Tremolo Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Gikk for den mer subtile og allsidige fargen, svart. Lissene så litt voldsomme ut (bildet sin feil?), men ellers var dem freshe Endret 25. november 2011 av Tremolo Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Lite aktivitet her nå, synd og skam. Hva slags sko skal dere rocke i vinter da? Jeg har ingen skikkelig vintersko enda, og er ikke sikker på om jeg trenger det heller siden jeg for det meste kjører bil og går lite, hva med dere? Blir nok Timberlands av den typiske "Timberland-typen", men får jeg råd blir det forhåpentligvis noen kule sneakerboots eller Diemme Roccia Vet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Nye sko som skal brukes til/fra trening og butikk, samt når jeg er lat (ofte) Ja, det er joggebukse. Edit: Og nei, de glossy delene er ikke like gale irl Hadde dog vært kulere uten... Endret 25. november 2011 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Gikk for den mer subtile og allsidige fargen, svart. Lissene så litt voldsomme ut (bildet sin feil?), men ellers var dem freshe Lissene kan se litt lange ut med enkel knute, men dobbel fikser biffen. Slenger ved et bilde av skoen fra en annen vinkel, nok en gang crappy cam:P Fant noen snanse cd'er i dag og, som passer bra til denne tråden. Mary J Blige, The Roots og Amerie. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Silkepinne: Not a fan. Kanye: Er ikke Native'sa i gummi elns? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jo, men ikke helt gummistøvel-materiale heller. Det gjør skoen veldig lett og god å gå i. Slipper å imprignere dem, og de tåler vann. Perfekt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Det er jo genialt, men er litt skeptisk til gummi en iskald vinterdag. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Ja, vi får se om det utarter seg til blå tær Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Bestilte meg en ny parka her om dagen. Noen som har noen erfaring med jakker fra Carhartt? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Brukte akkurat den jakka i fjor, jeg! Holdt veldig greit. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Har en fra Carhartt som er veldig lik, og er kjempefornøyd. Holdt meg varm i -22 Bevis på at man ikke trenger å bruke 5000++ på at en jakke skal holde deg varm. Endret 10. desember 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg kjøpte samma jakka for et par måneder sia, den er smooth den, god og varm og svære lommer. Syns generelt Carhartt er jævla bra både utseende og kvalitetsmessig. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Enig der. Lite logoflash, pent utseende, og god kvalitet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Har en kamerat med den parkaen, han fryser ikke, og jeg har en Carhartt selv, veldig solide jakker! Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Får man toll, moms eller lignende når man bestiller på Caliroots? Og hvordan tror dere det er å bestille derfra nå hvis man skal få det man bestiller før jul? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Det går vel ikke på MVA når man bestiller sko til Norge, så vidt jeg vet, men regn alltid med litt tollgebyrer o.l når du bestiller fra utlandet, så blir du ikke negativt overrasket Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Selvfølgelig er det mva når man bestiller sko. Det er derimot ikke toll. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Bestilte meg en ny parka her om dagen. Noen som har noen erfaring med jakker fra Carhartt? utenom bikkje pelsen på kragen var jakken kul Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 På min Carhartt-jakke er pelsdelen avtagbar. Synes pelsen er irriterende uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Selvfølgelig er det mva når man bestiller sko. Det er derimot ikke toll. My bad, mente noen hadde fortalt meg at sko var unntak når kom til statelige avgifter, men da vet jeg det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå