KKake Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Bebeluv: Er ikke noe fan av musikken til Kanye, men stil har han, og kicks kan han! Likte spesiellt de røde der. Vertical^: DC Admiral er navnet, finner dem i DC sin Life -kolleksjon (som forsåvidt inneholder klær og kicks way better enn resten av DC sitt utvalg) De jeg postet er dog fra en DC x Sixpack x PMKFA collab og er mye fetere enn de orginale. Skulle gjerne likt å vite hvordan jeg fikk tak i dem, for fargekomboen + sålen er dritfet. Men de er nå ganske så kule i silver/grey også da: Lenke til kommentar
Homme Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Android Homme er fantastisk ubehaglige.. Men enig med Bebeluv, ingen ting spennende her for tiden kongkake: De er vel heller kun DC x Sixpack, siden PMKFA er en av hovedgutta i Sixpack. Og her tar jeg sikkert feil, men trodde de tilhørte DC`s Double Label Project? Endret 22. februar 2010 av Homme Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Det kan være de er, har aldri prøvd noe fra dem. Har ikke du noe å komme med da Homme? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Nja, masse ;P Laced X Adidas Star Wars blandt annet Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Ja, en del av disse Laced X Adidas Star Wars -kicksa er fete. Likte spesiellt TIE-fighterene og Skywalkerene Btw Homme, hvordan gikk de med Yeezysa dine, kom de seg frem til Norge? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Heller Yoda båtskoene. Heldigvis, skal aldri sende sneakers i posten igjen hvertfall.. Aldri vært mer nervevrak Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Det er ikke verre enn å sende med insurance. Koster ikke noe særlig, og er utrolig greit om man sender noe med litt verdi. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Homme: Er ikke helt fan av Yoda-båtskoene jeg da. Synes du kan legge ut pics og fitpics av Yeezysa om du har dem tilgjengelig nå Er du i Norge atm? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Skywalker-kicksa var utrolig fete. Hvor mye ligger de på? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Fant dem på ebay til rundt 175 til 200 dollar. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Fake? Er sugen på slike Endret 23. februar 2010 av Scarn Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Det at de befinner seg i US, 100% positiv feedback og at det faktisk en auksjonspris og ikke "buy now" -pris gjør at hvertfall jeg tviler på at de er fake. Edit 2: Tror du bør høre på Vertical^ fremfor meg, i og med at han eier noen Skytops. Edit: Bare jeg som synes at Aston Martin x Nike Hyperdunk var fete? Endret 23. februar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Fake? Er sugen på slike FAKE! Veldig mye feil over hele skoen! Se på undersiden av skoen; Det som avslører er at det er en 'boks' rundt logoen. Det er det som avgjør en typisk fake Supra kopi http://www.youtube.com/watch?v=u7ZIQHapxmc Ta en titt på den videoen. Forskjellen på ekte vs. fake. Til og med samme skoen som du er på let etter Endret 23. februar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Duogdu. Var ikkje klar over feila, thank you! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Kan jo selvfølgelig kjøpe dem, men kvaliteten vil nok være nokså laber vil jeg tro Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Nei, du kan selvfølgelig ikke kjøpe dem. Ikke kjøp fakes ffs! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Sier det samme. Er ikke noe for fakes. Hater det! Men det er jo mange som kjøper disse skoene. Mange sikkert pga. at de er uvitende om at de er fake, eller at budsjettet er lavt, og gir faen. Anbefaler ikke og kjøpe dem viss du har pengene til å kjøpe ekte Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Nåja, har du råd, kjøp ekte, har du ikke råd; spar til du kan kjøpe de ekte eller kjøp en billigere modell. Det er hvertfall min mening Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Enig der også Kommer alltid til å ty til ekte. Føler meg på en måte bedre da jeg veit at jeg har på meg 'the real shit'. Bedre kvalitet også. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Ja, kjipt å labbe rundt med noe falsk skit kan jeg se for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå