Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Kule sneakers, Skrujernet. Det er Supra, right?

Bare husk at helt hvite sko ikke er så lett å ta vare på. Skal ikke mye til før de begynner og bli skitne, og får den stygge brunfargen.

 

EDIT: Btw; Husk at karmaloop.com har "rep-codes" som gjør at du får 20% avslag\rabatt på kjøpet ditt :)

De hvite skytopsa der er veldig lette å ta vare på faktisk. De er laget av mer slitesterke materialer, altså TUF(passer bra for skatere). Skitt og smusk er lett å tørke av noe som er bra for det norske klimaet. Folk som har litt peilig på supra burde vell vite det? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Driver å sikkler på nye sko:D

http://www.karmaloop.com/products.aspx?ProductID=88688&VendorCode=SUP

eller

http://www.karmaloop.com/products.aspx?ProductID=89997&VendorCode=SUP

 

Har dilla på hvit så tenkte kansje noe anent hadde vært greit å prøve:D

Men, hvordan er disse i størrelsene? Hr bare Nike (ikke akkurat disse men samme skotype) sko fra før og dem bruker jeg 42.5. Hvilken størrelse burde jeg gå for med Supras da?

Lenke til kommentar

Kule sneakers, Skrujernet. Det er Supra, right?

Bare husk at helt hvite sko ikke er så lett å ta vare på. Skal ikke mye til før de begynner og bli skitne, og får den stygge brunfargen.

 

EDIT: Btw; Husk at karmaloop.com har "rep-codes" som gjør at du får 20% avslag\rabatt på kjøpet ditt :)

De hvite skytopsa der er veldig lette å ta vare på faktisk. De er laget av mer slitesterke materialer, altså TUF(passer bra for skatere). Skitt og smusk er lett å tørke av noe som er bra for det norske klimaet. Folk som har litt peilig på supra burde vell vite det? :p

De er litt lettere å passe på, ja, grunnet stoffet. Men de blir allikevel fort skitne. Nå nærmer det seg jo også sommeren, så da slipper vi all gjørmen i hvert fall.

 

Men en ting til alle som vurderer Supra sko; Den såkalte "Heel drag". Alle Supra's sko har en veldig myk vulc-såle, og du får lett denne heeldrag-en om du går litt feil. Selv begynte jeg å få den etter bare 2-3 måneder.

34xi0s3.jpg

 

Zepticon:

Red carpet series skoene er :dribble:

(altså de svarte skoene)

Stoffet på dem er ganske mykt, og de er deilige å gå med har jeg hørt. Angående sko størrelser er de ganske true to size. Men har hørt utallige ganger at Supra sko er 0.5 størrelse større en andre sko.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Zepticon:

Red carpet series skoene er :dribble:

(altså de svarte skoene)

Stoffet på dem er ganske mykt, og de er deilige å gå med har jeg hørt. Angående sko størrelser er de ganske true to size. Men har hørt utallige ganger at Supra sko er 0.5 størrelse større en andre sko.

Pent. O,5 for stor går bra, 0,5 for liten går ikke så bra:D

Lenke til kommentar

Cortez er stygge på menn, passer bedre på damer med små føtter.

Føler at supraskoene er ganske like i størrelse som i nikeskoene. Har dunks, af1 og air max 90, alle i 10(44) og skytop i 9(42.5) og vaider i 9.5(43). Skulle ha hatt supraene litt større :p

Angående heeldragen så er det bare å gå riktig og ikke å skrape på asfalten når du går :p (husker ikke helt hva det heter), men supraskoene er en av de mest komfortable skoene jeg gått med!

Endret av iam
Lenke til kommentar

Bestillte meg nettop en ny jakke:

Kr3w All State Letterman

Har sett litt på Varsity jakker en stund. Fant denne som jeg syntest så fet ut. Var billig også.

Den var jævlig fet! Fikk lyst på en selv :p har vært på utkikk på sånne selv, litt mer fit enn de "originale" collegejakkene. Siden det er vår så tenker jeg å kjøpe en tynnere versjon av samme type jakke, som også passer til høsten.

Liker den her(HUF):

 

 

2170320102324111558176278_L.jpg

 

Noen som vet om noe lignende?

Endret av iam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...