Vertical^ Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Damn.. Det glemte jeg! Må nok forvente deg en pris på 1300-1600 kroner, Frdlr. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Fitte. Er det noen norske butikker som fører denne skoen? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Det er utrolig dårlig utvalg av Supra i Norge. Så tviler. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Nope. Ingen. Har sendt diverse mailer til de største bedriftene som har Supra i Norge. De sier alle at de skulle ta inn. Men skjer jo aldri. Måtte selv betale 1300 norske for mine Skytop Black Tuf's(bilde under.) Dette var da med alle avgifter (toll, frakt fra nettbutikken, hele pakka) Endret 24. februar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Blir det noe kjøp da da? Viss man liker sneakers godt, og tar seg en tur til USA eller England (spesielt USA!), så sørg for å gjøre et kjøp der. Der koster jo ikke skoene mer enn 800-900 norske kroner. Det er bare denne toll og avgifts-tullet som raner lommeboken min når jeg skal ha skoene inn til Norge! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Vel, de skoene du vil ha hadde uansett kostet nærmere 1799 i Norge. Session her i Rogaland skal hvertfall ha 1799,- for forrige modell av skytops. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Det er sant, AnewZ. Hadde faktisk ikke blitt noe billigere her i Norge. Tenkte jeg ikke på før du nevnte det Endret 24. februar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Vertical: Skal ikke se bort fra at jeg faktisk kjøper dem, men det blir neppe med det første, som jeg først hadde tenkt. Skoene er jo kanonfete nonetheless. AnewZ: Du har vel et poeng der... Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Nokon som har erfaring med pickyourshoes.com? Kjøper trulig desse. Endret 24. februar 2010 av Scarn Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Takk så mycket. Og ja, det blir nok mine første Suprasneakers. While we're at it: jeg har ett Nike-par, ett Adidas-par og ett Alife-parr. Alife Everybody da? De er i allefall fete! Men ja, gratulerer som fremtidig Skytop 002 -eier, post gjerne bilder og fitpics her i tråden. Ikke glem gebyrene og avgiftene landet vårt krever da, jenter Nei, ikke glem dem. Gruer meg til jeg får et fint brev fra DHL som forteller meg hva de og A/S Norge skal ha for mine TK's. Fitte. Er det noen norske butikker som fører denne skoen? Tviler.. Uansett blir det nok billigere å bestille de fra USA, tipper som Anewz at prisen blir minst 1700 - 1800,-. Viss man liker sneakers godt, og tar seg en tur til USA eller England (spesielt USA!), så sørg for å gjøre et kjøp der. Der koster jo ikke skoene mer enn 800-900 norske kroner. Du kan jo bare tenke deg hvem som skal på sneakershopping i London til sommeren. Nokon som har erfaring med pickyourshoes.com? Kjøper trulig desse. Siden virker jo geniun, og ut fra erfaringer jeg fant på google, så sier jeg bare kjør på! Men jeg har tatt feil tidligere her i tråden da. Btw, koselig med mye aktivitet her i kveld. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Har selv ingen erfaringer med dem, men har hørt mye bra om siden. Gode priser, og frakt prisen er grei. Paypal er eneste betalingsmåte, så det skal gå trygt for seg ved handel Lenke til kommentar
tobn Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) trygt det. Ikke noe fake, og veldig bra priser. EDIT: ref: kjøpt noen par der selv Endret 24. februar 2010 av tobn Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Takk så mycket. Og ja, det blir nok mine første Suprasneakers. While we're at it: jeg har ett Nike-par, ett Adidas-par og ett Alife-parr. Alife Everybody da? De er i allefall fete! Men ja, gratulerer som fremtidig Skytop 002 -eier, post gjerne bilder og fitpics her i tråden. Jeg har det grå paret på dette bildet, bare uten de forferdelige prikkene. Fant faktisk ikke bilde av dem uten prikkene, merklich. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Nokon som har erfaring med pickyourshoes.com? Kjøper trulig desse. Mye klager på dem på andre fora, f.eks sier de har sko de ikke har inne, varer som aldri kommer frem etc. Men også endel positivt, så er virker som en litt 50/50 side til tider. Lønningsdag betyr sneakerdag! Noen tips? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Adidas x Star Wars Skywalker! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Nja, foreløbig heller jeg mot Yoda`sa Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Liker ikke helt dem jeg. Synes du skal gå for Skywalker. Btw, nye Supra NS kicks er annonsert; Cuttler and Assault: Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 De så litt slappe ut. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Ja, ble litt skuffa selv, men kunne brukt de øverste. Men tenkte jeg skulle vise dem frem her hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå