DJCrapBag Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Lurer på om jeg skal slenge inn en ordre på Supra Vaider Red Canvas hos karmaloop selv. Med 20% rabatt burde jeg få dem til en grei pris. Er det noen her som har forsøkt å kontakte Karmaloop og spurt om dem er villige til å merke forsendelsen som gave og verdi under 200NOK ($33)? Hadde vært morro å forsøkt og muligens sluppet unna tollavgiften Til Zepticon: Kan slenge inn at utilityboardsupply også har stort utvalg av Supras (prisene er heller ikke så ille). Har bestilt derfra flere ganger og det har gått smertefritt hver gang Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Jeg har prøvd, DJCrapBag. Sendte mail og spurteom de kunne gjøre det, men fikk et nei tilbake. Men er sikkert verdt et forsøk. Send mail du Red Canvas er utrolig fete, men liker Heartbreaker skytops bedre Satser på at bilde funker .. Endret 8. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
iam Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hva med pickyourshoes? Jeg tror de setter pakkene som gift. Det gjorde dem før ihvertfall... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 De har jeg ikke erfaring med. Send mail da vel Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 I know Er jo bare å sende mail og spørre om de vil merke som gift. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Fikk noen sko fra pickyourshoes her om dagen, de ble sendt som gift Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Sweet! Sparer jo en masse penger når man slipper toll og avgifter. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Fikk noen sko fra pickyourshoes her om dagen, de ble sendt som gift Najs! Da skal jeg bestille sko derfra. Btw, tok en titt på Skytop 002 på Session i dag, rimelig fete kicks, bare synd de kun hadde dem i black/red og ikke nevy/gold. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Men faker dem verdien og da? Så det blir under 500? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Det er 1000,- som er gave grensen. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Men faker dem verdien og da? Så det blir under 500? Ja Lenke til kommentar
iam Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Sto det pickyourshoes på pakka? Om det blir merka som gift og at firmanavnet står på, får man ikke lurt tollen. Skjedde med meg engang Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Nei, var et eller annet random navn på en person. Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Prøvde å bestille noen sko fra pickyourshoes nå, men skjønte ikke helt den betalingsgreia. Setter shipping og tax calculator til Europe trykker så på credit card. Da kommer shipping information opp og der kan jeg bare sette inn united states? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Hvordan går man frem for at de skal sende som gift? Er det et alternativ før man betalerer eller må man sende dem en mail? Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Red Canvas er utrolig fete, men liker Heartbreaker skytops bedre Ja, de ser digge ut. Er det noen som har "Heartbreakers" her og kan bekrefte at nyansen i rødfargen er som representert ved de offisielle bildene her: Har sett noen "uoffisielle" bilder og da har de virket nesten litt mer rosa enn rød, og det blir for "jentete" synes jeg. Men hvis de virkelig har den mørke sterke rødfargen er jeg veldig interessert i å prøve å finne meg et par. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Kunne ikke denne tråden blitt døpet om til "den store tråden om overhypa supra kicks"? Blitt lite handling de siste ukene, men ett par Losvega 10.1 i "black jaguar" på vei. Og viss noen er ute etter bedre bilder av skjortene fra Thom Browne collaben med Supreme har Honeyee laget en liten lookbook. http://www.honeyee.c...e/2010/supreme/ Endret 10. april 2010 av Homme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå