Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg visste faktisk ikke at KR3W lagde sko, så så mye henger jeg med. Har gjor det lenge?

Har selv en del skjorter og sånt fra KR3W :)

Måtte faktisk en tur ned i kjelleren for å se om jeg fant igjen noen av de gode gamle sneakersene mine. Fant et par litt skittne Adidas Decade. Måtte gå over de med en liten klut for at de skulle være brukenes.

adidasHi.jpg

Hva synes folket om disse? Er ikke sånn kjempefan selv faktisk, men damn de er gode å gå i :love:

Lenke til kommentar

Er ikke Supra Kr3w sin skoavdeling da? :p Jaja, likte de nederste fra dem, så litt millitante ut.

Og angående de Adidas -kicksa, så ser de ikke så halvgærne ut, en i klassen min har noen lignende i blått, og de er fete. Tror det var Top Ten de het elns.

Og har tittet litt gjennom Highsnobiety, og fant noe fra DC faktisk som overraskte meg positivt.

DC_SIXPACK_02_1.jpg

DC_SIXPACK_05_1.jpg

Lenke til kommentar

Klin like, og klin like. :p

Ser likheten mellom noen av kicksa, er jo for det meste mid-tops som er postet her de siste dagene, men de har sine særtrekk. Men har ikke du noe kult å komme med da? :) En som digger Yeezys har vel garantert noe fett på lur.

Android Homme har jo noe fett som virkelig skiller seg ut da.

0013.jpg

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

@Mantoius

Liker dem! Klassiske og fete :)

@KongKake

Dæven, ble positivt overrasket selv! De skytopsene\hi tops'a fra DC var jo egentlig ganske fete!

Btw;

Supra Footwear co. er som kjent undermerke for Kr3w. Men det har vært en del diskusjoner mellom disse to firmaene\kompaniene, og det har vært snakk om at de skal splittes, og at begge går for seg selv. Mulig derfor Kr3w har begynt og lage sko.

Lenke til kommentar

@Mantoius

Liker dem! Klassiske og fete :)

@KongKake

Dæven, ble positivt overrasket selv! De skytopsene\hi tops'a fra DC var jo egentlig ganske fete!

Btw;

Supra Footwear co. er som kjent undermerke for Kr3w. Men det har vært en del diskusjoner mellom disse to firmaene\kompaniene, og det har vært snakk om at de skal splittes, og at begge går for seg selv. Mulig derfor Kr3w har begynt og lage sko.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...