Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noe fan av dunk selv, men skulle jeg valgt ett par som er lett tilgjengelig ville jeg absolutt vurdert Kill Bill (Triumvir3)

 

Edit: Var viss ikke så lett å finne den heller, men burde være greit med littegranne leting.

Endret av Homme
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor jeg kan få tak i Space Jam Jordans Retro 11 (2009) til en grei pris? Har rota litt rundt på ebay, men det er veldig varierende priser ute å går. Hadde vært bedre hvis det fantes en butikk jeg kunne bestille de fra.

 

Og, skulle gjerne hatt meg et par nye Supra-kicks også (Skytop + Vaider). Har gode erfaringer med "utilityboardsupply.com" men de har ikke igjenn størrelsen jeg trenger, så hadde vært knall hvis noen visste om en annen god leverandør av Supra som har et godt oppfylt lager.

 

:)

Lenke til kommentar

285 bucks er ikke såååå mye da. :p Grovt regnet 1500,-. Pluss moms og frakt ligger man vel på rundt 2000,-. Ikke så alt for mye om man absolutt vil ha dem. :)

 

EDIT: Hva synes dere om en av disse? :) Er kvaliteten til Zara noe å samle på? Er desperat på jakt etter en vårjakke og har egentlig ikke råd til noe dyrt noe samtidig som jeg ikke gidder å vente på noe fra utlandet. :p

 

1.jpg

 

2.jpg

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...