Vertical^ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Det er det, ja. Suprawood Exclusives. suprafootwear.com/blog/wp-content/uploads/2010/03/suprawood.jpg Som sagt; Supras forsøk på noe nærme plims? factory413.com/images/products/800x800/S38014GRY_p.jpg Viss ikke det her funker, så vet ikke jeg. Dere får bruke de kreftene dere har på å kopiere og lime disse linkene inn i nettportalen deres! @iam Suprawood kommer til å bli dyre. Og da mener jeg dyre. De kommer bare til å bli solgt hos Factory413.com. Frakten fra Factory413 er på over 80$. Med moms og toll i tillegg, blir denne skoen dyr. Den vil nok ligge på 120$ ++. Den vil ikke bli solgt i et stort antall. Endret 7. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg liker ikke denimskjorter Hva som passer til dem? Beige chinos bør i hvertfall fungere. Lenke til kommentar
iam Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Det var det jeg fryktet... Error på den andre linken også Prøv å ikke bruk bildene fra sia til supra Endret 7. april 2010 av iam Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Da gir jeg opp. Liker Suprawood skoene! Fargekomboen gull og svart er awesome Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ja Er grunnen til at jeg aldri kjøper fra Factory413. Frakten til Norge er på over 80$, og siden skoene er exclusives i tillegg, er ikke rabattkoder tilgjengelig. Lenke til kommentar
iam Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 De blir sikkert lagt ut på ebay med engang, men prisen stiger drastisk slik som lost modellen Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Satser på at det dukker opp noen Suprawoods på ebay i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Noen som vet om karmaloop merker pakka som gift? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) @iam De gjør nok det, ja. Men til en stiv pris. Samlere kjøper 2-3 par. Bruker et par, og selger de to andre. Karmaloop merker ikke som gift. Endret 7. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
MST Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Prisen på sneakersene, MST? 799,- Billige etter min mening Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Hvorfor ikke? Så skytops 002 i dag til 1299,- eller 1399,- tror jeg det var på Session. Akkurat nå tør jeg faktisk ikke å bruke dem. Sølete og fælt der jeg bor, men så snart det blir tørrere blir de brukt. Men vil jo ikke slite dem ut heller. Var de navy/gold -versjonen eller? Fin pris hvertfall. MST: Plimsa er mye penere enn kicksa. Og forresten, Suprawoodsa var fete. Men skjer det ikke noe annet i sneakersverden for tiden da? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ikke som jeg vet i hvert fall. Selv så holder jeg mer bare oppdatert på hva som skjer hos Supra. Er ganske stille nå. Supra har jo allerede lansert sin sommerkolleksjon/linje. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ikke blue/gold versjonen nei, en helt svart med hvit såle Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ikke blue/gold versjonen nei, en helt svart med hvit såle Skytop 002 Black/red suede! De er så elsk Lenke til kommentar
iam Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Disse er elsk Air Jordan 4 Motorsports. Om noen finner de til salgs, PM meg Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Tror jeg står over de der ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå