iam Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) 500 er bare waste! Hva skal man med så mange like? haha! Noen her som rocker pointer sko eller? Digger disse: Endret 6. april 2010 av iam Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Vil bare anbefale enn side som angår Supra. Supratalk.com Veldig mye bra folk der, og alt går i "Dupras". Masse samlere der også. Er en kar der som har over 500 Supra par, bare for å nevne det. Haha, drøyt. Er enig i at TK'sa i burgunder er dritfete, noe som nesten er litt synd da jeg knapt kommer til å tørre å bruke dem. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Hvorfor ikke? Så skytops 002 i dag til 1299,- eller 1399,- tror jeg det var på Session. Endret 7. april 2010 av AnewZ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Say what!? Da tror jeg at jeg må ta meg en tur på Session, Strømmen og ta en titt der. @iam De fleste som samler på Supra sko, kjøper exclusives, og da i et stort antall. De stocker de (altså har dem helt originale i skoesken, og aldri bruker dem), og selger de etter et pår måneder\år. De setter en ganske så stiv pris på dem, og håper noen kjøper skoene. Om jeg ikke husker feil, så var det et par Supra sko som gikk for over 1000$. Og det er mange som har gått for over den prisen også. Profit! Endret 7. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
iam Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Da er de ikke samlere men businessmenn Samlere legger skoene på "is" etter å ha brukt skoa et par ganger(eller aldri). Eller kjøper dem to like par, et til å bruke og et til å samle på Endret 7. april 2010 av iam Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) De får i hvert fall enormt med profitt på det Sko som de kjøpte for 120$ blir fort solgt for 200-250$ Endret 7. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Nå fikk jeg en idé til å tjene penger.. Men jeg tenker å kjøpe en ny skjorte. Hva syns dere om slike tynne denimskjorter? Og i så fall, hva tenker dere passer til skjorter som dette? Endret 7. april 2010 av sjokolademousse Lenke til kommentar
iam Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 De får i hvert fall enormt med profitt på det Sko som de kjøpte for 120$ blir fort solgt for 200-250$ Skulle ønske jeg hadde så mye penger til å gjøre det samme eller bare mye penger passer også fint Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Samme her. Men så fan av Supra er jeg ikke. Ikke penger nok heller Exclusive. Denne kommer til å koste en del etter et par uker eller måneder: http://suprafootwear.com/blog/wp-content/uploads/2010/03/suprawood.jpg Supra prøver seg på noe som kan minne om plims? http://factory413.com/images/products/800x800/S38014GRY_p.jpg EDIT: La ved lenker. Endret 7. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Woops. Gjorde en liten feil der Endret 7. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Error på begge linkene Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Funker hos meg.. Forumet er visst ikke helt kompatibelt med alle nettlesere enda skjønner jeg. Bruker Opera. Skal prøve å fikse det. Skal være fikset nå. Endret 7. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
MST Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hva syntes dere? Prøve i denne tråden da Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Liker de øverste. Er litt usikker på plimsa. Endret 7. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 De øverste er fete, MST. Har sett på de før, og holdt på å kjøpe de, men ble aldri noe av Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Prisen på sneakersene, MST? Lenke til kommentar
Chacarron Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hva syntes dere? *bilder* De er helt greie. Støtter de andre her når de sier at de øverste så best ut. Lenke til kommentar
iam Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 @Vertical: Første linken som du skulle vise var suprawood vaiderne, right? Digger colorwayen og stjernene! Kanskje jeg kjøper de, om prisen ikke er så gærnt Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg får prøve igjen .. Trenger noen synspunkter før jeg bestiller. Jeg tenker å kjøpe en ny skjorte. Hva syns dere om slike tynne denimskjorter? Og i så fall, hva tenker dere passer til skjorter som dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå