Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nope. Ingen.

Har sendt diverse mailer til de største bedriftene som har Supra i Norge. De sier alle at de skulle ta inn. Men skjer jo aldri.

 

Måtte selv betale 1300 norske for mine Skytop Black Tuf's(bilde under.) Dette var da med alle avgifter (toll, frakt fra nettbutikken, hele pakka)

 

supra-footwear-tuf-muska-skytop-black-02.jpg

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Takk så mycket. Og ja, det blir nok mine første Suprasneakers. While we're at it: jeg har ett Nike-par, ett Adidas-par og ett Alife-parr.

Alife Everybody da? De er i allefall fete! Men ja, gratulerer som fremtidig Skytop 002 -eier, post gjerne bilder og fitpics her i tråden. :wee:

 

Ikke glem gebyrene og avgiftene landet vårt krever da, jenter :)

Nei, ikke glem dem. Gruer meg til jeg får et fint brev fra DHL som forteller meg hva de og A/S Norge skal ha for mine TK's. :cry:

 

Fitte. Er det noen norske butikker som fører denne skoen?

Tviler.. Uansett blir det nok billigere å bestille de fra USA, tipper som Anewz at prisen blir minst 1700 - 1800,-. :hm:

 

Viss man liker sneakers godt, og tar seg en tur til USA eller England (spesielt USA!), så sørg for å gjøre et kjøp der. Der koster jo ikke skoene mer enn 800-900 norske kroner.

Du kan jo bare tenke deg hvem som skal på sneakershopping i London til sommeren. :wee:

 

Nokon som har erfaring med pickyourshoes.com? Kjøper trulig desse.

Siden virker jo geniun, og ut fra erfaringer jeg fant på google, så sier jeg bare kjør på! Men jeg har tatt feil tidligere her i tråden da. :p

 

Btw, koselig med mye aktivitet her i kveld. :)

Lenke til kommentar

Takk så mycket. Og ja, det blir nok mine første Suprasneakers. While we're at it: jeg har ett Nike-par, ett Adidas-par og ett Alife-parr.

Alife Everybody da? De er i allefall fete! Men ja, gratulerer som fremtidig Skytop 002 -eier, post gjerne bilder og fitpics her i tråden. :wee:

 

 

 

Jeg har det grå paret på dette bildet, bare uten de forferdelige prikkene. Fant faktisk ikke bilde av dem uten prikkene, merklich.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...