Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan går man frem for at de skal sende som gift? Er det et alternativ før man betalerer eller må man sende dem en mail?

 

Det er et alternativ man kan krysse av for.

Jeg sendte de en mail i går og spurte om de kunne markere pakken som en gift:

Unfortunately, we are now unable to mark our international packages as "Gift" due to recent customs changes. However, we mark all of our packages with a low value typically between $19.00USD and $29.00USD, unless otherwise specified. For larger orders with 4 or more pairs of shoes, we mark the value of each shoe at about $15.00USD. In example, an international customer orders 6 pairs of shoes; we will mark the value of the package around $90.00USD (6 x 15 = 90). Normally, there are no customs duties for packages marked with low purchase value. However, each country varies so if taxes are required, we cannot be responsible for the fees as stated on our website. For detailed information regarding your customs taxes/duty, please contact your local customs office.

Så da går det jo greit å bestille sko derfra uansett.

Endret av WallStreet
Lenke til kommentar

Nåja ... :p Har fundert en stund på om jeg skal ha meg noen Blazer Low eller Janoskis som sommerkicks, men kom over noen fete Sweets nå på Pickyourshoes nå. :D Om jeg får dem sendt som gift så er jo prisen også helt kurant. Vad tycks?

 

Kanskje ikke de mest spennende, men dere kan jo trøste dere med at det ikke er Supra kicks.. :p Tar også gjerne i mot tips om andre low-tops med en ikke så alt for gal pris som faktisk kan skaffes.

 

Btw, ikke helt fan av ditt nyeste innkjøp Homme, dog valgte du visst den beste fargen. :)

Lenke til kommentar

Rødfargen er ganske sterk som på bildene du postet, DJCrapBag.. Har sett en masse fit-pics av dem, som jeg dessverre ikke finner igjen.

Ok. Godt å høre.

 

Har veldig lyst på et nytt par røde kicks men synes det er veldig vanskelig å bestemme seg. Så langt er det Supra Vaider Red Canvas og Skytop Heartbreakers det står mellom, men jeg er åpen for andre forslag fra andre merker.

 

Noen som har noe info ang. disse? Fake supras?

 

supra-skytop-2-ii-red-leather-sample-detailed-10.jpg

Endret av DJCrapBag
Lenke til kommentar

Kunne ikke denne tråden blitt døpet om til "den store tråden om overhypa supra kicks"? Blitt lite handling de siste ukene, men ett par Losvega 10.1 i "black jaguar" på vei. Og viss noen er ute etter bedre bilder av skjortene fra Thom Browne collaben med Supreme har Honeyee laget en liten lookbook. http://www.honeyee.c...e/2010/supreme/

Må si meg enig. Er ikke spesielt fan av Supra.

 

Hadde ikke gjort meg noe å hatt en Supreme x Thom Browne Skjorte. De er meget stilige.

Lenke til kommentar

Enig angående de skjortene ja, tøffe. smile.gif Og egentlig litt enig angående hypingen av Supra. Greit, jeg er Suprafan selv. Greit, jeg har bidrat til Suprasnakket her til tider selv. Men, jeg prøver å få inn litt snakk om andre merker også, det finnes jo mye annet enn Supra som også er fett. Adidas, Nike, Creative Recreation, Clae osv.

 

EDIT:

 

Og misforstå meg rett, jeg mener ikke at vi skal kutte ut Suprasnakket altså. Ikke vær redd for å stille Supra-relaterte spørsmål osv, men bidra gjerne med nytt og snakk om de andre merkene. Til medfan av Supra, åpne dere litt for andre merker også, og bidra litt med det også, så slipper vi at tråden blir så ensformig til tider. :)

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Dobbeltposter, og er samtidig relativt tidlig ute med spørsmålet jeg skal stille, men liker å planlegge. :p

 

Hva skal jeg velge som sommerkicks?

 

Nike Sweet Classic (White/silver/black)

Nike SB Stefan Janoski (Pacific blue/white)

Adidas Busenitz (Navy/white/gold)

Supra Cuban (Grey)

 

Digger formen på Sweet'sa, fargen på Janoski'ene og Busenitz'ene. Cuban er jeg også blitt litt fan av, men fargen er jo litt kjedelig, og gidder ikke flere røde kicks, så om jeg skal ha de går jeg for grått.

Lenke til kommentar

Hei,

Skriver dette innlegget i skotråden og sneakerstråden.

 

Jeg må ha nye sko. Jeg vil ha hvite, stilige sko. Jeg vil bestille fra utlandet pga. billigere pris.

 

Det jeg lurer på er hvilke sider som anbefales, hva jeg kan regne med i fraktkostnader og hvor mye et par til 100 dollar egentlig vil koste meg etter toll og moms?

 

Vennlig hilsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...