KKake Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Frdlr: Holder en knapp på den selv jeg. Tror den kan passe sammen med TK'sa mine, da navy og bergunder går bra sammen i mine øyne hvertfall. Fikk den regningen selv for et par dager siden. Betalte den i går. Så da kom TK'sa på tilsammen 1100,-. Ikke så alt for ille egentlig. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Det funker. Men det er første gang det har skjedd når jeg har kjøpt sko fra utlandet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Du har vært såpass heldig at du har unnsluppet altså? Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Deres meninger om Vans Era? EDIT www.sneakersnstuff.com er jo en webshop med ganske rimelige priser vil jeg si, den kan du jo legge til Endret 16. mars 2010 av Watchmen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Vans Era = Dritt. De ser greie ut, men kvaliteten er elendig. Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Vans Era = Dritt. De ser greie ut, men kvaliteten er elendig. Da er jeg fuckd:P [whisper]har allerede bestillt de, ville bare ha noen plain shoes.[/whisper] Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Joda. Men nå er har jeg vært litt vel streng da, da jeg skatet med dem og sleit dem ut fortere enn om du bare så gå med dem til vanlig bruk. Til vanlig bruk funker de sikkert ganske så greit, utenom at de blir fort slitt som alle andre Vans, men til skating er de elendig. Ble hullete med engang. Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Kom akkurat hjem fra postkontoret med nye Skytop TUF Black. Det gamle paret begynte å bli rimelig slitt så tenkte jeg burde ha et backup-par Det ble 250,- for tollbehandling, men det kan jeg leve med. Spacejamsa tror jeg du må ut med en del penger for å få tak i. Har de Her og Her, men det blir ganske dyrt. Takker. Skal luske rundt på ebay et par dager til og hvis jeg ikke klarer å karre til meg et par til en fin pris blir det vel å kjøpe fra den ene butikken der. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Er ingen fan av vans era, syntes det er mange penere sko i samme "sjanger". Er sneakersnstuff.com en skikkelig side, eller er det scam? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Spør du meg ser den trygg ut hvertfall. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Er jo rimelig billig da! Windbreakers til 500,- fra Nike f.eks, trodde de kostet over tusingen? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Neh, finner Nike Windrunners til 50 dollar på eBay så. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Likte nok ingen av de Kongkake Fikk regning på 700 kroner i moms forige uke jeg, deilig! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Watchmen: Tja, kan jeg jo. Må bare sikre meg helt om at siden er genuin da. Fikk lyst til å bestille en jakke derfra nå da. Enten den der, eller så kjøper jeg meg den øverste jeg viste i går. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Sett fetere enn den, men så ekstremt mye heller den fra nike enn de andre. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Er ikke noen andre fete Windrunners på den siden så.. Og jeg likte den egentlig. Men er litt vanskelig å velge, for jeg gidder egentlig ikke å vente på jakka, pluss moms og toll og dritt. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Ah, fekk Supra Tuf'sa mine idag. Heilt nye, men dei var bittelitt for store, men eg har same problem med desse som med dei eldre nike skoa mine. Eg er kanskje for brei for desse skoa akkurat før starten på lilletåa. Der den breiaste plassen på foten er, og dette gjer at skoa er for smale (sjå bilete), då dei er vonde å gå i for meg. Visst nokon har lyst å kjøpe heilt nye skytops, så ta kontakt Edit: Endå eit bilete lagt til Endret 16. mars 2010 av Scarn Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Visst nokon har lyst å kjøpe heilt nye skytops, så ta kontakt Hva slags skytops er det snakk om? Grey Gunny TUF som på bildet der? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Scarn: Har samme problemet med mine Nike Blazers. Har for breie føtter til dem, sånn egentlig. Men jeg ignorerer det, får heller tåle å få litt vondt. DjCrapBag: Er nok disse. Endret 16. mars 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå