Homme Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Liker ingen av dem egnetlig. Bestemt meg for Yoda nå. Og sitter spent og venter på motangrepet fra Nike Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det tror jeg er et ord som passer veldig bra egentlig. Slappe. De så i hvertfall veldig tynne ut, så det må jo bli sommersko i hvert fall. Likte dem ikke noe særlig. Første skoen i den nye "Red Carpet Series" Ser selv ikke hypen rundt denne heller. Helt plain svart. Synes det er kjedelig, da jeg begynner og gå lei av mine Black TUF's. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hele Supra er jo overhypa til tusen Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Litt spørs synes nå jeg. Synes det er de "spesielle" skoene Supra legger ut som er de beste. De med en farger og miksing generelt. Nike skal ha for at de stort sett er veldig originale, noe Supra kan være nokså dårlige til enkelte ganger. Det samme med Adidas. Påfunnet med å lage Star Wars sneakers må jeg si var utrolig genialt! Endret 25. februar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Påfunnet med å lage Star Wars sneakers må jeg si var utrolig genialt! Ikke bare sneakers, alt mulig (klær, "leker" osv) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Supra blir litt vel hypet opp ja, det skal jeg si meg enig i. For all del Skytop, Skytop 002 og TK'sa er fete, og jeg er blitt ganske så forelsket i mine TK Society, men synes det kan bli litt mye snakk om Supra. Nike har jo mye bra, og har fått øyene opp for Adidas i det siste, spesielt etter at de lanserte Star Wars -kolleksjonen. Mye genialt der! Også er det jo noen andre merker som knapt blir nevnt her, som Creative Recreation, Clae osv. som har en del spennende kicks. Men slenger meg på Homme, og er spent på hva Nikes motangrep blir, bare det ikke blir Star Trek. EDIT: Appropos Adidas, de nye skoene fra Adidas x Ransom -collaben ser lovende ut. Endret 26. februar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Wrapping up the Spring 2010 NS lineup from Supra is the Strapped II. Steve Aoki’s signature shoe has been completely redesigned from the original – the new model retains the signature four-strap design while sporting a taller cuff and lower-profile vulcanized sole. The Strapped II will be releasing over the next two months in Black Full-grain Leather, Grey Canvas and Acid Wash Denim versions. Fra Hypebeast de svarte ser litt kule ut, men usikker... Endret 28. februar 2010 av st.matias Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Ingen fan av strapped.. Er noe jeg ikke liker ved dem, men klarer ikke helt å sette et punkt på det. Vurderer Cuttler'ne Eneste som jeg ikke liker så godt ved dem er at de ser utrolig slappe\lefsete ut. Ser kanskje bedre ut on-foot. Veldig tynne ser de ut også, så kanskje greie sommersko. Endret 28. februar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Hehe, fake alarm Haha! Nice found! Til og med virus på siden :!: Eneste som faktisk så litt legit ut var jo gradients skoene, som de hadde klart å kalle "Black white shoes". Dårlig kopier var det i hvert fall. Og de fleste som har\har tenkt til å kjøpe Supra vet nok at det bare er kommet ut tre forskjellige Skytop 002 modeller. EDIT: Tips til Supra kjøpere; Er du på tanken av å kjøpe en Supra sneaker\modell? Ser du den 'boksen' som er rundt logoen, så styr unna. Fake! Veldig stygge detaljer og feil er ofte et teng på fake. Awesome! Stripene er tegna på med tusj for hånd! Endret 28. februar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Bildene funker ikke Vertical. Btw, Supra Strapped var ikke noe pene. Og den fake siden var full of lol! Er det mulig? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Funker de ikke? Jeg ser dem i hvert fall.. Ja.. Den siden var ikke akkurat noe å juble for, nei EDIT: Ahh. Ser det nå. Prøve med Internet Explorer, og da så jeg ikke bildene heller. Tips til å få det fikset? Endret 28. februar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Ser de ikke i Firefox jeg da. Fy faen og grusom den fake siden er. Folk må jo være dumme om de går på noe slikt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Lurer på om det er forumet sin feil at bildene ikke funker. Eller så er det bare nettleserne som er uenige. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Bildene vises ei i Google Chrome, så det er nok forumet som er litt ustabilt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Jeg bruker Opera, og jeg ser det i hvert fall. Er nok ikke så greit med helt nytt forum, og sikkert en haug med bugs og småfeil. Endret 28. februar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Har du direktelink til bildene da? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Faen heller, dobbeltpost eller ikke, nå må jeg vekke tråden til live igjen her. Noen som har noen tips til enkle mid-tops i sort? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 http://www.pickyourshoes.com/new5/gourmet_novi_epi_nvy_pap.htm http://www.mltd.com/clae-thompson-mid-top-kicks-navy-c-471-p-2-pr-8494.html Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 De der fra Clae liker jeg. De andre er jeg litt mer usikker på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå