Tablespoon Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Finnes det butikker her til lands som selger Supreme? De lager grisefete klær, men blir så ekstremt dyrt å kjøpe fra USA. Endret 14. mars 2010 av Tablespoon Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Tviler veldig sterkt på det, så må nok skuffe deg der, blir nok uansett billigere å kjøpe fra usa. Nærmeste butikk er nok i tyskland eller england. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Var vel egentlig det jeg trodde. Vurderer en farge av denne jakken til våren: Supreme X The North Face Håper den ikke blir for dyr, men det blir den sikkert Endret 15. mars 2010 av Tablespoon Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Takk for tips Analogue. Jeg har sett mange sider som selger Dunks for rundt 80$, tror dere disse er ekte? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Link til siden da? Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 www.sneakerhead.com www.dunksb.net www.nike-kicks.com www.goxury.com www.cheapb2b.com der er noen av sidene jeg har sett på, KongK Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Har du sett på Pickyourshoes.com da, den siden er jeg ganske sikker på at er trygg. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Må si Trim Trabb er min alltime fav-sneaker, med Keegler Super ikke langt bak! Endret 15. mars 2010 av Highfivex Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Skal sjekke der nå I tillegg sliter jeg med å velge hvilken modell jeg skal kjøpe, har dere noen favoritter? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Ikke noe fan av dunk selv, men skulle jeg valgt ett par som er lett tilgjengelig ville jeg absolutt vurdert Kill Bill (Triumvir3) Edit: Var viss ikke så lett å finne den heller, men burde være greit med littegranne leting. Endret 15. mars 2010 av Homme Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Noen som har erfaring med Varsity jakker her? Vurderer Denne fra Huf Viss den Supreme x The North Face jakken blir for dyr. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hva for erfaring er du ute etter? Var ikke veldig begeistret for den du linket til hvertfall. Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Noen som vet hvor jeg kan få tak i Space Jam Jordans Retro 11 (2009) til en grei pris? Har rota litt rundt på ebay, men det er veldig varierende priser ute å går. Hadde vært bedre hvis det fantes en butikk jeg kunne bestille de fra. Og, skulle gjerne hatt meg et par nye Supra-kicks også (Skytop + Vaider). Har gode erfaringer med "utilityboardsupply.com" men de har ikke igjenn størrelsen jeg trenger, så hadde vært knall hvis noen visste om en annen god leverandør av Supra som har et godt oppfylt lager. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Sjekk ut Karmaloop for noe fra Supra, de har et relativt godt utvalg. Ellers har jo også Pickyourshoes en del. Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Står dessverre dårlig til på lageret til Karmaloop og Pickyourshoes også Skulle hatt Skytop (Black DuctTape) og Vaider (Red Canvas). Vaider i "Red Canvas" finish tror jeg ikke er utgitt enda. Noen som har noe info ang. release-dato? Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Spacejamsa tror jeg du må ut med en del penger for å få tak i. Har de Her og Her, men det blir ganske dyrt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) 285 bucks er ikke såååå mye da. Grovt regnet 1500,-. Pluss moms og frakt ligger man vel på rundt 2000,-. Ikke så alt for mye om man absolutt vil ha dem. EDIT: Hva synes dere om en av disse? Er kvaliteten til Zara noe å samle på? Er desperat på jakt etter en vårjakke og har egentlig ikke råd til noe dyrt noe samtidig som jeg ikke gidder å vente på noe fra utlandet. Endret 15. mars 2010 av KongKake Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Det første jeg tenkte når jeg så den øverste jakken var; Skywalker kicksa ELSK Men "to be honest" så likte jeg ikke jakkene. For meg ser de ut til å passe til en 40 åring. Endret 16. mars 2010 av Watchmen Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Ugh! Fikk nettopp en liten regning i posten. Moms på 330kr må betales. Kjedelige greier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå