fluffy_1 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Veldig forvirra av størrelsene fra usa vs europa. Noen plasser er us9 eu42. Andre plasser er us8.5 eu42. Noen som kan bekrefte 100% hva som er rett? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Opplevd det samme. Det beste er og gå etter centimetermål til hver størrelse. Er ikke det oppvist, så send en mail. Da måler du bare foten din, og finner den som passer best. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Nyeste innkjøp Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hva synes dere om Supra Douglas? Liker de brune litt ihvertfall, kan være et alternativ når man skal kjøpe nye høst/vintersko. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Opplevd det samme. Det beste er og gå etter centimetermål til hver størrelse. Er ikke det oppvist, så send en mail. Da måler du bare foten din, og finner den som passer best. Har sendt mail nå om hva som er hva. Men hva er poenget liksom. Har man et nr på en størrelse så kan det vel ikke variere fra sko til sko. Ganske idiotisk. Ser nå at på mine gamlere sko står der 8.5 menst noen helt nye står 9. Har det noe med når de vart laget? Eller er de siste årene komt nye regler for størrelser? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Noen merker er kjent for å være litt større i størrelsen. Mine treningssko har jeg 42.5 i, mens mine sneakers har jeg ikke mer en 41.5. Varierer veldig. Så helt kurrante ut de, Oreokjeks. Liker selv noen av de nye i Henry serien, som kanskje kan være et godt valg til vinteren. Hadde de vært "TUF" hadde jeg sett på de som et godt alternativ. Endret 11. september 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Faen for noen fine sko. Hva heter de Vertical? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Supra Henry, han skriver det jo Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Da var ett par Henry kjøpt og betalt for hos karmaloop. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 vi trenger bilder når de er i havn Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Kjøpte et par Supra Henry i brunt skinn i fjor høst. Gode sko, ingen tvil om det. Men til de kaldeste vinterdagene passer de dårlig da de ikke er foret. Noen som har andre tips til pene vintersko? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Legg i en tykk såle, og bruk ullsokker. Har holdt mine føtter varme. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Legg i en tykk såle, og bruk ullsokker. Har holdt mine føtter varme. Skulle gjerne gjort det, men de er ikke store nok Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Noen som vet hvor man kan bestille British Knights fra her i Norge eller en plass der det ikke blir så insanely dyrt. Har ikke klart å finne noe selv :/ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Oreokjeks: Likte de brune. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Skulle hatt noen gode sko å gå med når jeg jobber (får vondt i ryggen av betonggulvet i butikken), noen som har har noen kule sneakers eller noe å anbefale? Om mulig litt nøytrale, kanskje blå? Vet Nike har noen, men vet ikke helt hva jeg skal se etter Disse tror jeg det blir, noen som har forslag til sider jeg kan bestille fra? Endret 27. september 2011 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 http://stress.no/ProductList.aspx?categoryId=12 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) sjekka stress sjæl, men var bare kjipe farger syns jeg! Men takk for innspill EDIT: burde vel ikke være noe stress å få noen som fører Nike til å bestille et par til meg, vet dere hvilke kjeder som fører Air max? Jeg er trøtt og gidder ikke google det Endret 27. september 2011 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Her er det to som selger disse skoene. Bruker de selv på jobb. Baresko: http://www.baresko.no/Search.aspx?q=air+max Junkyard: http://www.junkyard.no/Store.aspx?search=air;max&Page=1 Endret 27. september 2011 av Oriuss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå