Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig der, Bebeluv :D

Synes damer kan ta i bruk sneakers. Hvorfor ikke? Da må det jo være en sneaker som har farger som kan brukes av jenter.

Synes ikke alltid jenter må bruke sko med høye hæler\støvletter for å se bra ut. Er kanskje et fåtall som kan passe med sneakers i tillegg.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Karmaloop.com anbefaler jeg sterkt! Mye billigere frakt i forhold til andre amerikanske sider.

Sleng inn en kode. CRAZYDEALS f.eks, og du får -20% rabatt.

(Den funker bare viss det er første gang du handler på siden. Neste gang får du bare 10% avslag.) :)

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Stilig, visste faktisk ikke at den var til salgs på Karmaloop. Har faktisk handlet der før, men da ble heldigvis kontoen til moren til en kompis av meg brukt, så det går nok fint med den rabattkoden. Konge butikk anyhow!

Men jeg har et spørsmål; hva i all verden blir det totalt minus 20%? Jeg har 2 som standpunktkarakter i matematikk, og ei vet jeg hvordan man tar i bruk en kalkulator.

Lenke til kommentar

Sweet! :D

Stor fan av karmaloop.com selv egentlig. Gode priser. Man kan legge inn koder for å få rabatter. Frakten er ikke så gal. Godt utvalg. Hva mer kan man ønske seg? :)

Og gratulerer med dine første(?) Supra sneakers! :D (tar gratulasjonen litt på forhånd :p)

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...