KKake Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 Ikke helt min smak. Btw, hvordan er New Balance sine sko å gå med på asfalt ol. i timesvis? Eller Nike sin Air Max -serie? Vurderer enten noen NB eller Air Max -sko til min neste storbyferie. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Jeg har kun brukt New Balance'a mine på jobb så langt og der går jeg ikke stort, men de virker veldig gode. Lette og bra støtte ved hælen i hvert fall. Skal på en 3 og en halv måneds tur ut i verden om et par uker og da blir de hovedskotøy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Info om de leopard(?)-mønstra på forrige side? Synes de var dritkule! Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) http://gourmetfootwe...ducts/the-35-ap Jeg synes også at de er kule men usikker på om de er gay, man må være ganske rå for å pulle dem. Endret 17. februar 2012 av Kanye West Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Må vel skru på Frej-swæggen tenker jeg! Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Yay? Forresten, noen som har sett de noensteder? Vet de er fra Nike sin "holiday 2011"-kolleksjon, men finner ikke akkurat de her. http://caliroots.com/realdeal/product.asp?id=30180 Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Ny colourway på janoskis. Smoooooooth, jeg vil ha: Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hvor selges Supreme i Norge? Og hvilke nettsider selger den nyeste Supreme kolleksjonen, hvis vi ser bort fra den offisielle nettsiden? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Noen tips til vårjakker? Har en windbreaker, men har lyst på noe annet også! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Lillebror har snart bursdag, og vet at han ønsker seg en jakke for sommeren og høsten. Har sett meg ut denne jakken fra Carhartt, men er usikker på fargevalg. Eller Hvillken fargekombo? Tar gjerne imot andre forslag også. Under 1500. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Trenger noen nye sneakers. Noen som har noen tips? Tar imot alt med stor glede. Max 1000 spas. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Lillebror har snart bursdag, og vet at han ønsker seg en jakke for sommeren og høsten. Har sett meg ut denne jakken fra Carhartt, men er usikker på fargevalg. Eller Hvillken fargekombo? Tar gjerne imot andre forslag også. Under 1500. http://stress.no/ProductDetail.aspx?itemId=17797&pageno=1 Trenger noen nye sneakers. Noen som har noen tips? Tar imot alt med stor glede. Max 1000 spas. http://stress.no/ProductDetail.aspx?itemId=16903&pageno=1 Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Ny colourway på janoskis. Smoooooooth, jeg vil ha: LIKER. Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Noen som har erfaring med Publish og kan si noe om størrelse og kvalitet? Vurderer å bestille en av skjortene med paisley-/blomsterdetaljer til tross for at de bare har herrestørrelser. Så mye kult! 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Klærne ser veldig bra ut, og jeg vurderer å kjøpe noe derifra. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 La oss dra en 2pac på Coachella (var der, shit var cray). Vekk denne tråden fra de døde. Hva skal folk gå med denne våren/sommeren? For min del blir det ikke så mye farger ass, marine blå/svart/hvit/grå. Simple and clean. Kjøpte meg en Yankees drakt i vinter og den digger jeg, fikk sykt mye komplimenter for den i usa. Jeg ser "g'ed up" med den, hah. Av sko blir det nok Janoskis, mine Huf Mortons begynner å takke for seg. rip 2pac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå