Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Meh, liker ikke å dobbeltposte, men siden det ikke er noe aktivitet her så... :(

 

Siden jeg har gjort tråden om til en streetwear-tråd og ikke en "sneakers only"-tråd, så spør jeg om noen her inne vet om noen fete vårjakker? :) Sikler litt på Nike Windrunner, men de er jo så og si umulig å oppdrive her i Norge og de jeg finner på eBay passer enten ikke eller har er i stygge colorways. :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes de er fete jeg da, dog ikke alle versjonene som ser like bra ut da. Men ja, skinnjakke har jeg også tenkt litt på, får ta å prøve noen i byen i løpet av uka.

 

Syntes alle fjortizzzzene som bruker dem ødelegger den helt, så jeg er heller ingen fan.

 

Da liker jeg bedre f.eks denne:

 

http://www.gq.com/images/style/2009/12/majors-gift-guide/barneys-apc-jacket.jpg

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

AnewZ: Har heldigvis aldri sett en fjortiss med Windrunner. :p Men den jakka du viste meg var fet, bortsett fra den store lomma midt på og at glidelåsen ikke gikk helt ned. Du har ikke link til en lik/lignende med glidelås hele veien ned?

 

Analogue: Var ganske få av de du viste jeg likte, uten om denne og muligens den som kom etter den. Skal jeg ha en Windrunner må den ha noen enkle og ikke for flashy farger. Motiv er noe jeg helst ikke vil ha.

Lenke til kommentar

Homme: Likte spesielt den øverste og den nederste, men Visvim er vel ganske så dyrt, og den øverste er vel også en sjelden og dyr spesialtutgave? Kicka forøvrig var fete. Link? :)

 

Analogue: Ja, sorry. :p Men takk hvertfall for linkene. De på øverste bildet ditt var fete, har du link? :)

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Ang. jakkene til Analogue: Burde ikke være noe problem å finne hos noen resellers, men ingen aning når det kommer til pris, så spørsmålet er hvor mye du er villig til å gi.

 

Visvim`en får du hos resellers for rundt 160$.

Den øverste er faktisk laget av Nigel Sylvester (skribent i Highsnobiety) og er nok heller ikke lett å få tak i (tror jeg, har aldri orket å kikket noe spessielt)

 

Bilde med Mavrk`sa:

nike-wind-runner-nigel-sylvester-03.jpg

Endret av Homme
Lenke til kommentar

Overraskende dårlig desverre.. Ble vel kun lagt ut 500par i i butikkene i NY og LA, men ingen aning om hvor mange par som faktsik ble lagt ut for salg på internett eller hvor mange som butikkene i Japan fikk.

 

Men har ikke akkurat letet mye rundt, så kan hende at det er endel ute for salg nå

Endret av Homme
Lenke til kommentar

Nei, tenker jo å ligge på en 500,- - 1000,- for jakke. Altså 100 - 200 bucks, og da er jo ikke det så alt for ille med den Visvim-jakka da. :) De andre jakkene var jo ganske fete de også, spesielt den mekket av Mr. Sylvester. Bare synd de er så vanskelige å få tak i da. :(

Lenke til kommentar

Overraskende dårlig desverre.. Ble vel kun lagt ut 500par i i butikkene i NY og LA, men ingen aning om hvor mange par som faktsik ble lagt ut for salg på internett eller hvor mange som butikkene i Japan fikk.

 

Men har ikke akkurat letet mye rundt, så kan hende at det er endel ute for salg nå

 

Si ifra hvis du kommer over den grønne jakken i collaben. særdeles interessert i den, men er ikke god nok på å lete selv.

 

Edit: La til jakken.

Endret av Analogue
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...