Enok5000 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 None taken. Men de skoa der har rocka gatene siden 1982, kan ikke hate på klassikere. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Ja, det spørsmålet jeg var redd for. Vet ikke hva jeg vil ha, så blir vanskelig og gå ut ifra noe edit: Anythin but enok3000 sine sko. Makan til stygge sko (no offence) Okei, du har i det minste funnet veien til sneakers club, så da vet vi at du mest sannsynlig ønsker sneakers, men igjen, her har du en rekke variasjoner. Vil du ha lave, høye, med borrelås, osv? Kan forøvrig anbefale Nike Blazer, og spesiellt Mid-versjonen er pen. Vil du ha noe som skille seg ut kan du jo ta en titt på Android Homme, er du fan av Star Wars så er jo Adidas x Star Wars collaben fet. Nå har jeg jo gitt den en liten pekepinn, så nå synes jeg du bør klare å komme med noe nærmere ønsker selv? EDIT: Likte disse her jeg: Endret 29. mars 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Oj, de der var fine ja. Har du noe navn? Vil helst ha en litt mer nøytal farge. Liker veldig godt høye sko Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Adidas Originals Smush heter dem. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Finner ikke noe lignende hos norske nettbutikker -.- Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 Så bestill fra utlandet da? Like greit, om ikke greiere det. Er som regel billigere selv etter frakt og tull. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ja, må vel det da. Må bare få overtalt morsan om og låne meg visa kortet da Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 Ja, eller så er PayPal en fin løsning. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 liker disse. Enkelt hvit, og høye. Noen som vet om noen norske nettbutikker selger de? Ble ikke spesielt mye billigere fra karma Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Når man bestiller sko fra nettet, er momsen i prisen eller kommer den i tillegg? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Det er jo spørrs hvor du bestiller fra da... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 Når man bestiller sko fra nettet, er momsen i prisen eller kommer den i tillegg? Om nettbutikken befinner seg i Norge, ja, om den befinner seg et annet sted i verden; Nei, da kommer den i tillegg. Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Okei Endret 30. mars 2010 av sjokolademousse Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Kule sneakers, Skrujernet. Det er Supra, right? Bare husk at helt hvite sko ikke er så lett å ta vare på. Skal ikke mye til før de begynner og bli skitne, og får den stygge brunfargen. EDIT: Btw; Husk at karmaloop.com har "rep-codes" som gjør at du får 20% avslag\rabatt på kjøpet ditt Endret 30. mars 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ja, de var fra supre. Hvor finner jeg slike rabatt koder? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 Vertical^ da! DU burde jo hvertfall se at det der er Skytops! Skrujernet: Noe sånn her kan være kjekt å ha hvis du skal ha hvite sko. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Hehe. Sleit faktisk lett med å se at det var Skytops, men kjente de igjen ved å se på de 6 lisse-hullene på toppen @ Skrujernet Det fins millioner av rabattkoder, men en jeg har erfaring med, og vet om er 'CRAZYDEALS' Hvite sko trenger en del ekstra "pleie" for å se bra ut, i forhold til svart f.eks, så skopolering er nok smart og bruke. KongKake sin link ^ Endret 30. mars 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ville bare minne om at boardshop.no har 20% rabatt nå i påska Rabattkode: EASTERBUNNY Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Noen som har peiling på hva jakka denne karen har på seg heter, og kanskje også hvor den kan kjøpes? Jeg vet det er en G-Star Raw jakke, men har nå brukt over 1 time med google uten å finne ut noe som helst mer om den. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Er ikke noe særlig fan av G-Star, men den jakka der så ganske så bra ut. Jakketypen er vel "millitary jacket" om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå