Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh, var innom Stress i stad når jeg var i Oslo, og der hadde de selvfølgelig blitt utsolgt for Windrunners. Kun damemodellen igjen.:( Så da får jeg vente til mandagen med å teste hvilken størrelse jeg skal bestille jakka i, om jeg ikke tar en liten råsjanse og bestiller M da. Vil ha ny jakke så fort som mulig ffs!

 

 

Fant en jakke på H&M (så en del bedre ut irl btw) da, til 299,-, som virket interessant, men er litt lei av billigjakker, og nå har jeg siklet på Nike sin Windrunner lenge. :p

 

Edit:

 

Etter en del leting så har jeg funnet noe på eBay som ser bra greit ut, en Windrunner i black/blue og en Windrunner-lignende windbreaker fra Blingblick (aldri hørt om merket før, noen andre som har det?).

 

Noen som har noen innspill? Ser Windrunneren fra Nike ekte ut?

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Hvor lang tid tar det å få ting fra karmaloop? Vurderer å bestille meg en bukse + noen capser eller noe sånt der ifra.

Kommer seg veldig ann på humøret til de ansatte i tollen tror jeg, men stort sett er vel 1 til 2 uker normalt. Sist jeg bestilte fra Karmaloop tok det vel 9-10 dager mener jeg å huske.

Lenke til kommentar

Hvor lang tid tar det å få ting fra karmaloop? Vurderer å bestille meg en bukse + noen capser eller noe sånt der ifra.

Tar nok en 9-10 dager som nevnt over. Kommer sikkert til å havne i tollen, og av min egen erfaring vet jeg at tollen tar seg god tid.

 

Også vil jeg bare minne på at Karmaloop har disse 'discount' kodene. -20% rabatt :)

Lenke til kommentar

Åja, hva var prisen?

 

1100,- :)

 

Og forresten, noen som vet om en side der jeg kan få et par høye CR Cesarios med frakt for rundt 100$ ? :)

 

Karmaloop har Cresario i diverse farger, dog ikke i den fete blå/hvit -versjonen som Urban har. :( Men både den sorte versjonen og "eggplant" er fete da.

Pickyourshoes har Cresario i en rekke farger der prisen varierer mellom 95 - 150 dollar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...