KKake Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Mantoius: Fet farge da. Kjør dem med noe nu-rave outfit eller noe 80's. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ja på en måte er de fet, men på en annen måte ikke. Synes tunga er litt for tjukk og stor. Skal også legges til at det er litt rosa detaljer på dem Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Noen som fikk lyst på blinkesko igjen? Sært. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Nei, fikk egentlig ikke lyst på det du... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Mad respect! Hadde jeg fått de, hadde jeg brukt de. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Tja.. Hvis man skal velge om de skal lyse, så kanskje jeg hadde brukt de hvis jeg hadde fått de. Men hadde absolutt ikke brukt penger på det! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 De hadde vært fete om de ikke hadde blinket. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Nei, de er fete fordi de blinker. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Joda, var jo fett det også, men det jeg mente var at jeg kunne gått i dem om de ikke hadde blinket. Hadde jeg hatt dem med blinkende såler måtte det bare blitt til showoff. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Seff. Er jo for phun. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Noen helt sorte dunks til dagligdags bruk hadde ikke skadet, men som du sier, ja, hadde de blinket hadde de kun vært for lulz. Men fett nok det da. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Har litt sansen for Clae jeg. EDIT: Disse Vaider-ene her var fete. Endret 21. februar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Chacarron Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 KR3W Footwear 2010 – The Franklin KR3W Footwear – Grey Canvas Series Åh, jeg falt litt for disse. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg visste faktisk ikke at KR3W lagde sko, så så mye henger jeg med. Har gjor det lenge? Har selv en del skjorter og sånt fra KR3W Måtte faktisk en tur ned i kjelleren for å se om jeg fant igjen noen av de gode gamle sneakersene mine. Fant et par litt skittne Adidas Decade. Måtte gå over de med en liten klut for at de skulle være brukenes. Hva synes folket om disse? Er ikke sånn kjempefan selv faktisk, men damn de er gode å gå i Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Er ikke Supra Kr3w sin skoavdeling da? Jaja, likte de nederste fra dem, så litt millitante ut. Og angående de Adidas -kicksa, så ser de ikke så halvgærne ut, en i klassen min har noen lignende i blått, og de er fete. Tror det var Top Ten de het elns. Og har tittet litt gjennom Highsnobiety, og fant noe fra DC faktisk som overraskte meg positivt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hva skjer med at alle kicksa som blir postet her er klin like hverandre? Ingen designere som kommer med litt nyskapende design lenger eller? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Klin like, og klin like. Ser likheten mellom noen av kicksa, er jo for det meste mid-tops som er postet her de siste dagene, men de har sine særtrekk. Men har ikke du noe kult å komme med da? En som digger Yeezys har vel garantert noe fett på lur. Android Homme har jo noe fett som virkelig skiller seg ut da. Endret 22. februar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Dior har noen veldig røffe og spesielle, som ikke nødvendigvis er fine. Kanye West kan jo faktisk kicks, så de fra LV i fjor er jo digge. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 @Mantoius Liker dem! Klassiske og fete @KongKake Dæven, ble positivt overrasket selv! De skytopsene\hi tops'a fra DC var jo egentlig ganske fete! Btw; Supra Footwear co. er som kjent undermerke for Kr3w. Men det har vært en del diskusjoner mellom disse to firmaene\kompaniene, og det har vært snakk om at de skal splittes, og at begge går for seg selv. Mulig derfor Kr3w har begynt og lage sko. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 @Mantoius Liker dem! Klassiske og fete @KongKake Dæven, ble positivt overrasket selv! De skytopsene\hi tops'a fra DC var jo egentlig ganske fete! Btw; Supra Footwear co. er som kjent undermerke for Kr3w. Men det har vært en del diskusjoner mellom disse to firmaene\kompaniene, og det har vært snakk om at de skal splittes, og at begge går for seg selv. Mulig derfor Kr3w har begynt og lage sko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå