iam Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Ja, det er de samme. Nr 3 og nr 4 ser ut som de har genserstoff og ikke "jakkestoff". Franklin and marshall jakka var fet, hvor fant du den? Endret 6. april 2010 av iam Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Er fra høstkolleksjonen for 2009, så vet ikke hvor lett den er å få tak i lengre. Hadde den på webshoppen før vet jeg men. Har også sett den på urban i oslo. Let litt ved å google franklin and marshall varsity jacket, fant denne raskt nå. Lenke til kommentar
iam Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg fant denne. Litt lettere enn den du fant med skinn og ull , men så hadde de ikke i medium haha Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Den HUF-jakka var drtifet jo. Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Her er også noen jakker, iam. Stüssy Athletic C Baseball Jacket, og de er reversible i tillegg - fargene er omvendt på innsiden .. (eller utsiden?) EDIT: Den svarte og gråe så veldig kjedelig ut der den ligger, men sikkert kulere på Endret 6. april 2010 av sjokolademousse Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Er egentlig ikke noe fan av slike varsity jakker, men som sagt, den fra HUF på forrige side var dritfet. Har også litt lyst på denne som tilegg til Windrunneren jeg venter på. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) I morgen har jeg bursdag, så har tenkt og kjøpe meg noen nye sko : http://www.activerideshop.com/Mens-Footwear/New-Products/Supra-Skytop-2-Shoe-Navy-FG-Gold. Syns folket om de? Har lyst på de i den fargen eller sort. Så holder jeg og på og lete etter en fet jakke som jeg kan bruke nå som det begynner og bli varmere og ut mot høsten. Tips? Hadde fryktelig sansen får den HUF jakken på forrige side Endret 6. april 2010 av Hanihagen Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Fikk error når jeg trykket på linken. Men utifra linknavnet, så gjetter jeg på at det er Skytop 002 Navy\Gold. SWEET! Lenke til kommentar
iam Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Da blei det HUF jakka, men bare håper at jeg ikke møter noen med den samme . Værste jeg vet Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Haha.. Trodde det bare var jenter som drev på sånn Endret 6. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Hater det selv jeg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Tror nok den jakka er heller sjelden her i Norge. Har aldri sett eller møtt noen som har det samme plagget som jeg har kjøpt på internett. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Tror det finns generelt lite Huf her i Norge. Litt trist, fordi Huf er Grisefett, men også litt greit, for da blir sjangsen for å se noen andre med samme plagg betydelig mindre. Endret 6. april 2010 av Tablespoon Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Tror nok den jakka er heller sjelden her i Norge. Har aldri sett eller møtt noen som har det samme plagget som jeg har kjøpt på internett. Det har jeg, og det er kjedelig! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Har heldigvis ikke sett noen som har samme sko som meg.. Hadde blitt helt knust Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Om jeg møter på noen med burgunderrøde TK's går jeg og gråter. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hahah Bruker du TK'sa dine ofte eller? Mine TUF's er nok arbeidssko etter sommeren Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Har faktisk ikke brukt dem enda. Venter til det er tørt og ikke er så sølete, altså et par uker til. Bruker Blazer-ene forløpig. De blir degradert til skatesko nå når TK'sa blir tatt i bruk. Endret 7. april 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Sweeeet! Burgundy TK's er utrolig fete. Du gjorde definitivt et godt førstekjøp innen Supra sneakers. Vil bare anbefale enn side som angår Supra. Supratalk.com Veldig mye bra folk der, og alt går i "Dupras". Masse samlere der også. Er en kar der som har over 500 Supra par, bare for å nevne det. Endret 6. april 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå