Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det spørsmålet jeg var redd for. Vet ikke hva jeg vil ha, så blir vanskelig og gå ut ifra noe

 

edit: Anythin but enok3000 sine sko. Makan til stygge sko (no offence)

 

Okei, du har i det minste funnet veien til sneakers club, så da vet vi at du mest sannsynlig ønsker sneakers, men igjen, her har du en rekke variasjoner. Vil du ha lave, høye, med borrelås, osv? :) Kan forøvrig anbefale Nike Blazer, og spesiellt Mid-versjonen er pen. Vil du ha noe som skille seg ut kan du jo ta en titt på Android Homme, er du fan av Star Wars så er jo Adidas x Star Wars collaben fet. :) Nå har jeg jo gitt den en liten pekepinn, så nå synes jeg du bør klare å komme med noe nærmere ønsker selv? ;)

 

EDIT:

 

Likte disse her jeg: :)

smush-green-0.jpg

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Kule sneakers, Skrujernet. Det er Supra, right?

Bare husk at helt hvite sko ikke er så lett å ta vare på. Skal ikke mye til før de begynner og bli skitne, og får den stygge brunfargen.

 

EDIT: Btw; Husk at karmaloop.com har "rep-codes" som gjør at du får 20% avslag\rabatt på kjøpet ditt :)

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Hehe. Sleit faktisk lett med å se at det var Skytops, men kjente de igjen ved å se på de 6 lisse-hullene på toppen :p

 

@ Skrujernet

Det fins millioner av rabattkoder, men en jeg har erfaring med, og vet om er 'CRAZYDEALS'

 

Hvite sko trenger en del ekstra "pleie" for å se bra ut, i forhold til svart f.eks, så skopolering er nok smart og bruke. KongKake sin link ^

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...