technicality Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Solide cargo bukser, absolutt Saken er bare den at jeg fant disse jeg har nå svært billig da, 200nok på salg og da kunne jeg ikke motstå. Men fant i dag ut, da jeg skulle ta på meg buksa, at glidelåsen sprakk i stykker Så jeg må sy på knapper nå. http://www.pentagon.no/reste--salg-c-474-1.aspx Angående fit-pic så glem det hehe. Ta deg en titt på 5.11 buksene, de er ikke dyre og kan få de i i blant annet khaki og blå så litt mindre iøynefallende Tror adressen er 511tactical.com eller noe Jaja glem fit pic da Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Skjønner. På de fleste streetwear forumene (SuFu, SFs SW&D osv) liker de bare high-end. Så koster jo sneakersene dobbelt så mye i Norge da...... (Nike, Adidas...) Lenke til kommentar
technicality Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hjemmelagd gear... Hit or shit? Og noen som kjenner til noe sted som lager litt ordentlig street wear etter bestilling? Ikke bare tee og hoodies Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Ta deg en titt på 5.11 buksene, de er ikke dyre og kan få de i i blant annet khaki og blå så litt mindre iøynefallende Tror adressen er 511tactical.com eller noe Jaja glem fit pic da Ja har sett på de, og de virker forsåvidt interessante. Ser ut til at pentagon tar dem inn, eller står: straks på lager hos dem, så da venter jeg heller med å bestille for å slippe tollen. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hvilke merker er det som blir sett på som "high end", innen streetwear? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Ja har sett på de, og de virker forsåvidt interessante. Ser ut til at pentagon tar dem inn, eller står: straks på lager hos dem, så da venter jeg heller med å bestille for å slippe tollen. Jeg kjøpte de i butikk, klarte ikke å gå fra de etter jeg prøvde de på. Spent å se om du får samme følelsen Lenke til kommentar
Jules Winnfield Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Skjønner. På de fleste streetwear forumene (SuFu, SFs SW&D osv) liker de bare high-end. Hørtes veldig spesielt ut. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Jeg kjøpte de i butikk, klarte ikke å gå fra de etter jeg prøvde de på. Spent å se om du får samme følelsen Ja, men det er jommen jeg også. Vurderer å ringe ned til Pentagon for å høre etter når de er på lager. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Er dere også veldig fan av Gucci, LV og Prada slik som mange andre streetwearers? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Er dere også veldig fan av Gucci, LV og Prada slik som mange andre streetwearers? Vet at Prada har noen råstilige solbriller, men det er alt. Har egentlig ikke noe formening om hva "streetwarers" er. Ser egentlig på det som allemannseie så da er spørsmålet like dumt som å spørre dama di om hun liker Diesel. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 De merkene jeg nevnte ses ofte på de som liker streetwear mer enn alle andre stiler. Jeg ser at det blir en trend å gå med de merkene, og at det er tydelig inspirert av streetwearers fra UK. Streetwear er vel jo en type stil der alle elementene matcher hverandre eller har noe med hverandre å gjøre. Lenke til kommentar
V3gas Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Tremolo: Så ikke svaret ditt før nå, men skaffa meg et par Common Projects Achilles i hvit. Meget fornøyd. Kosta en del, men så er de da verdt det òg. Du liker ikke scoop neck? Ser den. Eller, kanskje det var kombinert med korset, da kan jeg skjønne det. Men korset blir nok værende. Endret 27. november 2012 av V3gas Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Har tenkt på å skaffe meg et par sneakers til casual bruk da størsteparten av hverdagsskoene mine er i overkant "pene" til dette. Har brukt Converse en del, men er ganske lei for å si det mildt. Tenker noe forholdsvis enkelt, men litt mer enn Jack Purcell-enkelt, om det gir mening. Helst hvite sko. Noen forslag? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Hvite Common Projects eller Maison Martin Margiela GATs. Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Common Projects ser veldig bra ut, men jeg finner ikke så mange damemodeller... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Fred perry har noen fine sneakers/plims. dEn store logoen ødelegger litt tho. Sjekk asos. btw, er det bare meg eller har de steget i pris? tror jeg kjøpte noen for 350 for et par år siden :/ Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Common Projects ser veldig bra ut, men jeg finner ikke så mange damemodeller... Det kan hende at denne norske butikken selger CP i damemodeller. We will receive the sample collection in a week or so, and hopefully we can show you more pictures soon. The shoes will hit the stores in Scandinavia next spring, presumably in a store near you. Disse butikkene selger også CPs: Bogart AS Torvgaten 5 3110 Tønsberg +47 33 31 77 02 Hoyer Egertorget AS Karl Johans gate 23b 0157 Oslo +47 22 70 88 20 www.hoyer.no Tatler Bogstadveien 2 0355 Oslo tatler.no Det står at de selger skoene hos CPs offisielle nettside. Endret 19. desember 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Common Projects ser veldig bra ut, men jeg finner ikke så mange damemodeller... Tretorn Nylite. Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) ^ Ikke like fan av de der. Kunne muligens tenkt meg noen litt høyere? Det kan hende at denne norske butikken selger CP i damemodeller. Det er vel strengt tatt et agentur. Ringte dem og spurte, og de sa at ingen butikker i Norge førte CP for dame per nå, dessverre. :/ Edit: Kemt skal visst ta dem inn! Fikk skrevet meg opp på en SMS-liste så jeg får beskjed når de kommer. Yay! Endret 20. desember 2012 av Pernille M Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 De merkene jeg nevnte ses ofte på de som liker streetwear mer enn alle andre stiler. Jeg ser at det blir en trend å gå med de merkene, og at det er tydelig inspirert av streetwearers fra UK. Streetwear er vel jo en type stil der alle elementene matcher hverandre eller har noe med hverandre å gjøre. Sweet Eksboks, ser at jeg motsier meg selv litt men tenkte akkurat på det samme, typ UK streetwearers. Altså, hva dem går med av merker. Gucci, Prada og de andre italienske motehusene er jo vel etablert innenfor hele moteindustrien fra før av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå