Kakebakelate Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Vurderer å kjøpe denne her. Noen som har erfaring med merket og vet noe om de faktisk er varme og ikke minst om det er forede lommer? Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Carhartt er kvalitet. Kompis av meg har den jakka og han er storfornøyd, jeg er storfornøyd med min anchorage parka som er noen kroner billigere. Jakka er garantert varm nok, forede lommer veit jeg ikke. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Flott å høre, tror du medium eller large er veien å gå? Er 180 høy. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Ville gått for large. Lommene er ikke forede Lommene inneholder samme stoffet som utsiden av jakken. (Canvas). Noe som vil si at mobilen din vil bli veldig kald om den ligger i lommene og du er utendørs. Jakken er dog veldig varm! Endret 8. januar 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 186,70,ikke særlig bredd over skuldrene gikk for large. Stress har anchorage parka til 999 sist jeg var der, sjukt bra pris for en såpass varm & stilig jakke.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Kan anbefale Anchorage jeg også. Og Siberian som Runarbs ser på kan jo bare være enda bedre. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Bestilte den i large. Kan gi en tilbakemelding når jeg har mottatt den. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Imponert over caliroots etter min første bestilling derfra. Bestilte på lørdag, fikk mail om at pakken var på vei i går og kom på døra i dag, 22 timer etter å ha mottatt mailen. Bestillingen var forøvrig på et par med New Balance 574: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Caliroots er win! Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Yay? Forresten, noen som har sett de noensteder? Vet de er fra Nike sin "holiday 2011"-kolleksjon, men finner ikke akkurat de her. Endret 14. januar 2012 av spinkeljaevel Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Ikke så fan av stoffet, de ser best ut i skinn med klassiske fargekombinasjoner som rød/hvit, blå/hvit, svart/hvit osv. Men de kan jo se bedre ut i virkeligheten og på beina. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Bestilte en jakke fra Caliroots for en stund siden, og den kom noen få dager etter Men nå kom regningen for toll og MVA, som er helt greit. Men jeg lurer litt på hva "utleggsprovisjon" er? Er det prisen de tar for å legge ut penger for toll og MVA? Lenke til kommentar
joxan Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 http://caliroots.com/realdeal/product.asp?id=29695 Just bought <3 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Mine første Skytop's, bare at jeg hadde de "originale". (Hvite sålen). Veldig gode sko! Lenke til kommentar
Desu Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 50% på alt på Boardshop nå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå