thesinner Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Dere som har peiling, hvor burde jeg kjøpe sneakers på nett? Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Dere som har peiling, hvor burde jeg kjøpe sneakers på nett? Jeg bestilte mine Supra's ifra karmaloop men vet ikke om det er enklest / billigst! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Session Steez (halv pris nå om du skriver "salg" i kupongkodefeltet i kassa) Zoovillage Endret 15. januar 2010 av Piranha Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Dere som har peiling, hvor burde jeg kjøpe sneakers på nett? Jeg bestilte mine Supra's ifra karmaloop men vet ikke om det er enklest / billigst! Karmaloop.com anbefales! Som mange andre sider også har, så finnes det rabattkoder på karmaloop.com Ved utgangen skriver du inne 'CRAZYDEALS' i boksen som heter 'Rep Codes', og man får 20%. Sparer en del da Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Ikke veldig begeistret for Muska modellen, men ellers kan skytop 2 bli bra Nye Tk's forresten: Endret 15. januar 2010 av Analogue Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Skal jeg føre opp siden nevnt over i førsteposten? Kan jo også komme med flere trygge sider som selger sneakers jeg kan putte i førsteposten. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Ccs.com Factory413.com Karmaloop.com (Koden 'CRAZYDEALS', gir deg 20% rabatt) Shopoverload.com Utilityboardsupply.com Steez.no (Har kupongkoden 'salg', og du får 50%) Session.no Disse sidene kan vel nevnes Endret 15. januar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Skal jeg føre opp siden nevnt over i førsteposten? Kan jo også komme med flere trygge sider som selger sneakers jeg kan putte i førsteposten. Ja, gjør det. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Ikke veldig begeistret for Muska modellen, men ellers kan skytop 2 bli bra Nye Tk's forresten: Hvor? :o Skal jeg føre opp siden nevnt over i førsteposten? Kan jo også komme med flere trygge sider som selger sneakers jeg kan putte i førsteposten. Ja, gjør det. Gjør det atm. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Det forsvant visst... Her hvertfall: Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Kan ikke fordra de TK Blue\green som er på bildet ditt, Analogue. Synes ikke blå sko med grønn såle er en god combo. Men liker godt de andre Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Forsåvidt enig med Vertical her. Den blå og grønne versjonen var litt for spesiell. Den bergunderrøde derimot var nydelig. Hvordan tror dere egentlig at TK's ville passet på en snaut 175 cm høy kar? Blir de for høye? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Viss du er 175 cm tror jeg det vil se bra ut. Spørs jo om du har korte bein og lang overkropp, men uansett tror jeg det vil sitte bra. EDIT: Bare la meg et bilde Endret 15. januar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Hmm.. Må nesten se om jeg finner dem et sted i Norge så jeg kan prøve dem ut. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Tror at det er vanskeligheter for å finne TK Society's her i Norge, desverre. Se filmen hos Youtube Forskjell i høyden på TK og Skytop. Var ikke mye Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Prøvde de fleste høye modellene fra Supra når jeg var i London sist; Skytop, Tk, Vaider osv. Og jeg følte ingen av de virket for høye på meg som er 178 De fleste, spesiellt Tk ser best ut med slimme bukser men. Endret 15. januar 2010 av Analogue Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Flere bilder av de nye Tk'sene her og skytop her Det skal visst også komme en ny release imorgen Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Skytop 002 Navy\gold havna på 144$, og Skytop 002 Black på 136$ http://factory413.com/shop/footwear/signat...p-ii/s01006nvy/ Navy\Gold og Black er Factory413 exclusive, og kan bare fåes kjøpt der Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Drit i Supra! Senere i kveld skal jeg poste bilde av kicksa jeg kjøpte i dag. Dere kan vell gjette hvilken modell jeg snakker om, når jeg sier at merket er Nike Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå