst på billige kicks fra Clae, men ikke er medlem på Gilt, si fra her så sender jeg en PM hvis jeg er på utover kvelden. Så det selv. Har meget lyst på ett par med disse: Men jeg har heller ikke penger Endret 16. april 2010 av Tablespoon Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Bruker jeg slim-fit jeans har jeg buksa nedi skoene og strammer begge borrelåsene, om jeg bruker reg-fit har jeg buksa nedi skoene og strammer nederste lås, slik at jeg får "pop" på tungene, med skoene samtidig sitter bra på. Angående lisser, så har jeg skjult knuten bak tungen på Blazer-ene mine, mens på TK'sa så har jeg knuten helt vanlig. Synes det så litt kult ut. Tablespoon: Likte ikke de der helt. Trenger noen sort eller hvite kicks, så sikler på disse: Bare synd bankkontoen viser 106,-. Endret 16. april 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Selv på mine TUF's (er så lei dem ) så har jeg mine dager egentlig.. Pleier som oftest og ha de nedi skoen, men i dag har jeg dem i en knute. EDIT: De hvite Clae sneakersene er råe! Slenger med et bilde i samme slengen Endret 16. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå