KKake Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 De i midten var greie, men de andre var jeg ikke fan av. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 bebeluv: Hvor små føtter har du egentlig? Bruker som regel 42, elsker den størrelsen. Kan alltid presse meg ned til 41 på jenter =P Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Tror jeg må revurdere synet mitt på Supra...de nye var rimelig fete! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Supra er fett ja. Elsker dem begunderrøde TK'sa. MÅ bli noen slike på meg i løpet av våren. Endret 18. januar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Bappi Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Viss du er 175 cm tror jeg det vil se bra ut. Spørs jo om du har korte bein og lang overkropp, men uansett tror jeg det vil sitte bra. EDIT: Bare la meg et bilde hvor kan man kjøpe disse? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Hva synes man om å ha buksa nede i hi-tops? Er det like tabu som buksene nedi sokkene, eller fett? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hva mener du? Altså poppe tunga og vise ryggen? Jeg mener det er slik man skal bruke high tops, noe annet er jalla. No offence, men slik skal man ikke bruke high tops. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14659809 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Ja, altså, å ha buksebeinet nede i skoen. Noe slik som dette. Ser for meg at det hadde vært enda fetere om han lukket borrelåsene. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Nei, borrelåsene skal ikke være lukket, da blir det som om du popper skoene med gjenknyttet lisser. Godt eksempel for hvordan man skal bære high tops. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Joda, ser fett ut det der også, men ser for meg at det hadde vært fett med låsene lukket også. Men da har vi forskjellige meninger på det punktet. Funker også med buksa over ryggen og poppet tunge i mine øyne, men å dekke til hele toppen så det ser ut som en low-top blir litt teit. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Forresten så synes jeg de røde kicksa er jævlig råe! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Merke og navn på dem? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Diet butcher slim skin Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 De var heftige i blått. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Viss du er 175 cm tror jeg det vil se bra ut. Spørs jo om du har korte bein og lang overkropp, men uansett tror jeg det vil sitte bra. EDIT: Bare la meg et bilde hvor kan man kjøpe disse? De slippes 15 Februar, så er ikke å få tak i ennå. Et garantert kjøp hos meg! Enig med bebeluv. Borrelåsene skal ikke være lukket. Mye fetere viss de ikke er det. Synes også buksa skal være litt nede i skoen. Å dekke tonguen på skoen med buksa er fail. Endret 18. januar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Forresten så synes jeg de røde kicksa er jævlig råe! Syntes de var over kanten klumpete spør du meg.. Men ja, tunga skal poppes og borrelåser skal ikke lukkes Men hvordan knyter folk her skoene sine? Lenke til kommentar
Casablanca Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg strammer vanligvis en knute bak tunga. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Knyte? Hva er det =D Mine kjøres gjennom alle hullene, slakker opp litt og den henger ca 3cm innenfor på øverste hull. Lenke til kommentar
Casablanca Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Som på de svarte skoene du postet, bare at jeg har knytt det bak tunga Edit: Dette blir bare utrolig dårlig formulert av meg. Endret 18. januar 2010 av Casablanca Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Knyter en slakk knute som skjules bak tunga. Har ingen praktisk betydning, og er der vel forsåvidt bare for å unngå helt snøresalat i skoene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå