Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Frdlr: Holder en knapp på den selv jeg. Tror den kan passe sammen med TK'sa mine, da navy og bergunder går bra sammen i mine øyne hvertfall.

 

Fikk den regningen selv for et par dager siden. :p Betalte den i går. Så da kom TK'sa på tilsammen 1100,-. Ikke så alt for ille egentlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda. Men nå er har jeg vært litt vel streng da, da jeg skatet med dem og sleit dem ut fortere enn om du bare så gå med dem til vanlig bruk. Til vanlig bruk funker de sikkert ganske så greit, utenom at de blir fort slitt som alle andre Vans, men til skating er de elendig. Ble hullete med engang. :p

Lenke til kommentar

Kom akkurat hjem fra postkontoret med nye Skytop TUF Black. :dribble: Det gamle paret begynte å bli rimelig slitt så tenkte jeg burde ha et backup-par :thumbup:

Det ble 250,- for tollbehandling, men det kan jeg leve med.

 

Spacejamsa tror jeg du må ut med en del penger for å få tak i.

Har de Her og Her, men det blir ganske dyrt.

Takker. Skal luske rundt på ebay et par dager til og hvis jeg ikke klarer å karre til meg et par til en fin pris blir det vel å kjøpe fra den ene butikken der.

Lenke til kommentar

Ah, fekk Supra Tuf'sa mine idag. Heilt nye, men dei var bittelitt for store, men eg har same problem med desse som med dei eldre nike skoa mine. Eg er kanskje for brei for desse skoa akkurat før starten på lilletåa. Der den breiaste plassen på foten er, og dette gjer at skoa er for smale (sjå bilete), då dei er vonde å gå i for meg. Visst nokon har lyst å kjøpe heilt nye skytops, så ta kontakt

 

Edit: Endå eit bilete lagt til

post-118369-1268755913,8247_thumb.jpg

post-118369-1268756593,7095_thumb.jpg

Endret av Scarn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...