Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det tror jeg er et ord som passer veldig bra egentlig. Slappe.

 

De så i hvertfall veldig tynne ut, så det må jo bli sommersko i hvert fall. Likte dem ikke noe særlig.

 

Første skoen i den nye "Red Carpet Series"

24pi80g.jpg

 

1zoais0.jpg

 

Ser selv ikke hypen rundt denne heller. Helt plain svart. Synes det er kjedelig, da jeg begynner og gå lei av mine Black TUF's.

Lenke til kommentar

Litt spørs synes nå jeg. Synes det er de "spesielle" skoene Supra legger ut som er de beste. De med en farger og miksing generelt.

 

Nike skal ha for at de stort sett er veldig originale, noe Supra kan være nokså dårlige til enkelte ganger.

Det samme med Adidas. Påfunnet med å lage Star Wars sneakers må jeg si var utrolig genialt! :D

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Supra blir litt vel hypet opp ja, det skal jeg si meg enig i. :p For all del Skytop, Skytop 002 og TK'sa er fete, og jeg er blitt ganske så forelsket i mine TK Society, men synes det kan bli litt mye snakk om Supra. Nike har jo mye bra, og har fått øyene opp for Adidas i det siste, spesielt etter at de lanserte Star Wars -kolleksjonen. Mye genialt der!

 

Også er det jo noen andre merker som knapt blir nevnt her, som Creative Recreation, Clae osv. som har en del spennende kicks.

 

Men slenger meg på Homme, og er spent på hva Nikes motangrep blir, bare det ikke blir Star Trek. :p

 

EDIT: Appropos Adidas, de nye skoene fra Adidas x Ransom -collaben ser lovende ut. :)

 

Ransom-by-adidas-Spring-Summer-2010-Footwear-More-New-Styles-03.jpg

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

supra-ns-2010-spring-strapped-ii-1.jpg

Wrapping up the Spring 2010 NS lineup from Supra is the Strapped II. Steve Aoki’s signature shoe has been completely redesigned from the original – the new model retains the signature four-strap design while sporting a taller cuff and lower-profile vulcanized sole. The Strapped II will be releasing over the next two months in Black Full-grain Leather, Grey Canvas and Acid Wash Denim versions.

supra-ns-2010-spring-strapped-ii-2.jpgsupra-ns-2010-spring-strapped-ii-3.jpgsupra-ns-2010-spring-strapped-ii-4.jpg

 

Fra Hypebeast

 

de svarte ser litt kule ut, men usikker...

Endret av st.matias
Lenke til kommentar

Ingen fan av strapped.. Er noe jeg ikke liker ved dem, men klarer ikke helt å sette et punkt på det.

 

Vurderer Cuttler'ne

 

ns-cutterblkltr-sidepair.jpg

ns-cutterchar-sidepair.jpg

 

Eneste som jeg ikke liker så godt ved dem er at de ser utrolig slappe\lefsete ut. Ser kanskje bedre ut on-foot. Veldig tynne ser de ut også, så kanskje greie sommersko.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Haha! Nice found! Til og med virus på siden :!:

 

Eneste som faktisk så litt legit ut var jo gradients skoene, som de hadde klart å kalle "Black white shoes". Dårlig kopier var det i hvert fall. Og de fleste som har\har tenkt til å kjøpe Supra vet nok at det bare er kommet ut tre forskjellige Skytop 002 modeller.

 

EDIT: Tips til Supra kjøpere;

Skytopknockoff1.jpg

Er du på tanken av å kjøpe en Supra sneaker\modell? Ser du den 'boksen' som er rundt logoen, så styr unna. Fake!

Skytopknockoff4.jpg

Veldig stygge detaljer og feil er ofte et teng på fake.

 

Skytopknockoff.jpg

Awesome! Stripene er tegna på med tusj for hånd! :w00t:

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...