Vertical^ Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Det skal jeg! Skal til København den 30. April Har vært i kontakt med LAB Forum. Butikken dems i Køben har over 15 forskjellige Supra par. Samt en butikk ikke så langt unna LAB som har en del Supra de også. Men Suprawood Vaiders finnes bare på Factory413, og butikken dems i LA. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Denne modellen her er perfekt for meg. En i rød, en i sort og kanskje en i hvit hadde gjort seg. De har den der i en masse farger på Sole Service. Sjekk under accessories. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hold på å kjøpe meg Radii 420, men tok økonomisk ansvar, så ble ikke noe av nå Får bli en annen gang. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Denne modellen her er perfekt for meg. En i rød, en i sort og kanskje en i hvit hadde gjort seg. De har den der i en masse farger på Sole Service. Sjekk under accessories. Nice! Takk for tipset. Bare synd de hadde litt stiv pris da i forhold til hva jeg hadde håpet på. McBitch: De var egentlig litt tøffe da. Hva er prisen? Endret 16. april 2010 av KongKake Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Hold på å kjøpe meg Radii 420, men tok økonomisk ansvar, så ble ikke noe av nå Får bli en annen gang. OMG! De var syke. Billige var de også. Når jeg så på bildene trodde jeg kanskje 2000-3000 var realistisk, men så viser det seg at jeg lett kan få de hjem i postkassa for bare 750,-. Jeg skal utvilsomt bestille meg et par. Spørsmålet er bare om jeg skal gå for hvit eller sort edit: Jeg heller nok mest mot sort. Endret 16. april 2010 av DJCrapBag Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 DA fikk jeg supra skoene jeg bestilte for noen dager siden. Fikk de på døra til og med Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Sykt, tok tre dager før jeg fikk skoa. Litt forskjell på DHL og posten. Fit pics kommer senere idag Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Da var RadII 420 Top Black bestilt! 743,- inlkudert frakt fra statene. DA fikk jeg supra skoene jeg bestilte for noen dager siden. Fikk de på døra til og med Kult! Hva slags Supras? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Skytop. Bestilte fra Karmaloop. Jøss, sliter med å få på plass skolissene nå Ble flau når DHL mannen kom. Måtte hoppe ut av dusjen og gå ned til døra med bare ei jakke forran verktøyet Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Haha, du kjøpte de du også DJCrapBag? Kjøpte de selv for noen timer sider. Kom på 650kr. Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Haha, du kjøpte de du også DJCrapBag? Kjøpte de selv for noen timer sider. Kom på 650kr. Jess Takker så mye for tipset om dem. Hvor kjøpte du fra og hvilken modell valgte du? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Kjøpte fra Shoebuy. Samme modell og farge som deg, haha Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Da var RadII 420 Top Black bestilt! 743,- inlkudert frakt fra statene. Haha, du kjøpte de du også DJCrapBag? Kjøpte de selv for noen timer sider. Kom på 650kr. Fett! Nå fikk jeg lyst på et par selv jeg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) RadII skoene var fete! God pris på de også, men dere slipper vel ikke unna tollen. Men er ikke helt for patent leather, da jeg synes det kan bli veldig glorete. Gøy med mye aktivitet i denne tråden, btw! Endret 16. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Patent leather trenger ikke å bli noe mer glorete enn hva du gjør det til selv vil jeg tro. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Bra kjøp! Men tror selv jeg hadde gått for Radii Thriller eller strangler. Denne ankom postkassa igår Endret 16. april 2010 av Analogue Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Har litt sansen for Thriller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå