EirikBrand Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 noen som har erfaring med suprashoesdiscountonline.com? Tenker på å bestille et par sneakers derifra, men nettsiden og navnet ser ikke helt safe ut, tanker? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Bare ikke gjør det. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Den er HELT legitim, og prisene er utrolig gode; go for it! Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Legit side. Kjør på. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Noen som vet noen bra nettsider for bukser? Er ikke så veldig kresen, bare litt vid, lys i fargen og går bra sammen med sneakers og logoflash-tees. Noen som har noe tips til hvor jeg kan kjøpe ensfarga t-skjorter (logo-flash er no-no)? De fra H&M krymper etter få vasker så selv XL blir for snaut når jeg vanligvis klarer meg fint med large fra mer "ordentlige" merker. Og det er egentlig ikke så veldig aktuelt å betale noe mer enn en 100-lapp per t-skjorte, syns det blir for dumt når det er snakk om et såpass simpelt plagg. Jeg leter også etter noen gode ensfargede skjorter. H&M er røten kvalitet på. Betaler gjerne hundrelappen per skjorte, og liker tykk og god bomull. De på H&M er det ikke mye tykkelse i, og man ser gjenonm dem. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Kjøper du de av vanlig bomull? Jeg kan ikke se igjennom de jeg har av en del økologisk bomull og litt vanlig bomull. De koster 80 kroner elns, men fantastisk mye bedre enn de til 50. Lenke til kommentar
Desu Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Fikk ødelagt Skytop II skoene mine i dag, så jeg lurer på om det er noen nettbutikker i Norge som fortsatt selger dem? Eventuelt forslag til noen lignende sko. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Hvilken modell er det du har fått ødelagt? Husk at det er godt over 15-ish modeller (ren gjetting, men er jo en del). Endret 20. oktober 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Desu Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Chad Muska pro, samme som i førsteposten bare i en annen farge. Bilde i spoiler: Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Ser ikke ut som det er noen butikker i Norge som selger dem lengre, nei. Har prøvd Junkyard, steez, session, og boardshop. Er jo billigere fra utlandet uansett da Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Hva slags sko er det kidsa skal bruke når det blir slaps og snø fremover? Endret 26. oktober 2011 av Kanye West Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Kidsa skal vel bruke slagstøvler og gore-tex. Jeg har derimot noe fora sneakersaktige i brunt skinn fra HUB som jeg kjøpte i fjor. Husker det var ekstremt vanskelig å finne noe ålreite. Timberlands blir liksom litt for neger (hvis det er lov å si det). Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Det er lov. Post bilde av de? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Vurderer svarte timbs, prøvde et par i Timberland sjappa, men de så så "klumpete" ut på mine bein. Jeg har ikke trange jeans eller noe, det så rett og slett bare litt rart ut. Det er ikke så nøye om det er fôr i skoene for min del, så lenge de ikke blir gjennomvåte. Har også sett litt på det norske skomerket "Swims", men de er ikke så "street" som jeg skulle ønske. http://youtu.be/TIEJvuPnmgU Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Det er lov. Post bilde av de? Den typen her, men ser jo ganske annerledes ut når man får den på foten, ikke har så jævla mye snøring og kjører buksa over. Lenke til kommentar
EirikBrand Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hvor kan man få tak i de skoa? Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Mener det er flere norske butikker som fører HUB, google er din venn. Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Suprashoesdiscountonline.com hadde jo veldig gode priser, men som EirikBrand er jeg noe skeptisk her. Må ærlig si at selve navnet på sjappa lyder noe jalla. EDIT: Prøver meg på en bestilling og er spent på resultatet i hvertfall ^^ Noen som har peil på ca leveringstid? Det var gratis frakt, så jeg frykter dette kan ta veeeldig lang tid Endret 27. oktober 2011 av Optimuz Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg nekter å tro noe annet enn at det er fakes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå