Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nike Sweet Classic, Nike SB Blazer Low, Nike SB Stefan Janoski, Adidas Busenitz, Supra Cuban. De low-topsa jeg kommer på akkurat nå. :p

 

EDIT: Og enda noen flere: Alife Everybody Low, Nike Pepper Low, Puma Clyde, Converse Chuck Taylor, Converse Jack Purcell, diverse CLAE osv.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Blir omtrent 600 med frakt fra pickyourshoes. Og det fantasiske er at de setter det som lav verdi :thumbup:

 

Liker ikke sko fra billigbutikker slik som eurosko osv. Mye etterligninger(fake i mine øyner) og dårlig kvalitet.

Endret av iam
Lenke til kommentar

Skal bestille supra assault i hvit. Fine sommersko;)

Ja. Minner meg om plims. Kule sko, men blir dyrt med frakt, toll, osv. for så enkle sko. Hadde da heller kjøpt meg noen billigere plimms i en skobutikk.

 

+1

 

Slike sko blir ofte lett ødelagt, og da er 600,- sure penger. :(

Lenke til kommentar

Brukte dem relativt normalt i tre dager før det skjedde. Tror det kan ha noe med at jeg strammet borrelåsen litt for godt. :p Er fjordårets TK modell i burgunderrødt lær btw.

 

Heldigvis flasset det av bak den nederste borrelåsen, så det synes ikke slik jeg bruker skoene, med begge låsene lukket, eller den nederste lukket.

 

EDIT: Clae er på Gilt Man nå, bare synd jeg ikke har penger. :( Så mange fete modeller jeg gjerne skulle kjøpt. Om noen har lyst på billige kicks fra Clae, men ikke er medlem på Gilt, si fra her så sender jeg en PM hvis jeg er på utover kvelden. :)

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

EDIT: Clae er på Gilt Man nå, bare synd jeg ikke har penger. :( Så mange fete modeller jeg gjerne skulle kjøpt. Om noen har lyst på billige kicks fra Clae, men ikke er medlem på Gilt, si fra her så sender jeg en PM hvis jeg er på utover kvelden. :)

Så det selv. Har meget lyst på ett par med disse:

med.jpg

Men jeg har heller ikke penger :p

Endret av Tablespoon
Lenke til kommentar

Bruker jeg slim-fit jeans har jeg buksa nedi skoene og strammer begge borrelåsene, om jeg bruker reg-fit har jeg buksa nedi skoene og strammer nederste lås, slik at jeg får "pop" på tungene, med skoene samtidig sitter bra på. Angående lisser, så har jeg skjult knuten bak tungen på Blazer-ene mine, mens på TK'sa så har jeg knuten helt vanlig. Synes det så litt kult ut. :)

 

Tablespoon:

 

Likte ikke de der helt. Trenger noen sort eller hvite kicks, så sikler på disse:

 

list.jpg?49_1270841657list.jpg?49_1270841637

 

Bare synd bankkontoen viser 106,-. :(

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...