Vertical^ Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Sto at Supra ikke shipper til Norge. Bestiller nok fra PYS, ja. De setter jo ned prisen på pakken så man slipper tollavgifter/mva også Må bare bestemme meg for hvilken modell da.. Endret 13. desember 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Noen som har kjøpt Carhartt Anchorage i butikk (Oslo), og vet hvor mye det koster? Vil gjerne prøve før jeg kjøper, men tror vel egentlig at M bør passe meg (183 cm, 72 kg). Det jeg er mest bekymret for er vel armlengde. Jeg kan jo måle, men er det noen som opplever at den er litt kort i armene? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Tror jeg så den på Session til 1999 kroner. Tar jeg ikke feil, er min Carhartt jakke i Medium, og jeg er rundt 170 cm. Den er ganske lang, men passer bra i armene. Vil kanskje si den er litt for lang for meg, men kunne ikke hatt noe mindre mtp. armene. Endret 14. desember 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 1999 på stress også. Jeg er rundt 180 og måtte ha large. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg er 174 og litt kraftig, så jeg måtte ha medium. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Gleder meg til nyttårssalg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blir ikke mye penger igjen til BSU. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Carhartt Anchorage koster nå 999kr hos caliroots, tror det varer til 12. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Tilbudet er der enda, hvis man er VIP-medlem. Tilbudet kom selvfølgelig to dager etter at jeg fikk den. Betalte bare 1350 NOK for min da, men er jo litt surt. Endret 22. desember 2011 av KongKake Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 http://caliroots.com/realdeal/ dat sale Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 Må skrape sammen noen penger, så jeg kan slå til på salget. Skal besøke familien i Sverige på starten av nyåret, så bestiller tingene hjem til dem, for å spare ytterligere. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Chill, 25 mva + toll tar knekken på meg. Må skaffe meg venner i Sverige ass. Endret 25. desember 2011 av Kanye West Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 Ja, er chill å ha noen å bestille i Sverige. Da blir det plutselig veldig greit å bestille fra Caliroots. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg liker denne tråden, men nå er det straks et nytt år og jeg synes det er på tide med en oppdatering av førstesiden. Nye sjapper som må inn: - Endclothing.com - Brickworth.com - Caliroots.com - Stress.no - Norsestore.com Synes du også må legge inn klikkbar link, stress med copy/paste. Btw, er det noen som vet når salget starter hos Stress og Sole Service? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 Slik, da er ønsket ditt oppfyllt. Har gitt førsteposten en liten oppdatering. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg liker denne tråden, men nå er det straks et nytt år og jeg synes det er på tide med en oppdatering av førstesiden. Nye sjapper som må inn: - Endclothing.com - Brickworth.com - Caliroots.com - Stress.no - Norsestore.com Synes du også må legge inn klikkbar link, stress med copy/paste. Btw, er det noen som vet når salget starter hos Stress og Sole Service? Var ikke noe salg der i romjula, så regner med at det kommer januar-salg nå Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Steffengd fikk rett, nå har januarsalget starta på Stress. 30-50% på masse varer, bl.a. 50% på nesten alt fra Nike og Adidas. Jeg skal kjøpe meg Air Max 1 i hvert fall. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Yessir, var innom Stress i sta. Dat early bird swag. Tror jeg var litt tidlig ute, de holdt på å pakke ut masse varer. Knabba med meg en skjorte fra Carhartt, orka ikke mer. De har mye bra sko og jakker på salg for de som er keene. Så Sole Service i Hegdehaugsveien hadde 50% nå og, orka ikke å stikke innom. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Litt OT, men er det noen her inne som har prøvd eller driver med fixie (fixed-gear -sykler)? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Been had i et par år. Fuji, eier gata i Oslo. Kan være litt dyr i maintenance fordi man skidder vekk gummin på bakhjulet, dog om du bruker håndsbrems slipper du det problemet, men jeg var for lat til å sette på brems. Mye gøyere å sykle enn vanlig sykkel. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Lest en del bra om Fuji. Har ikke fixie selv, enda, men skal bygge opp en i løpet av vinteren/våren. Gleder meg til å prøve, siden de fleste sier som deg, at det er mye morsommere enn vanlig sykkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå